A Xerox a CareAR felvásárlásával bővíti szoftverportfolióját
A Xerox a CareAR megvásárlásával bővítette növekvő szoftverportfólióját – egy olyan AR support platformmal, amely valós idejű hozzáférést biztosít a szakértői vizsgálathoz az ügyfelek, az alkalmazottak és a terepen dolgozók számára.
A CareAR szoftverrel a távoli hozzáféréssel rendelkező szakértők virtuálisan láthatják a helyzetet, és úgy tudják vizuálisan irányítani a probléma megoldását AR eszközök sorával – asztali gépük, mobileszközeik vagy okosszemüvegük segítségével –, mintha személyesen jelen lennének a helyszínen.
Jelenleg a szervízhívások egyharmadában igényelnek távsegítséget az ügyfelek, ugyanakkor nem tudják kellő részletességgel bemutatni a megoldásra váró problémát. Ez nemcsak a megrendelések végrehajtásában okoz késéseket, de kedvezőtlenül hathat a vállalatok megítélésére és kockáztathatja a visszatérő vásárlók lojalitását, csökkenti az üzletek ügyfélmegtartó erejét. A berendezések leállása igen költséges lehet, a szervezet méretétől függően óránként akár 300 ezer és 5 millió dollár közötti veszteséget is termelhet.
„Szoftveres megoldásaink az ügyfelek legfontosabb igényeit elégítik ki – a tartalomkezelést, a digitális átállást és a személyre szabott kommunikációt. Ehhez most hozzáadtuk a vállalati kiterjesztett valóságot” – mondta Steve Bandrowczak, a Xerox elnöke és műveleti igazgatója. „A DocuShare, az XMPie és a CareAR ötvözésével olyan szoftverüzletágunk jött létre, amely együttesen és önállóan is széles ügyfélkör támogatására képes”.
Ezt a kibővített szoftver üzletágat Sam Waicberg, a Xerox Digital Services alelnöke és vezérigazgatója, a CareAR felvásárlás előtti társalapítója és vezérigazgatója fogja vezetni.
A CareAR platformja zökkenőmentesen integrálódik a ServiceNow-val, átfogó megközelítést biztosítva a munkafeladatok, a különböző ügyek és esetek átláthatóságára és a hatékonyabb hibaelhárításra.
A CareAR a Xerox digitális transzformációs eszközöket kínáló sorozatának legfrissebb eleme. Ide tartoznak az olyan automatizálási és központosítási megoldások, mint például a DocuShare tartalomkezelő platform, amely hatékony és megbízható eszközöket kínál a folyamatok teljes automatizálására és a felhőalapú digitális átalakulás támogatására. Továbbá az XMPie, egy rugalmas technológia, amely a teljes marketingkampány-integráció érdekében lehetővé teszi az eszközök személyre szabását az ügyfélpontokon keresztül, online és offline egyaránt.
Kapcsolódó cikkek
- A Xerox bemutatta az ipari kereslet igényeit kielégítő, legújabb nyomdai innovációs csomagját
- Xerox Versant nyomdagép Adaptive CMYK+ készlettel
- Új AltaLink digitális munkahelyi asszisztensek a Xeroxtól
- A Xerox új applikációja támogatja a rugalmas munkahelyi környezet kialakítását
- Ha fontos, akkor fekete-fehér
- Negyedik alkalommal kapott Zöld Nyomda díjat a Xerox
- A Xerox bejelentette a 2020-as Év Színét
- Új nyomtatási lehetőségeket kínál a Xerox
- Itt a legsokoldalúbb színes, digitális, vágott lapos nyomdagép
- A Xerox bemutatta kisvállalkozásoknak szánt új kompakt nyomtatócsaládját
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.