Vezető helyen a Xiaomi Közép-Kelet-Európában az okostelefonok piacán
A világ egyik legnagyobb techvállalata, a Xiaomi piacvezető pozíciót ért el 2020 negyedik negyedévében Közép-Kelet-Európában az okostelefonok piacán. A Canalys piackutató legfrissebb piaci elemzése szerint az eredményt 18 százalékos éves növekedésnek köszönheti, amely 25 százalékos piaci részt biztosított a Xiaominak a régiónkban. Ugyanebben az időszakban, a vállalat európai viszonylatban a harmadik legnagyobb okostelefon márka maradt 15 százalékos piaci részesedés és 34 százalékos éves növekedés mellett.
“A Xiaomi a márka rajongóinak, vásárlóinknak és partnereinknek köszönhetően stabil növekedést mutat Közép-Kelet-Európában mind a közép kategóriás, mind pedig a prémium kategóriás okostelefonok szegmensében, a két márkára épülő stratégiánk így sikeresnek bizonyult. Továbbra is építkezni fogunk az internetes üzletágban elért sikereinkre, és a jövőben is igyekezni fogunk alkalmazkodni a helyi kultúrákhoz és vásárlási szokásokhoz. Eközben tovább szélesítjük a portfóliónkat, hogy meg tudjunk felelni a Xiaomi elérhető árú, innovatív termékei iránt megmutatkozó növekvő keresletnek” - mondta Andrew Wong, a Xiaomi közép-kelet-európai, észak-európai és balti régióért felelős vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- Értékesítési rekord az okostelefonok világpiacán tavaly
- Profi fényképezőgépekre jellemző kamerákkal és teljesítménnyel érkezik a Mi 11
- A Xiaomi volt a leggyorsabban növekedő okostelefon márka 2020 utolsó negyedévében
- Megérkeztek a Xiaomi legújabb középkategóriás okostelefonjai
- Debrecenben nyílik az első vidéki Xiaomi Mi Store
- A Redmi Note sorozat globális eladásai meghaladták a 140 millió példányt
- A Xiaomi Közép- és Kelet-Európa második legnagyobb okostelefon márkája
- Xiaomi: Dobogós helyen a mobilpiacon
- Novembertől kapható Magyarországon a Xiaomi Mi 10T szériája
- Megérkezett a Xiaomi Mi 10T széria!
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.