Sikeres a Hisense és a PSG együttműködése
Második évébe lépett a Paris Saint-Germain, világhírű labdarúgóklub és a Hisense globális partnersége, amelyet egy kisfilmmel ünnepel a két brand.
A videó, amelyben többek között Lionel Messi, Ángel Di María és Presnel Kimpembe is szerepel, a focisták hétköznapjaiba enged betekintést, és azt mutatja meg, hogyan könnyíti meg a játékosok életét a Hisense technológiája. A filmben a Hisense tengeren túlon már elérhető háztartási készülékei (mosógép, sütő és hűtő) valamint egy ULED tévé is megjelenik.
A vállalat kijelzőtechnológia terén hozott innovációinak sikerességét a tavalyi eladási számok is igazolták: 2021-ben a márka közép- és felső kategóriás tévéinek globális értékesítési árbevétele éves szinten több mint 99 százalékot ért el, míg a Paris Saint-Germain, valamint számos nemzetközi élsportesemény támogatását követően 43 százalékkal növelte tengerentúli értékesítési bevételeit, a tengerentúli márkaismertsége pedig 5 százalékkal nőtt.
A Hisense továbbra is elkötelezett a globális sportesemények támogatása mellett: 2022-ben a labdarúgó-világbajnokság (2022 FIFA World Cup), valamint az UEFA Nemzetek Ligájának is támogatója.
Az együttműködés keretében készített videó:
Kapcsolódó cikkek
- Bemutatta a TCL a 2022-es TV és soundbar kínálatot
- Új technológiákat mutat be a Samsung
- A TCL legújabb termékei új szintre emelelik az otthoni szórakozás élményét
- Hogyan válasszunk konyhai robotgépet?
- Jól szerepelt a TP Vision a Red Dot Awardson
- Négy új TCL termék is Red Dot dizájn díjat kapott idén
- A Samsung 2022-es TV kínálata a személyre szabott élményekről szól
- Könnyen tisztántartható mikrót dobott piacra a Sencor
- A Samsung új Neo QLED, Lifestyle és OLED modelleket jelentett be
- Így lesz hosszú életű a mosógép
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.