Tovább bővül az MKB Banknál a digitális sorban állás lehetősége
A pandémia az MKB Banknál is felgyorsította a korábban tervezett digitális menetrendet. A bank forgalmasabb fiókjaiban tavasszal alig egy hónap alatt vezették be a digitális időpontfoglalás és sorban állás lehetőségét. A kezdeti négy bankfiókot nem sokkal később további kilenc követte, év végére pedig a bankfiókok több mint felében lesz elérhető a rendszer.
Decemberben 23, januárban további 25 MKB bankfiókban történik meg a rendszer telepítése, a teljes országos lefedettség februárra valósul meg. A digitális ügyfélhívó használatával tovább csökken az elkerülhető helyszíni várakozás és a helyben telepített sorszám húzó eszközök használatának szükségessége, így csökkenthető a kontaktok száma is.
Pereczes János, digitális üzletfejlesztési ügyvezető igazgató, MKB Bank: "Az idei év a tanulásról, az átrendeződésről és az új ügyféligényekre adott megfelelő megoldások megtalálásáról szólt. Azt eddig is tudtuk, hogy a változás állandó de az idei év megmutatta, milyen gyorsan változhat a környezetünk, és erre nekünk is gyors reakciókat kell adnunk az ügyfeleink kiszolgálása érdekében. Ami nem változott, hogy továbbra is szeretnénk jobb minőségben és lehetőleg gyorsan szállítani. Ennek a rendszernek a teljes fiókhálózatra való kiterjesztése a digitális stratégiánk megvalósításának egyik fontos lépése. Mindezt úgy tudjuk végrehajtani, hogy közben az ügyfelek és kollégáink visszajelzéseit folyamatosan beépítettük, és így tökéletesítettük a rendszert."
A digitális ügyfélhívó rendszer használatáról a www.mkb.hu/digitalis-sorbanallas oldalon tájékozódhatnak az érdeklődők.
Kapcsolódó cikkek
- Durván felpörög a vállalati digitalizáció 2021-ben
- Díjmentes Digitális Maszk mindenkinek
- Így vásároljunk mobiltelefont idős hozzátartozóinknak karácsonyra
- Biztos digitális stratégiák bizonytalan időkben
- Az SAP szerint a pandémia felpörgeti az egészségügy digitalizációját is
- Elhozhatja a könyvelőirodák megbecsülését a digitalizáció
- MKB Bank: közös gondolkodás fiatalokkal a jövő bankján
- Hazai digitalizáció: nagy lendület, kis hatásfok
- A kkv-k digitalizációja segíti a válságból való kilábalást
- MKB VideóBANK: már értékpapírszámla és SZÉP Kártya számla is nyitható digitálisan
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.