Vezető helyen a Xiaomi Közép-Kelet-Európában az okostelefonok piacán
A világ egyik legnagyobb techvállalata, a Xiaomi piacvezető pozíciót ért el 2020 negyedik negyedévében Közép-Kelet-Európában az okostelefonok piacán. A Canalys piackutató legfrissebb piaci elemzése szerint az eredményt 18 százalékos éves növekedésnek köszönheti, amely 25 százalékos piaci részt biztosított a Xiaominak a régiónkban. Ugyanebben az időszakban, a vállalat európai viszonylatban a harmadik legnagyobb okostelefon márka maradt 15 százalékos piaci részesedés és 34 százalékos éves növekedés mellett.
“A Xiaomi a márka rajongóinak, vásárlóinknak és partnereinknek köszönhetően stabil növekedést mutat Közép-Kelet-Európában mind a közép kategóriás, mind pedig a prémium kategóriás okostelefonok szegmensében, a két márkára épülő stratégiánk így sikeresnek bizonyult. Továbbra is építkezni fogunk az internetes üzletágban elért sikereinkre, és a jövőben is igyekezni fogunk alkalmazkodni a helyi kultúrákhoz és vásárlási szokásokhoz. Eközben tovább szélesítjük a portfóliónkat, hogy meg tudjunk felelni a Xiaomi elérhető árú, innovatív termékei iránt megmutatkozó növekvő keresletnek” - mondta Andrew Wong, a Xiaomi közép-kelet-európai, észak-európai és balti régióért felelős vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- Értékesítési rekord az okostelefonok világpiacán tavaly
- Profi fényképezőgépekre jellemző kamerákkal és teljesítménnyel érkezik a Mi 11
- A Xiaomi volt a leggyorsabban növekedő okostelefon márka 2020 utolsó negyedévében
- Megérkeztek a Xiaomi legújabb középkategóriás okostelefonjai
- Debrecenben nyílik az első vidéki Xiaomi Mi Store
- A Redmi Note sorozat globális eladásai meghaladták a 140 millió példányt
- A Xiaomi Közép- és Kelet-Európa második legnagyobb okostelefon márkája
- Xiaomi: Dobogós helyen a mobilpiacon
- Novembertől kapható Magyarországon a Xiaomi Mi 10T szériája
- Megérkezett a Xiaomi Mi 10T széria!
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.