Hisense kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: Hisense

Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát

A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából. 

2024. május 2. 17:48

Partnerséget kötött a Hisense és az Xbox

A Designed for Xbox Program keretében együttműködik a Hisense az Xbox-szal, így mostantól zökkenőmentesen lehet csatlakoztatni a tévégyártó csúcstechnológiás lézertévéit az Xbox készülékekhez. A két márka szoros partnerségének köszönhetően a több mint 100 hüvelykes óriáskijelzőkön is lehet élvezni az Xbox kínálatában elérhető mintegy 7000 játékot. 

Kulcsszavak: lézertévé Xbox Hisense
2024. március 9. 16:55

Stabilan tartja második helyét a legtöbb tévét értékesítők listáján a Hisense

Több mint 25,9 millió eladott készülékkel, 2023-ban is a második helyet foglalta el a Hisense a legtöbb tévét értékesítő gyártók globális listáján. A vállalat a magyar piacon is jelentős bővüléssel zárta a tavalyi évet: több mint 38 ezer tévékészüléket adott el, így 29 százalékkal növelte a tévéeladásokat az előző évhez képest. A globális eladásnövekedésnek köszönhetően a Hisense az egyetlen márka a top 5-ös listán, amely az elmúlt hat évben folyamatosan növelte eladásait az észak-amerikai és európai piacokon.

2024. február 22. 17:43

Feltekerhető lézertévé, ultravékony képernyő és járművekbe épített vetítőrendszer

Több mint 100 ezer hangegységgel rendelkező szonikus lézertévét és ultravékony, 14 milliméter mélységű óriásképernyős tévét is bemutatott a Hisense a CES 2024 kiállításon. A kínai gyártó ULED X termékcsaládja három új modellel, a 110UX, a 98UX és az egyedi formavilágú 75UX tévével bővült, a lézertévék területén pedig elhozta az első feltekerhető kijelzőt. A Hisense idén az autóiparba is belép, legkorszerűbb kijelző-technológiáját a járművekbe épített kivetítőrendszerében mutatja meg.

2024. január 11. 14:06

Az autóiparban is úttörő technológiát villant a Hisense

Három innovációs díjat zsebelt be a Hisense a 2024-es CES kiállítás előzetes elismerései közül. A szakmai zsűri az audio és videó alkatrészek kategóriájában díjazta a márka UX mini-LED ULED szériájának legújabb tagját, az óriásképernyős, több mint 40 ezer fényerő-szabályozott zónával rendelkező 110UX tévémodellt. Elismerték még a vállalat első autóipari megoldását, a járművekbe épített vetítőrendszerét és kiemelték a Hisense beépíthető, okos funkciókkal ellátott mosogatógépét is.

Kulcsszavak: CES 2024 Hisense
2023. december 13. 19:30

Kopogtatnak a jövő okos háztartási gépei

Még messze vagyunk attól, hogy széles körben használjuk az okos háztartási eszközöket, de folyamatosan nő az érdeklődés irántuk. Az okosotthonok térnyerésének az adhat majd löketet a jövőben, ha a háztartási gépeket is teljes mértékben be lehet integrálni a rendszerbe. A legnagyobb áttörést a fejlesztésben egyrészt az energiahatékonysági törekvések, másrészt a készülékek öndiagnosztizálási képessége hozhatják el.

Kulcsszavak: Hisense háztartási gép
2023. november 27. 14:26

Megérkeztek a Hisense új tévé-készülékei a magyar piacra

Óriásképernyős, emberi agyi mintázatokat szimuláló mini-LED modellt és 75 colos játékorientált QLED okostévét is bevezetett a magyar piacra a Hisense. Idén szeptembertől a kínai gyártó négy új mini-LED szériája, köztük a zászlóshajó, 85 colos méretben is elérhető UXKQ modell, valamint a kifejezetten gamereknek tervezett, prémium E7KQ Pro QLED készüléke is kapható már itthon.

Kulcsszavak: okostévé Hisense
2023. október 13. 16:39

IFA 2023: csúcsminőségű termékeket és technológiát villantott a Hisense

8K-s lézertévét, több innovatív ULED Mini-LED készüléket és számos intelligens háztartási gépet is kiállított a Hisense az IFA-n. A berlini technológiai kiállításon a vállalatcsoport „Go Tech, and Beyond” elnevezésű standjánál a Hisense Csoport technológiai megoldásait, így többek között a Hi-Light optikai rendszert, a VIDAA OS operációs rendszert és a ConnectLife alkalmazást is megtekinthették a látogatók.

