A Red Bull Racing Honda és az Oracle közösen emelné új szintre az adatelemzést a Formula-1-ben

forrás: Prím Online, 2021. március 27. 16:59

A Formula-1-es csapat az Oracle felhőalapú infrastruktúráját választotta hivatalos felhőplatformjának: az elsődleges projektek középpontjában az autók teljesítménye, a gépi tanulás és az adatelemzés áll. 

A Red Bull az Oracle Cloud Infrastructure (OCI) gépi tanulási és adatelemzési funkcióit használva optimalizálja az adatok felhasználását működése során – a pályán történő tevékenységektől kezdve a csapat globális rajongótáborának szélesebb körű tájékoztatásáig. Az Oracle felhőinfrastruktúrája által vezérelt új szolgáltatások lehetővé teszik, hogy a csapat tovább növelhesse az egyébként is jelentős versenyelőnyét.

 

A Formula-1-et gyakran jellemzik adatvezérelt sportágként: a csapatok az elemzések megszállottjai, hiszen a legkisebb részlet is versenyelőnyt jelenthet a pályán. A két élvonalbeli technológiai vállalat együttműködésének része az adatfelhasználás optimalizálása és fejlesztése a Red Bull autók teljesítményének növelése érdekében. Mindez egy többéves ütemterv keretében valósul meg, amely kiterjed a pályán belüli és kívüli mérnöki műveletekre is, kihasználva az Oracle felhőalapú infrastruktúrájának átfogó mesterséges intelligencia és gépi tanulás szolgáltatásait.

 

 

Az új együttműködést ünnepelve a Red Bull Racing Honda csapatfőnöke, Christian Horner így nyilatkozott: „Az együttműködés rendkívüli jelentőségű a Red Bull Racing Honda számára. Az Oracle egy hatalmas szervezet, amely több mint négy évtizede élen jár a technológiai innovációban. Az iparág egyik legelismertebb és legmegbízhatóbb vállalata az adatbázis-kezelés és a felhőalapú számítástechnika területén; az Oracle széleskörű lehetőségeket, innovációt és szakértelmet nyújt számos ügyfelének, melyek a világ legnagyobb és legsikeresebb vállalkozásai közül kerülnek ki. Eme kivételes teljesítmény és tudás kiaknázása jelentős előrelépés csapatunk számára. Az Oracle szakértelme az üzleti működésünk számos területét érinti majd a rajongók elkötelezettségétől és a márkaépítés mechanizmusaitól kezdve a széleskörű új erőforrások biztosításáig a csapat számára, beleértve a mérnöki és tervezési osztályokat is.”

 

 

A Red Bull Racing Honda a legmagasabb szintű teljesítményt, méretezhetőséget és védelmet nyújtó felhőalapú infrastruktúra-platformra tart igényt. Az Oracle felhőinfrastruktúrája olyan egyedülálló szolgáltatásokat kínál, melyek lehetővé teszik a Red Bull számára, hogy bővítse az adatelemzések alkalmazását, ezzel hozzájárulva a Red Bull technológiai campusán végzett egyre növekvő és változatosabb mérnöki munkához. 

 

„Ez egy tökéletes szövetség két olyan szervezet között, melyek közös szenvedélye a tervezés, a teljesítmény és a győzelem” – nyilatkozta Ariel Kelman, az Oracle marketingvezetője. „A Red Bull Racing Honda nem nyerhetett volna meg viszonylag fiatal létezése alatt több versenyzői és konstruktőri bajnokságot anélkül, hogy feszegette volna a határokat. Az Oracle elkötelezett amellett, hogy a Red Bull Racing Hondával együttműködve fedezze fel és hozza létre azokat a technológiákat és dizájnokat, amelyek lehetővé teszik az elvárások folyamatos felülmúlását és az új követelmények felállítását a Formula-1-ben."

 

A Red Bull a Formula-1-es körökben arról is ismert, hogy szenvedélyesen törődik globális rajongótáborával, kivételes tartalmakat és részvételi lehetőségeket kínálva számukra. A partnerség kihasználja az Oracle átfogó ügyfélélmény-portfóliójában rejlő előnyöket, beleértve az Oracle Unity Customer Data Platformot, az Oracle CloudTwist Loyalty and Engagement-et és az Oracle Responsys Campaign Management-et, azért hogy a rajongók egyszerűen férhessenek hozzá a statisztikákhoz és a mutatókhoz, közelebb érezve magukat a pályán történő eseményekhez. A két vállalkozás közös célja, hogy a lehető legjobb rajongói élményt nyújtsák, amihez szélesebb körű betekintést és részvételt tesznek lehetővé a versenyhétvégéken és megnyitják az F1 világát az új rajongók számára világszerte.

 

Oliver Hughes a Red Bull Racing marketingvezetője hozzátette: „Izgatottan várjuk, hogy behozzunk a Formula-1-be egy olyan nagy partnert, mint az Oracle. Mivel működésünk során nagy hangsúlyt fektetünk a határok feszegetésére, a megfelelő partner megtalálása kulcsfontosságú volt a felhő felé vezető utunkon. Az Oracle CX Marketing Cloud szakértelmének, illetve a Red Bull Racing Honda kreativitásának és globális rajongótáborának együttese nyitja meg a folyamatosan fejlődő marketingtechnológiánk következő fejezetét, és reményeink szerint egyedi és különleges lehetőséget nyújt majd a rajongóink számára. Ami a technológiai háttéret illeti, mérnöki csapatunk alig várja, hogy kézbe vehesse az Oracle által kínált eszközök sokaságát, és világelső szakértelemmel erősíthesse adattudós és mesterséges intelligencia csapatainkat."

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Széchenyi István Egyetem közreműködésével magyar műhold vizsgálja az aszályos területeket

Hiánypótló kutatás zajlik a győri Széchenyi István Egyetem részvételével, amelynek keretében egy műhold ad rendszeresen távérzékelt adatokat Magyarország területéről. A konzorciumban megvalósuló európai uniós projekt során az intézmény Albert Kázmér Mosonmagyaróvári Kara az űrből érkező információkat elemzi és kontrollálja az aszályos időszakok hatásainak enyhítése érdekében. 

2024. november 2. 15:26

Számos MI-t használó alkalmazással ismerkedhettek meg a résztvevők a Mobile Broadband Forum kiállításon

Már több mint három millió mesterséges intelligenciára képes alkalmazás készült világszerte, túlszárnyalva a hagyományos alkalmazások számát – derült ki a 2024-es Isztambulban megrendezett Global Mobile Broadband Forum (MBBF) során. 

2024. november 2. 11:54

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59