A HONOR bejelentette új márkastratégiáját
A Honor nemzetközi technológiai márka ismertette új márkastratégiáját, melyet az idei évtől kezdődően már önálló vállalatként vezet be. A bejelentésen George Zhao, a Honor Device Co. Ltd. vezérigazgatója az új szlogenről is lerántotta a leplet. A vállalat célja, hogy innovatív, magas minőségű és megbízható termékeken keresztül ikonikus technológiai márkává váljon. Ezt az elhatározást erősíti a „Go Beyond” szlogen.
Új márkastratégia 2021-ben
„Rendkívül hálásak vagyunk felhasználóink és partnereink támogatásáért és hűségéért, akik az elmúlt hét évben mellettünk álltak. Tevékenységünk középpontjában a felhasználóink állnak, és, ahogy megkezdjük történetünk következő fejezetét, úgy elkötelezettségünket is megerősítjük egy új intelligens világ létrehozása mellett.” – mondta el George Zhao.
A márka küldetésének alátámasztására, és a változói fogyasztói igényekre reagálva a Honor új márkastratégiát mutatott be, ami három fő pillérre épül. Ezek az All Scenarios, All Channels, All People, ezzel párhuzamosan pedig továbbra is fókuszban marad az 1+8+N termékstratégia.
Megkérdőjelezhetetlen figyelem az innováción, a minőségen és a szolgáltatáson
A Honor elkötelezett az innováció és a kutatás-fejlesztés mellett. Jelenleg közel 8.000 munkavállalóval látja el tevékenységét, akiknek több mint 50%-a K+F tevékenységet végez. 5 K+F központjával és világszerte több mint 100 innovációs laborjával a Honor számottevő technológiai megoldásokra koncentrál.
A fogyasztói igényekhez illeszkedően a Honor kellő rugalmassággal és függetlenséggel rendelkezik ahhoz, hogy nemzetközi ellátási láncának biztosításához a legjobb megoldásokat válassza. Többek között olyan piacvezető szolgáltatókkal állapodott már meg, mint AMD, Intel, MediaTek, Micron Technology, Microsoft, Qualcomm, Samsung, SK hynix és Sony.
A minőségre való odafigyelést a Honor szigorú minőségellenőrzési folyamata támasztja alá, több mint 400 vizsgálat sikeres teljesítéséhez és 20 nemzetközi tanúsítás* megszerzéséhez is hozzájárult, a termék piacra kerülése előtt. A felhasználóknak nyújtott gyors és hatékony támogatás szintén fontos a márka számára, amely több 3.000 szervizközponttal és 43 call centerrel bír. A Honor after sales csapata továbbra is szoros együttműködésben dolgozik a meghatározó szolgáltatócégekkel a világ számos pontján.
Díjnyertes portfólió és online értékesítésben elért sikerek a további növekedésért
A Honor legfrissebb IoT termékportfóliója számos elismerésben részesült a CES 2021 kiállítás során. A Honor Band 6-ot több nemzetközi médium** a CES legjobb termékének választotta, és a frissített Honor MagicBook Pro is több díjat tudhat magáénak*** . Mindezek mellett a Honor Kína első számú online okostelefon-márkájává vált 2018 és 2020 között. Ezt a teljesítményt a Honor szándéka szerint az offline piacokra is kiterjeszti 2021-ben.
_______________
* A terméktanúsítások pontos száma termékportfóliónként eltérhet.
** Android Authority, Phandroid, PocketNow és Tech Advisor
*** Android Headlines, Newsweek és Ubergizmo
Kapcsolódó cikkek
- Tervszerű váltás a Vodafone Business élén
- Fél milliárdos befektetést kapott a hazai proptech vállalkozás
- Az Exclusive Networks véglegesítette a Veracomp Csoporttal való megállapodását
- Dr. Orbán Anita a Vodafone Magyarország új vezérigazgató-helyettese
- Új országkoordinátor a magyarországi Continental csoportnál
- 30 éves a Magyar Innovációs Szövetség
- Nagy összegű közbeszerzést nyert a 4iG Nyrt.
- A járvány elleni küzdelmet támogatja a Raben
- Hatalmas lökést adhat a fenntarthatóságnak a világjárvány
- Egyedülálló összefogás a Magyar Telekomnál
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.