Kulcsszavak: IFA 2023 Hisense
2023. szeptember 4. 14:10

Újabb EISA-díjakat húzott be a Hisense

Két kategóriában is elnyerték az EISA 2023-2024 legjobb termék díját a Hisense Mini-LED ULED televíziói. A márka 65U8KQ modellje az év Mini-LED tévéje lett, a 65U7KQ Mini-LED pedig a „Best Buy Mini-LED”, vagyis a legjobb ajánlatok kategóriájában lett díjnyertes. A Hisense idén már harmadik alkalommal nyerte el a rangos szakmai elismerést, ami igazolja a folyamatos technológiai fejlődését és kijelöli a helyét a világ vezető szórakoztatóelektronikai és háztartási készülékgyártó márkái között. 

2023. augusztus 29. 16:03

Új hangprojektort dobott piacra Hisense

Az U5120GW névre keresztelt soundbar összesen 12 hangszóróval és 5.1.2 csatornás térhatású hangzással érkezik. Dolby Atmos technológiájának köszönhetően 360 fokban képes betölteni a teret, stúdiószerű (Hi-Res audio tanúsítvány), tökéletes akusztikai érzetet nyújtva. A készülék támogatja a legnépszerűbb audiórendszereket és formátumokat, AI-alapú technológiája pedig képes jelenetenként változtatni a hangszíneket, legyen szó mozizásról, zenehallgatásról vagy akár gamingről. A soundbar – amely már elérhető a hivatalos viszonteladóknál – az EISA „Az év házimozi hangprojektora 2022 – 2023” szakmai díjat is magáénak tudhatja.

2023. április 2. 15:50

Történelmi csúcsra értek tavaly a Hisense tévéeladásai

Több mint 2,3 millió tévékészüléket értékesített partnereinek világszerte a Hisense tavaly decemberben, globális szinten pedig közel 24,5 millió készüléket adott el 2022-ben a vállalat. Az egész éves folyamatos eladásnövekedésnek köszönhetően a Hisense nemcsak a saját márkatörténetében ért el rekordot, hanem a globális tévépiacon is az első helyre küzdötte fel magát a tavaly decemberi hónapot tekintve.

Kulcsszavak: Hisense televízió
2023. február 13. 11:23

Majdnem minden háztartásban van tévé, erre használjuk a legtöbbet

Tízből kilenc háztartásban van tévé, amelyet a magyarok közel fele naponta 1-3 órára kapcsol be – derült ki egy friss kutatásból. A felmérésben részt vevők tévénézésre és streamingre használják leggyakrabban a készülékeket, és az árra a legérzékenyebbek, ha tévévásárlásra kerül a sor. A Hisense kutatásából az is kiderült, hogy sportközvetítéseknél a minél nagyobb képernyőméret és a tévé képfelbontása a legfontosabb, új készüléket pedig mindössze a megkérdezettek 13 százaléka venne az elkövetkezendő egy évben.

Kulcsszavak: televízió Hisense
2022. november 25. 18:46

Vb 2022: így készülnek a magyarok

Tízből négy magyar követni fogja a november közepén induló labdarúgó-világbajnokság mérkőzéseit, még úgy is, hogy a magyar csapat nem képviselteti magát az eseményen – derült ki egy friss kutatásból. A Hisense felmérése szerint a legtöbb magyar tévén és családi vagy baráti körben nézi majd a meccseket, a résztvevő csapatok közül pedig a német és a spanyol válogatott a legnépszerűbb.

2022. november 15. 12:41

Újabb mini-LED széria a magyar piacon

A 65 colos Hisense U8HQ mini-LED a hagyományos LED-televíziókhoz képest ötvenszer kisebb méretű LED-izókkal rendelkezik, így mélyebb fekete árnyalatot, jobb kontrasztot és a dinamikus jelenetekhez is tűpontos részleteket kínál, széles betekintési szög mellett. Az okostévé ráadásul nagy teljesítményű 2.1.2 hangrendszerrel van felszerelve, amelynek elülső hangszórói támogatják a Dolby Atmos térhatású hangtechnológiát. Az új készülék – amely októbertől érhető el a magyar piacon –, már az EISA kritikusainak díját is magáénak tudhatja.

