Már az LG és Android okostévéken is elérhető a UPC Direct Now alkalmazás!
A UPC Direct év végi prémium moziajánlata után az LG és Android okostévé tulajdonosok számára rukkolt elő újdonsággal: mostantól már ezeken a készülékeken is elérhető a UPC Direct Now alkalmazás akár 82 csatornával.
A UPC Direct Now app könnyen letölthető az LG Content Store-ból, Android tévékre pedig a Google Play-ből. Telepítést és regisztrációt követően előfizetőként, a felületen történő bejelentkezés után máris használhatóvá válik a szolgáltatás. Az LG TV-k esetében ráadásul az applikáció alapértelmezettként megjelenik a letöltött appok között a 4. helyen, így azt keresnie sem kell az LG TV tulajdonosoknak.
Akik a közeljövőben szeretnének csatlakozni a UPC Direct előfizetőihez, gyorsan és kényelmesen megtehetik a Smart TV app segítségével. A regisztrációs folyamatot követően azonnal használható is a UPC Direct Now app, azonnal követhetővé válik a 82 online csatorna műsora.
Az alkalmazás - lévén, hogy iOS és Android operációs rendszereken fut, - további okoseszközökre is letölthető. Ezáltal a felhasználók egy hozzáféréssel akár 5 különböző műsort, 5 különböző eszközön nézhetnek.
Az alkalmazás felülete egyszerű, könnyen kezelhető. Minden családtag saját avatart állíthat be (maximum 5 db-ot), így mindenki a saját előzményeit láthatja és mindenki számára eltérő jogosultságok és megnézhető tartalmak állíthatók be, saját ízlésük és akár életkoruk szerint. Ráadásul az avatár létrehozásakor kiválasztható gyerek avatár is, mely használatakor gyerekekre szabott főoldal jelenik meg.
Az app kényelmi funkciói közé tartozik a visszajátszás és újraindítás. Használatukkal egyes műsorok 7 napig visszajátszhatóak, illetve az élő adások újraindíthatóak, így elkerülhető, hogy a kedvenc műsorokról lemaradjunk. A műsorújságban könyvjelzők segítségével kijelölhetőek a később megnézendő műsorok, ezeket a rendszer listába gyűjti és külön oldalon tárolja.
Magyarországon ezidáig a UPC Direct Now app Samsung, Panasonic és a Vestel International cég által gyártott, és a UPC Direct honlapján meghatározott évjáratokban gyártott okostévéken volt elérhető, mely lista az LG és Android TV-kkel bővült novemberben.
Azért, hogy mindig legyen mit nézni, a UPC Direct ez év végén csatornabővítéssel kedveskedik előfizetőinek: ez online TV esetében extra 31 csatornát jelent – így a korábbi 51 csatorna helyett most már 82 csatorna műsora nézhető az applikáció segítségével.
A szolgáltató különleges év végi ajánlatának keretén belül most nem csak kedvező áron juthatnak hozzá az új előfizetők a csaknem 118 csatorna műsorkínálatához, de olyan prémium mozicsatornák műsorait is ingyen élvezhetik, mint az HBO, Cinemax, vagy a FilmBox.
Kedvezve a dokumentumfilmek szerelmeseinek, Magyarországon először, és jelenleg egyedüliként, a UPC Direct Now felhasználóknak vált elérhetővé a közel 400 videóból és 35 kategóriából álló NatGeo videótárát: tudomány, természettudomány, technológia, kultúra, kaland, történelem, témakörökben.
Kapcsolódó cikkek
- Lassan eldobhatjuk az összes plasztikkártyánkat
- Tanulmányból nőtte ki magát a Moment
- A UPC Direct kihagyhatatlan ajánlattal készül az ünnepekre
- Hatékony termékkeresés a GLAMI szolgáltatásával
- Véget vet az irodai időpazarlásnak egy új magyar applikáció
- A tévék titkos élete
- Őszi kódolatlan FilmBox Pak a UPC Directnél
- Új magyar alkalmazás lépett a streaming-világpiacra
- 5 dolog, amit már ma tegyünk meg az okoseszközeink biztonságáért
- A National Geographic videótára megérkezett
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.