A legfontosabb tudnivalók honlapkészítés előtt
Igényes, minőségi weboldal nélkül nem tudsz hosszú távon sikeresen vállalkozni. Egy jó weboldal növeli a célközönséged bizalmát céged iránt, és megsokszorozhatja az eladásokat. Mire figyelj, ha megbízol valakit honlapod elkészítésével? Érdemes esetleg inkább neked hozzákezdeni?
Mire figyelj, ha te készítenéd el a saját honlapod?
Ebben az esetben érdemes átgondolnod ezt a három alapvető dolgot:
- Van rá elég időd?
Teljesen kezdőként egy tartalomkezelő rendszerben (mint például a Wordpress) sablon alapján is minimum több nap egy néhány aloldalas bemutatkozó weboldal elkészítése (és akkor még egyáltalán nem a kész honlapról beszélünk, ahol minden szín, szöveg és kép fel van töltve).
- Megéri a befektetett időd?
Egy kis számolással hamar kiderülhet, hogy a honlapkészítéssel töltött időd kétszer olyan drága, mintha megbíztál volna valakit. (Például ezalatt az idő alatt foglalkozhattál volna az értékesítéssel.)
- Egyedi honlapot szeretnél?
Fontos végiggondolnod, mennyire szeretnéd a saját vállalkozásod képére alakítani a honlapod. Megelégszel-e például egy Wordpress sablonnal, aminél korlátozottak a szerkesztési lehetőségek. Gondold végig, hány aloldalt szeretnél, szükséged van-e speciális funkciókra (például beépített mezők, kártyás fizetés az oldaladon stb.).
Mire figyelj, ha megbízol valakit?
Ha a fentiek alapján úgy érzed, érdemesebb lenne profikra bízni weboldalad elkészítését, próbálj olyan szolgáltatót választani, akinél mindent megtalálsz egy helyen: vagyis segítenek a domain ügyintézésében, a webtárhely kiválasztásában és a weblap elkészítésében is. Érdemes körülnézned például az AB Plusz honlapján, ha teljes körű honlapkészítési szolgáltatást szeretnél.
Mire kell még figyelned ebben az esetben? Nagyon fontos a gördülékeny kommunikáció: milyen gyorsan reagál a szolgáltató a kérdéseidre? Probléma esetén elérhetőek akár hétvégén is? Ez akkor is kiemelten fontos lesz, ha kész a weboldalad: ha péntek este válik elérhetetlenné a honlapod (az egyik fő értékesítési csatornád), elég nagy luxus lenne hétfő reggelig várni a hiba elhárításával. (Egy ilyen helyzetben az idő szó szerint pénz.)
Érdemes utánanézned, van-e a szolgáltatónak referenciája, találsz-e róla értékeléseket. Milyen részletesen írja le, hogyan dolgozik? (Például mikor ad árajánlatot? Ha még azelőtt, hogy elmondtad volna pontosan, hogy mit szeretnél, kezdj el gyanakodni: enélkül honnan tudná, mennyi időt és fejlesztést igényel az elkészítése?)
Nézz utána, hogy reszponzív, keresőbarát oldalt készít-e. Ezenkívül fontos, hogy miután kész a weboldalad, letesztelhesd, hogyan működik, és ha módosításra van szükség, ez ne legyen akadály.
Bárhogy is döntesz, a legfontosabb, hogy olyan honlapod legyen, ami illik hozzád és a vállalkozásodhoz, így segít elérni az üzleti céljaidat.
Kapcsolódó cikkek
- Rekordszámú nevezéssel zárt ’Az Év Honlapja’ pályázat
- Új honlapot indított a Raben Group
- Van még idő jelentkezni az „Az Év Honlapja” pályázatra!
- Elindult az ország első randihelyszín-ajánlója
- Egyéni ízléshez igazítja a híreket a legújabb hírszerkesztő oldal, a fress.hu
- A hazai weboldalak közel fele nem biztonságos
- Early Bird kedvezménnyel indul ‘Az Év Honlapja’ pályázat
- Budapesttel erősít a leglátogatottabb magyar utazási oldal
- Rekordkínálattal indult el Gódor András sonkás-sajtos webshopja
- Megújult a Safer Internet Program (SIP) honlapja
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Pályaorientációs nap volt a Széchenyi-egyetemen
Pályaorientációs nap keretében érkeztek általános iskolások a győri Széchenyi István Egyetemre, ahol laborlátogatásokon, előadásokon, kreatív foglalkozásokon, sőt kínai nyelvórán is részt vehettek. A jelentős érdeklődés miatt az intézmény komplex szolgáltatáscsomagot állított össze, amelyre iskolai csoportok jelentkezhetnek, akár egy osztálykirándulás tartalmas programjaként.
A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at
A HONOR Magic V3 felkerült a TIME 2024 legjobb találmányait tartalmazó éves listájára, amely a legkülönlegesebb, az életünket megváltoztató innovációkat mutatja be számos területen, többek között az egészségügy, az AI és a zöld energia terén.
Felmérés: a hollandiai szervezetek negyede nincs felkészülve kibertámadásra
Hollandiában a közepes és nagyvállalatok negyede nincs felkészülve egy esetleges kibertámadásra – jelentette hétfőn az NLTimes című holland hírportál a KPN holland távközlési vállalat megrendelésére készült felmérésre hivatkozva, amelyben kiemelik az egészségügyi szektor veszélyeztetettségét is.
Chery Group: Budapest–Róma egy feltöltéssel
Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.
Nemzetközi oktatásfejlesztési program indul az ELTE vezetésével
Az ELTE és még négy európai egyetem alkotta konzorcium 250 ezer eurós támogatást kapott az Erasmus+ felsőoktatási együttműködési partnerségek programban megvalósuló, oktatási és módszertani fejlesztéseket célzó, 2026 végéig tartó REDINEST projektre.