Hatékony egészségügyi megoldásokat jelentett be a Zebra
A Zebra Technologies Corporation a peremhálózaton dolgozó innovatív nagyvállalat olyan megoldásokkal és partnerekkel, amelyek lehetővé teszik a vállalkozások számára, hogy teljesítményelőnyre tegyenek szert, új egészségügyi megoldásokat jelentett be, amelyek lehetővé teszik a pozitív* betegazonosítást, növelik a működési hatékonyságot, és jobb minőségű betegellátást biztosítanak. Az új, célirányosan épített CS60-HC sorozatú kódolvasó, a TC21-HC és TC26-HC mobil számítógépek tovább erősítik a Zebra állandó, a kórházak és az integrált szállítási rendszerek igényeinek kiszolgálása iránti elkötelezettségét azzal a céllal, hogy javítsák a betegeknek nyújtott ellátást.
Az egyedülálló átalakítható kialakítással és felületfertőtleníthető burkolattal, amelyet arra terveztek, hogy ellenálljon a fertőtlenítés során használt anyagoknak, a CS60-HC kódolvasó alkalmazkodik a változó munkafolyamat igényeihez, beleértve a vezetékes, vezeték nélküli, kézben hordozható és érintés nélküli használatot is. Ez a sokoldalúság csökkenti a befektetés kockázatát, mivel a szkennerek könnyen áthelyezhetők vezeték nélküli vagy vezetékes alkalmazást megkövetelő helyszínre, ahogy a klinikai igények változnak. Vezeték nélküli olvasóként használva a teljes mértékben hordozható és zsebre is tehető CS60-HC támogatja az olyan munkafolyamatokat, amelyek során a nővér betegazonosítás vagy a gyógyszerbeadás adminisztrálása céljából magával viszi a készüléket.
Vezetékes szkennerként használható gyógyszertárakban, laborokban, vagy más egészségügyi környezetben, mint például a gyógyszeres ellátás, az elektronikus egészségügyi adatokhoz való hozzáférés, valamint különböző minták ellenőrzése és adminisztrációja. A CS60-HC kódolvasó tartalmazza Zebra DataCapture DNS szoftver csomagot, amely a készülékmenedzsment, az alkalmazás fejlesztési és láthatósági eszközök támogatása területén ad plusz szolgáltatásokat. Ide tartozik a Blood Bag Parse+ is, amely lehetővé teszi a vérkészítmény tasakokon található vonalkód leolvasását és értelmezését a kódolvasást kiváltó ravasz egyetlen meghúzásával.
A Zebra új TC21-HC és TC26-HC mobil számítógépei javítják a kommunikációt és az együttműködést, valamint segítenek a jobb betegellátásban. Az új mobil számítógépek ideálisak az ápolók, és olyan interdiszciplináris csapatok összekapcsolására is, amelyek betegszállítást, létesítmény- és anyagkezelést, orvosbiológiai mérnöki és biztonsági szolgáltatásokat nyújtanak egymásnak és a klinikusoknak. Az Android 10-et futtató TC21-HC és TC26-HC a Zebra mobil számítógépek esetén már megszokott, ismerős felhasználói felületet biztosítja. Felületfertőtleníthető házzal készülnek – amelyet célzottan az egészségügyi környezetben történő használatra alakítottak ki –, hogy a szolgáltatók biztonságosan és gyakran fertőtleníthessék eszközeiket annak érdekében, hogy így csökkentsék az egészségügyi ellátással összefüggő fertőzések (HAI) terjedésének kockázatát intézményeikben. Ráadásul a TC26-HC a Zebra első egészségügyi Wide Area Network (WAN) berendezése, mobiltelefon hálózathoz történő kapcsolódás képességével. Ez mind a klinikai és nem-klinikai csapatok számára problémamentesen biztosítja a kapcsolatot olyan helyzetekben is, amelyekben a WiFi lefedettség nem elérhető, mint nagykiterjedésű intézményi kampuszokon, otthoni vagy egyéb ellátási helyzetekben.
„A paciensek részéről egyre növekvő igény arra készteti a klinikusokat, hogy keressék a munkafolyamataik és a kommunikáció tökéletesítésének útjait, a paciensek biztonságát és kényelmét szem előtt tartva" - Chris Sullivan, a Zebra Technologies Global Healthcare Practice vezetője szerint. „A Zebra új szkennelési és mobilitási megoldásai segítenek a szolgáltatóknak abban, hogy a klinikusaikat felvértezzék az ahhoz szükséges eszközökkel, hogy valós időben reagáljanak a betegek szükségleteire, miközben feleslegessé teszik azokat az elkerülő megoldásokat, amelyek elvonják az ápolók - gondozók figyelmét elsődleges céljaiktól, és gyakran fáradtságot és kiégést okoznak.”
A TC21-HC és TC26-HC mobil számítógépek ingyenesen kínálják a Mobility DNA szoftvercsomagot, előtelepített és használatra kész állapotban, így megkönnyítve és biztonságosabbá téve a bevezetést. Támogatja az eszközökkel kapcsolatos hibaelhárítást és használatuk optimalizálását, mind a klinikusok, mind pedig az IT szakemberek kezében. Az opcionális Mobility DNA Enterprise License további lehetőségeket kínál a munkaerő termelékenységének növelésére, és az eszközkezelés egyszerűsítése területén.
_______________
* A “pozitív betegazonosítás” egy olyan eljárás, amely bizonyítja, hogy a beteg azzal a személlyel azonos (vagy nem azonos), akinek mondja magát, vagy véljük őt.
Kapcsolódó cikkek
- Digitális megoldások az oltási folyamat felgyorsítására
- Robot segíti a térdprotézis beépítését
- HoloLens fogja a sebész kezét műtét közben
- A Neumann Labs PCR vizsgálatával kimutathatóak a koronavírus különböző variánsai
- Applikációval segítik az egészségügyi dolgozókat
- Az EIT Health Wild Card programja idén is várja a startupok jelentkezését
- Algoritmus mondja meg, hol van jó helyen az orvos
- Szerelkezzünk fel a járvány utáni visszatéréshez!
- Öt egészségügyi fejlesztés, amelyre érdemes figyelni 2021-ben
- Így kaphatunk azonnal orvosi és pszichológiai segítséget
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.