Korai fázisban lévő technológiai vállalkozások jelentkezését is várja az OXO csoport
Korai fázisban lévő technológiai vállalkozások jelentkezését is várja január 4-től az OXO csoport, amelyen belül az OXO Labs Kft. a jelentkezők közül legalább tízet választ majd ki, az ígéretes jelölteknek 25-50 millió forint összegű befektetést biztosít a Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal támogatásával - közölte az OXO Labs Kft. az MTI-vel.
A közlemény szerint tavaly júliusban az NKFI Hivatal az Innovációs és Technológiai Minisztérium támogatásával meghirdette az inkubátoroknak szóló, 2 milliárd forint keretösszegű Startup Factory pályázatot. December elején hozták nyilvánosságra a támogatott inkubátorok listáját, amelyen az OXO Labs Kft. is szerepelt. Ezért az OXO csoport az érettebb cégek finanszírozása mellett újra várja korai fázisú, induló innovatív vállalkozások jelentkezését is, amelyek közül legalább tíz ígéretes kezdeményezést fog beválogatni portfóliójába a következő két évben.
A közlemény idézte Oszkó Pétert, az OXO csoport alapító tulajdonosát, aki elmondta, a Startup Factory pályázaton belül végzett tevékenységében az OXO Labs szakértői csapata elkötelezett az inkubációs szolgáltatások biztosítása és az általános vállalkozásfejlesztési ismereteik teljeskörű megosztása mellett.
A startupok az inkubátor weboldalán jelentkezhetnek az online kérdőív, valamint jelentkezési lap kitöltésével, amely után egy videóinterjúra invitálják a potenciális jelölteket. A jelentkezés nyitva áll minden olyan innovatív, korai fázisú vállalkozás előtt, amelyek technológiai innovációkon keresztül nagy innovációs- és növekedési potenciállal rendelkeznek.
Kapcsolódó cikkek
- Együtt egy jobb internetért
- Ismét lehet pályázni a magyar Sportmarketing Díjra!
- Korai fázisban lévő technológiai vállalkozások jelentkezését is várja az OXO csoport
- Egy Waldorf-iskola nyerte a VISZ digitalizációs pályázatát
- Ismét lehet pályázni a Magyar Innovációs Nagydíjra
- Az IAB újra díjazza a legjobb szakdolgozatot
- Vodafone: megvannak a Ready pályázat győztesei
- Rekordszámú nevezéssel zárt ’Az Év Honlapja’ pályázat
- 2020-ban is keresik az év legjobb marketing-megoldásait!
- Van még idő jelentkezni az „Az Év Honlapja” pályázatra!
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rekordszámú nevezéssel zárt ’Az Év Honlapja’ 2024 pályázat!
Az idén 23. alkalommal megrendezett ’Az Év Honlapja’ pályázat nevezési szakasza lezárult: december 15-ig rekordszámú, 329 pályamű érkezett. A szakmai zsűri hamarosan megkezdi a beérkezett pályázatok értékelését, hogy 30 kategóriában kiválassza 2024 legkiemelkedőbb digitális alkotásait. A közönségdíjért folytatott küzdelem azonban még javában zajlik – a pályázók 2025. január 15-ig mozgósíthatják közösségüket, hogy megszerezzék a publikum elismerését.
Az év legjobb sportmarketing-megoldásait keresik
A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata által idén újra életre hívott Sportmarketing Gyémántdíj célja, hogy elismerje és széles körben megmutassa az egyesületek, a sportolók és a velük együttműködő márkák értékteremtő sportmarketing-megoldásait, és ezáltal hozzájáruljon a hazai sportmarketing színvonalának fejlesztéséhez. A díj elismeréseinek átadására 2025. március 5-én az ETELE Cinemában megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor, ahol a digitális marketing aktualitásain túl helyet kapnak majd a sportmarketinggel kapcsolatos előadások is.
Átadták a 2024. évi Rátz Tanár Úr Életműdíjakat
Ebben az évben is nyolc kiemelkedő teljesítményű tanárt részesített elismerésben az Ericsson Magyarország, a Graphisoft és a Richter Gedeon Nyrt. támogatásával létrehozott Alapítvány a Magyar Természettudományos Oktatásért kuratóriuma. A reáltárgyak legkiválóbb hazai tanárai december 10-én ünnepélyes keretek között vették át az egyenként 2,5 millió forintos pénzjutalommal járó Rátz Tanár Úr Életműdíjat. Az esemény helyszíne a Budapesti-Fasori Evangélikus Gimnázium volt: itt tanított Rátz László, akinek emlékére a díjat alapították.
Marketing Diamond Awards: Már csak 5 napig lehet kedvezményesen előnevezni!
A Magyar Marketing Szövetség által szervezett, idén 10 éves Marketing Diamond Awards célja változatlan: megmutatni, hogy a szakmai elismerések nem csak a nagy költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások kiváltságai!
Az ABB ismét várja az egyetemi és főiskolai képzésben részt vevő női hallgatókat mentorprogramjára
A Női Mentorprogram célja, hogy erősítse a nők részvételét és növelje a munkavállalási kedvüket műszaki területeken, és lehetőséget adjon, hogy a női hallgatók már tanulmányaik során megismerkedhessenek egy nemzetközi cég termékeivel, szolgáltatásaival, működésével.