Teljesen megújul a Huawei közösségi oldala
Vadonatúj felülettel és számos funkcióval bővül a Huawei saját közösségi oldala, a Huawei Közösség. Az interaktív weboldal alapkoncepciója nem változik, a vállalat továbbra is egy olyan felületet szeretne biztosítani a felhasználóinak, ahol egy kattintással elérhetik a legújabb termékekről szóló információkat, kaphatnak tippeket és trükköket a termékek használatához, valamint fórumszerűen különböző témákról beszélgethetnek. Az oldalon a jövőben aktivitásokkal és nyereményjátékokkal is készülnek.
Ha a felhasználónak valamilyen gondja van a telefonjával, vagy kérdése támad egy szolgáltatással kapcsolatban, nem mindig tudja, kihez forduljon. Így az interneten, fórumokon, blogokon igyekszik megoldást találni a problémájára, olykor hosszú órákat, napokat töltve a megfelelő válasz megtalálásával. A vállalat célja, hogy egy, az iparágban egyedülálló közösséget építsen. A felhasználók a Huawei Közösségen keresztül első kézből értesülhetnek a legfrissebb hírekről, bemutatott termékekről, alkalmazásokról, eseményekről. Egy olyan felületen kommunikálhatnak a vállalattal, ahol valódi közösség alakulhat, akiket összeköt a Huawei márka iránti szeretet.
Több európai országhoz hasonlóan idén Magyarországon is teljesen megújul a Huawei közösségi oldala, a Huawei Közösség. A vállalat folyamatosan bővülő interaktív felülete komplex, minden felhasználói igényt kielégítő tudástárat és valódi közösséget igyekszik nyújtani a felhasználóknak. De ennél sokkal többről van szó. Vadonatúj szolgáltatás keretében bejegyzéseken keresztül kérdéseket tehetnek fel a márka szakértőinek, a felületen pedig akár egymással is tudnak beszélgetni. A felhasználók emellett különböző témakörökben oszthatják meg élményeiket a közösséggel, kezdve attól, hány kilométert futottak aznap, egészen addig, hogy milyen bravúros képet csináltak készülékeikkel.
A közösségi élmények mellett első kézből tájékozódhatnak a márka legfrissebb híreiről, legújabb termékeiről, szolgáltatásairól és az AppGallery-ben elérhető alkalmazásokról. A Huawei Közösség továbbá aktivitásokkal készül és a jövőben nyereményjátékokat is indít majd, valamint exkluzív és egyedi tartalmakkal, ajánlatokkal készül a közösség tagjai számára.
A legaktívabb közösségi tagokat jutalmazza a Huawei
A teljesen megújult felhasználói felület átláthatóbb és egyszerűbb, megkönnyíti, hogy valódi közösség alakulhasson ki a felhasználók között. Az ingyenes regisztrációt követően a felhasználók akár egy kattintással tölthetnek fel képet a galériákba, olvashatják el a Huawei-ről szóló legújabb híreket, valamint böngészhetik a többi felhasználó által indított fórumbeszélgetéseket. Az aktivitás igazán kifizetődő, a posztolásért, lájkolásért és kommentelésért pontok gyűjthetők és a legaktívabbaknak izgalmas jutalmakkal kedveskednek, melynek részleteiről a Közösség felületén nyújtanak majd tájékoztatást.
Kapcsolódó cikkek
- Elindította Magyarország első, élő 5G-s ipari felhasználását a Huawei
- Megérkezett Magyarországra a HONOR Wi-Fi 6 Plus routere
- Kutatás: A fiatalok és a nők ötöde napi 7 óránál is többet használ mobilalkalmazásokat
- Zsinórban hatodszor az Év Honlapja a mateking.hu
- Kutatás: ezek a mobilappok a legnépszerűbbek a magyarok körében
- Elérkezett az év végi csapatépítők ideje
- A Huawei saját felhasználói felülete megnövelt adatbiztonságot és vadonatúj funkciókat kapott
- Öntanuló rendszerdiagnosztikai megoldást fejlesztett ki naperőművek számára a Huawei
- Díjnyertes új játékokkal és nyereményekkel hangol karácsonyra a Huawei AppGallery
- Már a vidéki bevásárlóközpontok forgalma is követhető a weben
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.