A Xerox a CareAR felvásárlásával bővíti szoftverportfolióját

forrás: Prím Online, 2021. február 1. 11:59

A Xerox a CareAR megvásárlásával bővítette növekvő szoftverportfólióját – egy olyan AR support platformmal, amely valós idejű hozzáférést biztosít a szakértői vizsgálathoz az ügyfelek, az alkalmazottak és a terepen dolgozók számára.

A CareAR szoftverrel a távoli hozzáféréssel rendelkező szakértők virtuálisan láthatják a helyzetet, és úgy tudják vizuálisan irányítani a probléma megoldását AR eszközök sorával – asztali gépük, mobileszközeik vagy okosszemüvegük segítségével –, mintha személyesen jelen lennének a helyszínen.

 

Jelenleg a szervízhívások egyharmadában igényelnek távsegítséget az ügyfelek, ugyanakkor nem tudják kellő részletességgel bemutatni a megoldásra váró problémát. Ez nemcsak a megrendelések végrehajtásában okoz késéseket, de kedvezőtlenül hathat a vállalatok megítélésére és kockáztathatja a visszatérő vásárlók lojalitását, csökkenti az üzletek ügyfélmegtartó erejét. A berendezések leállása igen költséges lehet, a szervezet méretétől függően óránként akár 300 ezer és 5 millió dollár közötti veszteséget is termelhet.

 

 

„Szoftveres megoldásaink az ügyfelek legfontosabb igényeit elégítik ki – a tartalomkezelést, a digitális átállást és a személyre szabott kommunikációt. Ehhez most hozzáadtuk a vállalati kiterjesztett valóságot” – mondta Steve Bandrowczak, a Xerox elnöke és műveleti igazgatója. „A DocuShare, az XMPie és a CareAR ötvözésével olyan szoftverüzletágunk jött létre, amely együttesen és önállóan is széles ügyfélkör támogatására képes”.

 

Ezt a kibővített szoftver üzletágat Sam Waicberg, a Xerox Digital Services alelnöke és vezérigazgatója, a CareAR felvásárlás előtti társalapítója és vezérigazgatója fogja vezetni.

 

A CareAR platformja zökkenőmentesen integrálódik a ServiceNow-val, átfogó megközelítést biztosítva a munkafeladatok, a különböző ügyek és esetek átláthatóságára és a hatékonyabb hibaelhárításra.

 

A CareAR a Xerox digitális transzformációs eszközöket kínáló sorozatának legfrissebb eleme. Ide tartoznak az olyan automatizálási és központosítási megoldások, mint például a DocuShare tartalomkezelő platform, amely hatékony és megbízható eszközöket kínál a folyamatok teljes automatizálására és a felhőalapú digitális átalakulás támogatására. Továbbá az XMPie, egy rugalmas technológia, amely a teljes marketingkampány-integráció érdekében lehetővé teszi az eszközök személyre szabását az ügyfélpontokon keresztül, online és offline egyaránt.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban

A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.

2024. december 21. 16:47

A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne

Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.  

2024. december 21. 13:49

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az ázsiai autóipar lehagyta digitalizációban Európát

2024. december 21. 10:22

Új platform köti össze a vállalkozókat és partnereiket

2024. december 16. 13:25

CES 2025 előzetes: Elon Musk Amerikája, avagy a világ Musk-ja

2024. december 9. 16:46

Újabb részvételi rekordot döntött az e-Hód

2024. december 9. 11:32