Rengeteg új tartalom készül a Paramount+ VOD szolgáltatásra
Befektetőknek tartott tájékoztatóján a ViacomCBS újabb részleteket árult el egyedi streaming stratégiájáról, amely az ingyenes, előfizetéses és prémium szegmensekben egyaránt erős kínálatra épít. A szabadon nézhető Pluto TV VOD és a SHOWTIME prémium OTT szolgáltatások mellett március 4-én induló Paramount+ platform teljes körű video ökoszisztémát alkot majd.
A Paramount+ a ViacomCBS portfoliójába tartozó, világszerte jól ismert médiamárkák és stúdiók, mint a CBS, a Comedy Central, az MTV, a Nickelodeon, a Paramount Pictures vagy a Smithsonian Channel népszerű tartalmaiból kínál válogatást, ami az Egyesült Államokban még élő sportközvetítésekkel és folyamatos hírszolgáltatással is kiegészül.
„Jelenleg a ViacomCBS az egyedüli médiavállalat, amely a streaming minden változatát felöleli szolgáltatásaival, az ingyenestől az előfizetésesen át a prémiumig” – hangsúlyozta Bob Bakish, a ViacomCBS elnök-vezérigazgatója. „A Paramount+ egy olyan széles körű előfizetéses szolgáltatással turbózza fel a stratégiánkat, amelyben a fogyasztók mindent megtalálhatnak, amit kedvelnek: hatalmas, hegynyi mennyiségű szórakoztató tartalmat, sportközvetítéseket és híreket. A ViacomCBS ideális helyzetben van ahhoz, hogy világszerte a legjobbat hozza ki a streamingben rejlő lehetőségekből, a rendelkezésére álló eszközökre és képességeire - világszínvonalú stúdióira, masszív tartalomkönyvtárára, nemzetközi marketing platformjaira és helyi kapcsolatrendszerére - építve.”
Tom Ryan, a ViacomCBS Streaming elnök-vezérigazgatója hozzátette: „A Paramount+ népszerű fogyasztói márkákból álló portfolióra és olyan ikonikus franchise-okra épül, mint a SpongyaBob vagy a Star Trek, így minden néző számára vonzó és különleges streaming kínálatot képes nyújtani. A Pluto TV-vel és a SHOWTIME-mal együtt ez a szolgáltatás olyan erőteljes streaming ökoszisztémát alkot, amely lényeges versenyelőnyt biztosít a számunkra és lehetővé teszi, hogy minden platformon és minden árkategóriában elérhessük a közönségünket, semmi máshoz nem hasonlítható élménnyel, tartalommal és kreativitással.”
Nemzetközi bevezetés
A Paramount+ az Egyesült Államokon kívül 18 dél-amerikai országban és Kanadában is március 4-én indul, Európában a skandináv országokban március 25-étől, Ausztráliában pedig ezt követően lesz elérhető még az idén, amit a későbbiekben további országok követnek majd.
A szolgáltatás nemzetközi elterjesztését jelentősen segíti, hogy a ViacomCBS rendelkezik a világon a legnagyobb műsorszolgáltatói közönségeléréssel, mind az öt kontinensen műsorgyártó kapacitással, kiterjedt műsorelosztási megállapodásokkal, illetve helyi kapcsolatokkal és szakemberekkel. A ViacomCBS International (VCNI) további új exkluzív gyerek és családi, dráma, reality és egyéb műfajú sorozatokat készül a közönség elé vinni.
Egyes nemzetközi piacokon a Paramount+ az ötezer órányi saját ikonikus ViacomCBS tartalom mellett olyan eredeti exkluzív tartalmakat kínál majd, mint például a The Man Who Fell to Earth, Mayor of Kingstown, Guilty Party, Halo és a The Offer. Az előfizetők többsége számára SHOWTIME tartalmakat is biztosít majd a Paramount+, többek között olyan egyedülálló sorozatokkal, mint a Dexter, a Ray Donovan, A Viszony (The Affair), Your Honor, The Comey Rule, és a Szökés Dannemorából (Escape at Dannemora). Mindemellett a világ legnagyobb gyerekműsor franchise-ai közé tartozó sorozatok, köztük a SpongyaBob Kockanadrág, a Tini Nindzsa Teknőcök, a Dóra a felfedező és a Mancs őrjárat, továbbá a a hamarosan megjelenő SpongyaBob Kamp Koral és a Nickelodeon Animation Studio által készített Astronauts. Hasonlóképpen megtalálhatóak lesznek az olyan reality sikersorozatok is, mint a Jersey Shore, az Ex on the Beach, a Kamureg (Catfish) és még sok más.
A szolgáltatás havidíja országonként némileg eltérő lehet majd, de világszerte mindenütt kedvező, megfizethető áron lesz elérhető a Paramount+, a www.paramountplus.com weboldalon, a Paramount+ mobil alkalmazáson keresztül, okostévéken és OTT platformokon.
Kapcsolódó cikkek
- SzínházTV: több mint 8 ezer néző egy hónap alatt – jön a karácsonyi évad!
- Új magyar alkalmazás lépett a streaming-világpiacra
- Itthon is átalakul a tévés tartalomfogyasztás
- A Discovery és a PGA TOUR nemzetközi streamingszolgáltatást indít
- Az új Elgato Stream Deck Magyarországon is elérhető
- Senki nem marad le a Magenta 1 koncertről
- CES 2016: „játszani is engedd” (Philips tévéken)
- A zenehallgatás lekottázva
- Közvetlen videófeltöltéssel újít a Twitch
- Jobb játékstreamelési képességeket kapott az Xbox One
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.