A munkavállalói élmény fokozásában az EY a világ első számú tanácsadója
Az EY-t választotta 2020 legjobb HR-szolgáltatásokat nyújtó vállalatának a HFS Research, az innovatív üzlet- és szervezetfejlesztési megoldásokkal foglakozó nemzetközi kutatóközpont.
A több mint 400 vezető bevonásával készült globális tanulmány azt mérte fel, hogy a vizsgált tanácsadók mennyire hatékonyan segítik, hogy ügyfeleiknél valóban pozitív élmény legyen dolgozni. A megfelelő HR-folyamatok kialakításával ugyanis olyan környezet teremthető egy szervezetnél, amely erősíti az ott dolgozók elkötelezettségét, ezáltal a teljesítményük és az eredményességük is javulhat. A felmérés során az EY globális személyügyi tanácsadással foglalkozó üzletága bizonyult a terület legjobb szolgáltatójának.
A tanulmány szerint az EY erősségei közé tartozik, hogy újító megközelítéssel ad választ ügyfelei problémáira, valamint akár az egyes munkafolyamatok szintjére lebontott HR-szolgáltatásokat is nyújt. A tanácsadócég regionális, helyi piacokra fókuszáló üzleti gyakorlatát, valamint fejlett digitális megoldásait is kihangsúlyozta a riport, amik azonnali információt biztosítanak a pozitív munkáltatói élmény fokozása kapcsán elért eredményekről, így lehetővé teszik annak folyamatos fejlesztését.
„Magyarországon is egyre több cég fordít kiemelt figyelmet arra, hogy a munkavállalói minél jobban érezzék magukat náluk, hiszen ez jelentősen növeli a dolgozók elkötelezettségét, teljesítményét, ezáltal a vállalatok hatékonyságát. A HFS Research szakmai elismerése megerősít bennünket abban, hogy tovább fejlesszük HR-megoldásainkat, amivel hozzájárulhatunk ügyfeleink sikeres működéséhez: legyen szó szervezeti változások hatékony bevezetéséről a munkavállalók bevonására építve, vezetőfejlesztésről vagy a jövő munkahelyéhez kapcsolódó szolgáltatásainkról” – mondta Farkas Margit, az EY Személyügyi Tanácsadás Üzletág Partnere.
Kapcsolódó cikkek
- Zöldberuházások pótolhatják a válságban elveszett európai munkahelyeket
- Elismert pénzügyi szakértő csatlakozott az EY-hoz
- A jelenlegi helyzetben még nagyobb körültekintést követel a távmunka a vállalatoktól
- Mielőbb nyitniuk kell az alternatív foglalkoztatási formák felé a magyar vállalatoknak
- GDPR: egyre több a bírság, de még mindig kevés a felkészült szervezet
- A digitális átalakulásban mutat utat az EY új üzletágvezetője
- Ügyfeleik adata az új arany a bankok számára
- Új partnerrel segíti tovább a hazai cégek növekedését az EY
- A munkaerőpiacon is előnybe kerülhetnek a társadalmi ügyekben aktív cégek
- Dinamikusan növekszik az EY Magyarországon
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.