Fenntartható, vízmegtakarító hajápolási technológiával állt elő a L’Oréal és a Gjosa
A CES 2021 ismét elhozta a legfontosabb szépségápolási újdonságokat. Az idén digitális rendezvényként megtartott expón a L’Oréal egy innovatív vízmegtakarító, fenntartható hajápolási rendszert mutatott be, melyet egy környezetvédelmi innovációs vállalattal, a Gjosaval hoztak létre. A forradalmi újítás fodrászszalonokban és az otthoni szépségápolási rutin részeként egyaránt alkalmazható. A rendszer egy olyan alternatívát képvisel a hajmosás és hajápolás területén, amely nem csupán környezetkímélő, de közben a hatékonyságot és a luxus érzetét is biztosítja a legújabb technológiák segítségével.
A hajápolás és a hajmosás már generációk óta kedvelt szépségápolási rituálé nem csak otthon, de a fodrásznál is. A L’Oréal és a Gjosa új technológiájának, a Water Savernek köszönhetően pedig ezen szolgáltatások és tevékenységek környezetkímélőbbé válnak. Az újításnak köszönhetően akár 80%-kal csökkenthető a vízfelhasználás. A rendszer átalakítja a hagyományos hajmosás élményét azáltal, hogy a nagy teljesítményű vízoptimalizáló technológiát a L’Oréal Professionnel és a Kérastase speciálisan tervezett hajápolási termékeivel ötvözi, melyek így közvetlenül a vízáramba kerülnek.
„A L’Oréalnál úgy hisszük, a mi felelősségünk, hogy mindent megtegyünk Földünk természetes erőforrásainak megőrzéséért. Minden vízcsepp értékes, az új technológiánknak köszönhetően pedig valóban minden csepp számít” - nyilatkozta Nicolas Hieronimus, a L’Oréal vezérigazgató helyettese. „A L’Oréal Water Saver képviseli a szépségápolással kapcsolatos technológiai fejlesztéseink következő szakaszát, melynek segítségével személyre szabott, egyedi szépségélményt nyújtunk, és amely megtestesíti vállalatunk fenttarthatóság iránti elkötelezettségét minden területen.” - tette hozzá.
A L’Oréal Water Saver egy közös partnerségen keresztül jött létre a L’Oréal Technológiai Inkubátor és a svájci környezetvédelmi innovációs cég, a Gjosa együttműködésével. Ez az egyedülállóan új termék egyesíti a L’Oréal évszázados örökségét a formulák előállításának szakértelmében a Gjosa vízoptimalizáló technológiájával, amely a rakétamotorokban alkalmazott frakcionálás elvét használja a víz áramoltatására. A vízcseppek egy meghatározott irány és egyenletes eloszlás szerint ütköznek, ez csökkenti méretüket és gyorsítja a sebességet, biztosítva, hogy minden vízcsepp felhasználásra kerüljön a hajmosási és öblítési folyamat során és a hajápolási termékeket könnyebben ki lehessen öblíteni.
A L’Oréal Water Saver készülék áttörő termékjellemzői a következők:
- Nagy vízsebesség és 80% -os vízcsökkentés a hagyományos hajmosáshoz képest: a L’Oréal Water Saver két liter vizet használ percenként, a háztartásokban átlagosan használt nyolc literrel szemben, emellett nyomáskülönbség sem észlelhető a használat során.
- Szabadalmazott tisztító technológia (Patented Cloud Cleansing) – egy vadonatúj hajápolási élmény: a L'Oréal Water Saver a speciálisan tervezett, mikronizált hajápoló készítmények közvetlen vízáramba juttatásával tízszer kisebb cseppeket hoz létre a jobb felszívódás és a gyorsabb öblítés érdekében.
- Adatkezelő pult és hatékonyság jelentés: A víz- és költségmegtakarítási adatokat egy műszerfalon követhetik nyomon a szalon tulajdonosai, amelyen a kezelési előzményeket, valamint a víz-, energia- és költségcsökkentési adatokat is egyaránt láthatják.
“A L’Oréal Technológiai Inkubátornál az elmúlt évtizedben azon dolgoztunk, hogy ötvözzük a szépségápolást a technológiával. Célunk nem más, mint újragondolni az általunk jól ismert szépségápolási élményeket, hogy azok jobbá, hatékonyabbá és személyre szabottabbá válhassanak a fogyasztóink számára. A L’Oréal Water Saver fejlett technológiák támogatásával készült el, ami viszont a legfontosabb, hogy javítja fogyasztóink meglévő hajápolási élményeit, izgalmasabbá és inspirálóbbá téve azokat” – hangsúlyozza Guive Balooch, a L’Oréal Technológiai Inkubátor vezetője.
“A L’Oréal Water Saver egy példaértékű partnerség eredménye, amely a hajápolás területén szerzett évszázados örökséget társítja a csúcstechnológiával. Egy újfajta fenntartható élményt nyújt a fogyasztók számára, mi pedig alig várjuk, hogy az egész világon használják” - nyilatkozta Amin Abdulla, a Gjosa társalapítója.
A L’Oréal Water Saver hajápolási élmény már elérhető bizonyos new yorki és párizsi L’Oréal szalonokban. A rendszer globális bevezetését pedig 2021-ben és 2022-ben tervezik. A következő években a L'Oréal Water Saver várhatóan több ezer szalonban lesz elérhető, ezzel is jelentős víztakarékosságot elősegítve - évente akár négymilliárd litert is megtakarítva. A kényelmes otthoni használatra alkalmas rendszer később kerül bevezetésre.
További CES 2021 hírek a L'Oréaltól:
Idén a L'Oréal bejelentette a díjnyertes Perso technológia első fogyasztói bevezetését is. A CES 2020 expón bemutatott Perso egy mesterséges intelligencia alapú otthoni rendszer, amely a szépség személyre szabásának legmagasabb szintjét képviseli.
A L'Oréal elérhetővé tette az Yves Saint Laurent Rouge Sur Mesure Powered by Persot, amely az első otthoni eszköz a személyre szabott rúzsok megalkotására. Ez az elegáns mesterséges intelligenciával működtetett eszköz, melyet eredetileg a L’Oréal Technológiai Inkubátor fejlesztett ki, az YSL ikonikus vörös, nude, narancssárga vagy fukszia univerzumainak színkészletét használja fel. A Perso rendszer felhasználói egyetlen érintéssel több ezer egyedi árnyalatot készíthetnek el az YSL Velvet Cream Matte Finish rúzsaiból. A forradalmi eszköz korlátozottan előrendelhető, ára $299. A regisztráció az alábbi linken lehetséges: https://www.yslbeauty.com/rouge-sur-mesure 2021 tavasz eleji szállításhoz.
Kapcsolódó cikkek
- CES fotelből,
- Válasszunk magunknak csillagot
- Minőségibb mindennapokat ígérnek az LG 2021-es újdonságai a CES-en
- Hálózatba kapcsolt kerékpáros megoldás nyert Innovációs Díjat a CES-en
- A Bridgestone bemutatja a jövő virtuális városát
- A hordozható eszközök újraértelmezése
- A Lenovo okosszemüvege elhozza a jövőt
- A Samsung a legújabb fejlesztéseit mutatja be a CES 2021 virtuális kiállításon
- Az LG webOS 6.0 a tévénézők eddigi legjobb felhasználói élményét nyújtja
- CES 2021: a Kingston bemutatja új NVMe SSD kínálatát
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.