Magyar megoldás a sportszponzoráció élvonalában
Az év legjobb sportszponzorációs projektjeit díjazó ESA Awards üzleti versenyén dobogós helyezést ért el a magyar fejlesztésű ’Seyu – Együtt a győzelemért!’ szurkolói képküldő alkalmazás. A díjnyertes kampányban az angol Wasps rögbicsapat, valamint partnere, a Vodafone vett részt, akik az applikációnak köszönhetően sokkal közvetlenebb módon kapcsolódhattak szurkolóikhoz, és a járványügyi korlátozások ellenére is a helyszínen -virtuálisan- buzdíthatták kedvenceiket.
Európa legjobbjai között
Az Európai Szponzorációs Szövetség (ESA) minden évben egy nagyszabású díjátadó esemény keretein belül hirdeti ki az adott időszakban példamutatónak ítélt szakmai projektjeit. A brit szervezet szerte a kontinensen figyeli az iparág előremutató megoldásait, melyek közül 2020-ban egyértelműen a járványügyi helyzet ellenére is kiválóan teljesítő, kreatív projekteket részesítették előnyben.
A Seyu alkalmazása augusztusban debütált az Egyesült Királyság egyik legnépszerűbb rögbi klubjánál, a coventry-i székhelyű Wasps csapatánál. Az együttműködés során az applikáción keresztül beérkezett fotókat a Wasps óriáskivetítőjén, valamint a közvetítésben is jól látható LED falon jelenítették meg, egy új, virtuális élményt adva ezzel többezer, az otthonába kényszerült elhivatott szurkolónak. A kampány ideje alatt a megosztott szurkolói fotók több mint 1,4 millió megjelenést értek el a közösségi médiában, amivel a klub extra figyelmet és kézzelfogható üzleti értéket generált a projektet szponzoráló telekommunikációs partnerének.
Spanyolországban is felfigyeltek a megoldásra
A Magyarországon már több mint 200 eseményen bizonyított (Telekom Veszprém, MOL Fehérvár FC, Újpest FC, DVSC) cég a nemzetközi piacon is egyre aktívabb tevékenységet folytat. A most díjazott brit projekt mellett olyan partnerekkel működnek együtt, mint a spanyol Leganés, Celta Vigo, Real Valladolid és Real Sociedad csapata, valamint állandó az érdeklődés a többi európai topligában versenyző klubtól is.
Kapcsolódó cikkek
- Fuss, túrázz, evezz és bringázz a GeoGO több mint 600 virtuális útvonalán
- Hamarosan a bankok működését is segítheti az Ecomate app
- A hírközlési hatóság megkezdte az ingyenes adattörlő alkalmazás előkészítését
- Egy éve indult el az ÉletMentő alkalmazás
- Az Óbudai Egyetem kiberbiztonsági képzését támogatja a Vodafone
- Már lehet jelentkezni a Vodafone Digitális Díjra
- A Vodafone meghosszabbítja a UPC mail fiókhoz való hozzáférést
- A magyar Viber felhasználók 73 százalékának a digitális adatvédelem a legfontosabb
- A Vodafone 49,1 milliárd forintért vásárolt frekvenciákat
- Három szolgáltató 150,2 milliárd forintért licitált mobilfrekvenciákra
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.
Az LG 2025-ös QNED evo termékcsaládja jelentős technológiai fejlődésen ment át
Az LG Electronics (LG) bemutatja a megújult, 2025-ös QNED evo termékcsaládját egy újonnan szabadalmaztatott, széles színskálát biztosító technológiával. A készülékek valódi 4K felbontású képet és akár 144 Hz*-es képfrissítési rátát tesznek lehetővé vezeték nélküli kapcsolódással, ultraalacsony késleltetéssel. Emellett a széria tagjai továbbfejlesztett mesterséges intelligencia alapú kép- és hangfeldolgozást, és személyre szabhatóságot biztosítanak a webOS 25-ön keresztül.