Több mint 25 millió tévét adott el 2020-ban a Hisense

forrás: Prím Online, 2021. január 17. 14:29

Zászlóshajó termékét, a lézertévét helyezi előtérbe 2021-ben a kínai Hisense. A vállalat az első online megrendezett CES keretében bejelentette, hogy idén a TriChroma lézertévék széles választékát tervezi piacra dobni. A Hisense tavaly több mint 25 millió eladott készüléket tudhatott magáénak világszerte, amely után ígéretes piaci részesedést prognosztizál 2021-re is és a magyar piacon is számos újdonságot készül bemutatni idén.

A gyártó a vírusra való tekintettel tavaly az otthoni szórakoztatásra összpontosított és többek között online oktatást segítő öko-érintő képernyős, valamint otthoni edzésekhez használatos, fitnesz programokat támogató tévékészülékeket kínált a fogyasztóinak. Dr. Liu Xianrong, Chief Scientist a Hisense Laser Display üzletágának képviselője a CES-en elmondta, hogy a vállalat elkötelezett termékei képminőségének további fejlesztése, valamint a chip képességekkel kapcsolatos tapasztalatok bővítése mellett. 

 

 

A TriChroma lézertévék esetében a gyártó 50%-al jobb színskálát, valamint 20%-os fényerő növekedést ígér, amellyel a készülékek a csúcskategóriás mozit meghaladó élményt kínálnak a fogyasztóknak. A vállalat emellett a 4K 120Hz dual képernyős, 8K 120Hz képminőséget feldolgozó, továbbá AI SoC intelligens hangchipet és AI vision SoC chipet is gyárt, melyeket ULED tévékre alkalmaznak majd. 

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59