Együttműködik a Team Vitality és a Philips monitors
A Team Vitality globális esports szervezet örömmel jelenti be, hogy szövetségre lépett az MMD-vel, a vezető képernyő-specialistával és a Philips monitors márka licencpartnerével. A Philips monitors a partnerség keretében támogatja a Team Vitality FIFA csapatát, akik kizárólag a Philips Momentum prémium terméksorozaton fognak játszani. A Philips monitors megjelenik a FIFA csapat hivatalos mezén is és a felek szorosan együttműködnek a személyre szabott tartalmak és az egyedi történtek megformálásában.
A Philips Momentum termékek kifejezetten arra készültek, hogy továbbfejlesszék a konzoljáték élményét és segítségükkel a cFIFA csapata is magasabb szintre emelheti játékát. A Philips Momentum termékeket megkapják a szervezet tartalomgyártói, valamint a V.Hive, a Team Vitality csúcstechnológiás esports létesítménye is, amely Párizs szívében található.
Team Vitality
A legnagyobb tehetségek és a legjobb játékosok közül sokan a Team Vitality FIFA csapatát erősítik, például Dylan “Dylo” Gozuacik és Corentin “RocKy” Chevrey. A Team Vitality csapat edzői feladatait a régi motoros Brian “Brian” Savary látja el, aki bajnok ex-pro játékos valamint a francia nemzeti csapat jelenlegi edzője is egyben. 2013-as indulása óta a Team Vitality több mint 40 játékosával és a legnépszerűbb esports címekért versenyző hét csapatával egy globálisan ismert márkává nőtte ki magát. A Philips monitors most csatlakozik a Team Vitality iparágvezető partnerekből álló folyamatosan növekedő portfóliójához.
„Nagy örömmel tölt el minket, hogy FIFA játékosaink számára egy tökéletes versenykörnyezet kialakítása érdekében szövetségre léphetünk a Philips monitors-szal. Nagyszerű olyan partnerrel együtt dolgozni, aki a legmagasabb szintű játékhoz a legjobb prémium specifikációjú felszerelésekkel tudja ellátni a csapatunkat. A Team Vitality jelentős előzményekkel rendelkezik a FIFA-ban és 2021-be átlépve nagyszerű, hogy egy olyan partnert tudhatunk magunk mellett mint a Philips monitors“ - mondta Fabien “Neo” Devide, a Team Vitality elnöke és társalapítója.
Stefan Sommer, MMD európai marketing és üzletvezetési igazgató, MMD Philips monitors
Stefan Sommer, az MMD európai marketing és üzletvezetési igazgatója a Philips monitors nevében a következőket mondta a hírrel kapcsolatosan: „Izgalommal jelentjük be, hogy a konzoljáték teljesítményének a következő szintre emelése érdekében egyesítettük erőinket a Team Vitality-val. A FIFA csapat nagyszerű eredményekkel rendelkezik és az együttműködésünk révén a támogatásunkkal még több sikert érhetnek el a jövőben. Nem csupán a Team Vitality FIFA játékosait látjuk el felszerelésekkel, de a V.Hive létesítményt is felszereljük a Philips Momentum sorozat konzoljátékra optimalizált monitoraival, még fejlettebb edzési környezetet biztosítva ezáltal.“
Kapcsolódó cikkek
- Keskeny és elegáns Philips monitor
- Produktivitásra és kiváló vizuális élményre tervezve
- A Philips sokoldalú interaktív érintőképernyőkkel bővíti B Line Monitor sorozatát
- A Philips monitors bővíti portfólióját
- Itt az új Philips E2 monitorcsalád
- Az új Philips monitorok új szintre emelik a konzoljátékot
- Az AOC és a Philips monitors meghaladják a piaci növekedést Európában
- Optimális kényelem és produktivitás
- Megnövelt termelékenység és adatvédelem az új Philips monitorral
- Az MMD bemutatja az új Philips B1 Line terméksorozatot
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.