A Delta Systems a hazai ipari digitalizáció felgyorsítását célozza meg
A hazai gyártó- és termelőcégek digitális transzformációjának katalizálása érdekében az ország egyik vezető IT integrátora, a Delta Technologies Nyrt. 100%-os leányvállalata a Delta Systems Kft. és a 28 éve a hazai kutatás-fejlesztés meghatározó szereplőjének számító, Bay Zoltán Alkalmazott Kutatási Közhasznú Nonprofit Kft. stratégia együttműködésbe léptek egymással.
A Delta Systems Kft. mindig is elkötelezett volt az Ipar 4.0 technológiák minél szélesebb körű elterjesztésének ügye iránt, és elismert hazai megoldásszálítóként folyamatosan keresi az együttműködési lehetőségeket a magas hozzáadott értékű hazai kutatólaborokkal és szakmai műhelyekkel.
Az együttműködés célja, hogy a hazai vállalatok termelésfejlesztési és automatizációs kihívásaira olyan egyedi, a legmodernebb technológiai elvárásoknak is megfelelő válaszokat adjanak, amelyekkel ügyfeleik képesek lesznek jelentősen növeli a gyártási hatékonyságukat. Mindezt olyan módon, hogy a fejlesztési költségek figyelembe vegyék a hazai piac lehetőségeit, és az együttműködésnek köszönhetően a leginnovatívabb technológiák is elérhető áron állnak a cégek rendelkezésére.
Az együttműködés legfontosabb területei: „Zöld Gyártás”, Termeléshatékonysági Monitoring és Vezérlési Rendszerek fejlesztése, egyedi mérnöki modellezések, Mesterséges Intelligencián alapuló sémaanalitikai megoldások.
„A Bay Zoltán Alkalmazott Kutatási Közhasznú Nonprofit Kft. elsődleges célja, hogy az alkalmazott kutatási eredményeket minél gyorsabban, hatékonyabban a piac rendelkezésére bocsássa. Ezért elengedhetetlenek számunkra az olyan üzleti és technológiai partnerek, akik a piac szereplőivel és a végfelhasználókkal napi kapcsolatban vannak, így közvetítő szerepet játszanak, segítenek a kutatási eredményeket eljuttatni hozzájuk, támpontot adva ezzel a fejlesztési irányvonalak meghatározásához. A Delta Systems Kft. személyében egy ilyen partnerre találtunk. Az itt dolgozó mérnökök, szakemberek a mi kutatóinkkal közösen gondolkodva, a piaci igényeket maximálisan szem előtt tartva, olyan innovatív megoldásokat tudnak szállítani, amely elengedhetetlen a fenntartható gazdasági fejlődés megvalósításához. Bízunk benne, hogy a jövőben közösen támogathatjuk a hazai vállalkozások sikerességét” – nyilatkozott Bognár Ildikó, az intézet Üzletfejlesztési Igazgatója.
„Üzleti stratégiánkban mindig is kiemelt hangsúlyt kapott a legmodernebb hazai kutatás-fejlesztési műhelyekkel való szoros együttműködés kialakítása, hogy az ügyfeleink számára minden területen, így az ipari automatizációban is a legmodernebb technológiai megoldásokat tudjuk kínálni. A Bay Zoltán Alkalmazott Kutatási Közhasznú Nonprofit Kft.-vel való stratégiai együttműködésünknek köszönhetően az ügyfeleink bármilyen egyedi Ipar 4.0 igényére vagy innovációs elképzelésére tudunk professzionális megoldást kínálni, akár egyedi fejlesztésben” – mondta Vidra László, a Delta Systems Kft. ügyvezető igazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- A tech szakértők szerint ezek lesznek a legfontosabb trendek 2021-ben
- A Lenovo névadó szponzorként erősíti tovább a Ducati MotoGP csapatát
- Jövő héten tartják az első magyar okosotthon-konferenciát
- Mozgáselemző labor jött létre az ÓE iRobottechnikai Központjában
- Egy fenntarthatóbb digitális világ segíthet elkerülni a mostanihoz hasonló kríziseket
- Másfél év kell az Európai vállalatoknak a visszaálláshoz
- A Vodafone Csoport 20 millió eurót fektet a digitális készségek és oktatás fejlesztésébe világszerte
- ABB robotpincérek szolgálnak fel a LEGO kockák otthonában
- Digitalizációval és átszervezéssel sok esetben áthidalhatóak a piaci bizonytalanságok
- Így virágozhatnak ki a magyar kkv-k
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.