Elindult Magyarország legfelvilágosultabb üzleti podcast műsora
Hiánypótló, új üzleti podcast startol el március 9-étől. A RE-BUSINESS kapitalizmus újrahasznosítva című podcast célja megmutatni, hogy mit jelent az érték alapú üzleti gondolkodás és hogyan érdemes átalakítani a céges működést a felelős gondolkodás jegyében. A műsor vendégei tudatos üzleti szereplők, akiktől használható, gyakorlatias ötleteket is kapnak a hallgatók.
Milyen világban szeretnénk élni? Hogyan és miért kell hosszú távra elköteleződni? Mit jelent és miért fontos a transzparencia, a munkavállalói jóllét? Miből származik a profit? Lehet-e a kapitalizmusnak lelkiismerete és megéri, ha van? Mit vár az üzlettől a következő generáció? Sok más mellett ezekre a kérdésekre is választ kapunk az első tudatos, felelős szellemben készített hazai üzleti podcast-sorozatban. A RE-BUSINESS első évada március 9-én indul: az első tíz epizódban a felelős üzleti működés alapjairól lesz szó.
„Hiszünk az értékek mentén szerveződő üzletben, abban, hogy minden cég képes arra, hogy jobbá tegye a világot. Azért hoztuk létre ezt a műsort, hogy megmutassuk: a felelős, hosszú távú üzleti gondolkodás mindenki számára választható alternatíva és kizárólag döntés kérdése, hogy valaki ezt a működést választja-e. Ebben szeretnénk ötleteket adni helyi és globális, kicsi és nagy üzleti szereplőknek” - foglalta össze a RE-BUSINESS célját Román Balázs, a műsort készítő Betone Studio kreatív producere.
„A RE-BUSINESS-ben bemutatjuk, hogy az üzleti siker nemcsak a pénzről szól. A verseny nem azt jelenti, hogy mindenáron legyőzöd a többieket, a kapitalizmus pedig nem szükségszerűen kizsákmányoló. Kiderül az is, hogyan érdemes felelősen és vállalhatóan sikerre vinni cégeket, hogy az hosszútávon is jelentsen valamit. Működik egyszerre, hogy ami jó a cégnek, lehet jó a világnak is, nem szükségszerű a választás” – árulta el Pistyur Veronika, a RE-BUSINESS műsorvezetője, aki a Bridge Budapest vezetőjeként már egy évtizede dolgozik az értékalapú üzleti működés megismertetésén.
A felelős üzleti működésről szóló műsor alapkoncepcióját az E.ON Hungária Csoporttal közösen dolgozták ki, az energiacég a podcast fő támogatója is. A RE-BUSINESS vendégei olyan nagyvállalati vezetők, kisvállalkozók lesznek, akik már a gyakorlatba is átültették a tudatos céges működés elveit. Az első évadban megjelenik például Baritz Sarolta Laura közgazdász, domonkos rendi nővér, Dr. Köves Alexandra egyetemi docens, Jaksity György közgazdász, a Concorde Értékpapír elnöke, Gauder Milán, a Mastercard globális kártyaelfogadásért felelős vezetője, Gazsi Zoltán, az Eisberg ügyvezetője, Prohászka Ottó, a Tutti ügyvezetője, Schiller Márk, a Schiller Auto tulajdonosa és még sokan mások. A hazai példák mellett minden epizódban egy inspiráló nemzetközi sztorit is megismerhetnek az érdeklődők, amiből szintén tanulhatnak és olyan adatokat is hallhatnak, amelyek alátámasztják, hogy megéri felelősen üzletelni.
Az első évad első adását ezen a linken lehet meghallgatni!
Kapcsolódó cikkek
- Leleményes újdonsággal védik a madarakat
- Egyre több e-autót használnak a magyarok
- Új műsorvezetőt igazolt a legnépszerűbb magyar kulturális podcast
- Az ABB bemutatja „A robot podcast” sorozatát
- A fényviszonyokhoz alkalmazkodik a közvilágítás Szombathelyen
- Kimaradtak a digitális oktatásból, de leküzdötték a hátrányt
- Podcast felvételizőknek az ELTE Informatikai Karán
- A Betone Network népszerű audió műsorok felületeit értékesíti
- Nehéz sorsú kisiskolásoknak segít a Gyermekmentő Szolgálat és az E.ON
- Már a századik e-töltőt is átadta az ALDI