Kulcsszavak: Hisense televízió
2022. október 15. 12:01

Az őszi focivébére újít be a Hisense

Új modellel bővíti ULED-sorozatát a Hisense. A márka az U7HQ névre hallgató készülékét a sportrajongóknak tervezte: a 2022-es labdarúgó-világbajnokság hivatalos modellje több mint egymilliárd színárnyalatot képes megjeleníteni és minden eddiginél részletesebb képet ad. A zavartalan meccsnézéshez az U7HQ 120 Hz-es képfrissítési technológiát és külön sportmódot kínál, ráadásul a készülékre még a foci VB indulása előtt megérkezik a FIFA+ app is – ezzel pedig a Hisense lesz az első olyan gyártó a magyar piacon, amelynek okostévéin elérhető ez a szolgáltatás.

Kulcsszavak: Hisense televízió
2022. szeptember 11. 10:19

Két EISA-díjjal gazdagodott a Hisense

Negyvenedik alkalommal díjazta az Expert Imaging and Sound Association (EISA) az év legjobb audiovizuális készülékeit. A globális tévé- és szórakoztatóelektronikai piacon is egyre meghatározóbb szereppel bíró Hisense idén két díjat is magáénak tudhat: a vállalat 4K Mini-LED ULED 65U8HQ névre hallgató tévéje a “Prémium LCD TV”-k kategóriában lett a legjobb, míg a Hisense U5120GW soundbar a „Legjobb házimozirendszer” címet vihette haza. 

2022. szeptember 4. 14:58

Újabb sportszponzorációt jelentett be a Hisense

Néhány nappal a Serie A, vagyis az első osztályú olasz labdarúgó-bajnokság kezdete után partnerségi megállapodást kötött az FC Internazionale Milano és a Hisense. A cég olaszországi leányvállalata a 2024/2025-ös szezonig állapodott meg a “Nerazzurri” (fekete-kékek) becenevet viselő csapattal, ezzel pedig az olasz sport térképére is felírta magát.

Kulcsszavak: +céginfó Hisense
2022. augusztus 24. 11:26

A Hisense okostévékre is megérkezett a Disney+

A világ egyik legnépszerűbb streaming szolgáltatása mostantól a 2017-es vagy annál újabb VIDAA operációs rendszert futtató Hisense tévéken is elérhető.

2022. június 18. 09:58

Sikeres a Hisense és a PSG együttműködése

Második évébe lépett a Paris Saint-Germain, világhírű labdarúgóklub és a Hisense globális partnersége, amelyet egy kisfilmmel ünnepel a két brand. 

2022. április 19. 11:10

Tíz munkavállalóból négy nő a világ egyik legnagyobb kínai tech vállalatánál

A Hisense kínai központjában több mint 40 százalékos a női dolgozók aránya, amellyel a cég a globális női munkaerő-átlag feletti arányt tudhat magáénak.

Kulcsszavak: Hisense +céginfo
2022. március 8. 12:41

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Utazási konferencia az Angyalok városában

Minden második magyar internetező volt már áldozata kibertámadásnak

A magyar internetezők 57 százaléka esett már áldozatául online csalásnak, adathalászatnak, hackelésnek vagy vírustámadásnak – ez derült ki az ESET termékek hazai forgalmazója, a Sicontact Kft. gkid-vel közösen végzett, a 18 év feletti online is vásárló internetezőkre reprezentatív felméréséből. A kutatás apropóját a cég most folytatódó kiberbiztonsági tudatosító kampánya, az IT-hős vagy kiberbalek? adta. Az ESET és a Sicontact közös célja, hogy a felhasználókat meggyőzzék arról, a digitális biztonság alapszükséglet, amelyre figyelnünk és áldoznunk kell. 

2024. május 22. 14:37

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

E hét végéig még kedvezményes áron lehet hozzájutni a közelgő XX. E-kereskedelmi konferencia belépőjegyeihez, amelynek helyszíne az esztergomi Grand Hotel, időpontja pedig 2024. június 6-7.

2024. május 17. 14:47