Mobillal vezérelhető LG vízmelegítő
Az LG Electronics (LG) egy fejlett, energiatakarékos, inverteres hőszivattyús vízmelegítőt mutat be a 2021-es CES kiállításon. A CES innovációs díját elnyerő új készüléket az LG elismert DUAL inverter kompresszora hajtja, amely alacsonyabb energiafogyasztás és üzemeltetési költségek mellett képes a hatékony és gyors vízmelegítésre. Az okoseszköz emellett kompatibilis az LG ThinQ alkalmazással, így kényelmesen vezérelhető akár beltérről és akár távolról is.
Az LG DUAL inverter kompresszora a hűtőközeg sűrítése és keringetése során keletkező kondenzációs hő felhasználásával melegíti fel a vizet. Ennek eredményeként az eszköz a hagyományos elektromos vízmelegítőknél akár 74 százalékkal alacsonyabb éves energiafogyasztással képes üzemelni.* Az új termék 200 és 270 literes változatban lesz kapható**, az előbbi A+, az utóbbi pedig A++ energiahatékonysági besorolással rendelkezik. Az eszköz hatékony rendszere a környező levegő hőjének hasznosítása révén még kevesebb villamosenergia-felhasználást igényel, míg két belső hőforrása — a hőszivattyú és a fűtőberendezés — biztosítja az állandó melegvíz-ellátást még intenzív igénybevétel esetén is.
Az intelligens, inverteres hőszivattyús vízmelegítőt wifi-kapcsolattal is felszerelték, így a készülék az Android, illetve iOS operációs rendszerekre elérhető LG ThinQ mobilapplikációval könnyedén vezérelhető.*** A lakóingatlan-tulajdonosok az alkalmazással távolról kezelhetik és figyelhetik a rendszert, de az eszköz magától küldi a rendszeres karbantartási értesítéseket is, illetve mivel önműködően képes bizonyos problémákat diagnosztizálni, nem kell mindig külön felhívni az ügyfélszolgálatot. A felhasználók valós időben ellenőrizhetik a víz hőmérsékletét, és az ütemezési funkcióval beállíthatják a működés idejét és időtartamát.
“Elkötelezettek vagyunk az iránt, hogy a piacon az új inverteres hőszivattyús vízmelegítőnkhöz hasonló nagyteljesítményű termékekkel jelenjünk meg, melyek révén csökkenthetők a háztartási energiaköltségek és ezáltal a környezeti lábnyom” — mondta Lyu Jae-cheol, az LG Home Appliance & Air Solutions Company elnöke. “Az LG továbbra is olyan környezettudatos megoldásokat fejleszt, amelyek világszerte kényelmesebbé teszik a fogyasztók mindennapi életét.”
A termék minden jelentős dizájn elismerést – iF Design, Red Dot, IDEA – begyűjtött elegáns, modern megjelenésének köszönhetően, ezáltal kiválóan illeszkedik az LG legújabb prémium háztartási készülékeinek sorába, ráadásul rendkívül egyszerűen telepíthető. Az LG inverteres hőszivattyús vízmelegítője Európában és Észak-Amerikában 2021 első negyedévében lesz elérhető, január 11-től pedig az LG CES 2021 virtuális kiállítási standján (http://Exhibition.LG.com) látható.
________________
* Az EU átlagos éghajlati viszonyai közötti napi villamosenergia-fogyasztás belső szimulációs adatai alapján, az LG 270 literes inverteres hőszivattyús termékének éves energiafogyasztása 74 százalékkal energiahatékonyabbnak bizonyult egy C besorolású, általános elektromos vízmelegítővel összehasonlítva.
** Az energiahatékonyság tesztelése EN 16147 szabvány szerint, L terhelési profillal zajlott egy 15 Celsius fokos, nem fűtött térben.
*** Az LG ThinQ kompatibilitás nem minden piacon elérhető.
Kapcsolódó cikkek
- UV-fénnyel fertőtlenítő robotot mutatott be az LG
- Rekordmennyiségű díjjal ismerik el az LG termékeit a 2021-es CES-en
- Digitális kijelzőként is szolgáló automata ajtót fejleszt az LG és az Assa Abloy
- 4+1 tipp, amivel az otthoni munkakörnyezetünk igazán inspiráló lehet
- Az LG szervezeti átalakításokat jelentett be
- 5 tipp a tökéletes online benyomásért
- Az LG és az Xbox együttműködésével valóra válnak a játékosok álmai
- Magyarországra is megérkezett az LG WING okostelefon
- Lewis Hamilton lett az LG SIGNATURE márka nagykövete
- Igény szerint alakítható, kényelmes munkaállomás
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.