Jótékonysági kezdeményezés a Sztárüzenet
Egy nem mindennapi, kreatív akció indult el hazánkban is: személyre szabott videóüzenetet rendelhetünk ismert magyar művészektől szeretteinknek, ezzel felejthetetlen pillanatokat nyújtva bármilyen alkalomra. Kedvenc hírességeink egy rövid online üzenetben tolmácsolhatják párunknak, családtagjainknak, barátainknak a születésnapi köszöntést, esküvőről vagy gyermekszületésről szóló gratulációt, vizsga előtti biztatást, egy nagy örömhír bejelentését. Ez a lehetőség többféle szempontból is remek megoldás az adományozásra: ezzel segíthetünk a bajba jutott művészeknek, a sztár által kiválasztott szervezetet is támogathatjuk, és nem utolsó sorban az ünnepeltet is meglephetjük a kedves ajándékkal.
A sztaruzenet.hu oldalon a magyar közélet színes palettája várja az ajándékozni kívánókat. Digitális ajándékként kiváló meglepetés a szeretteinknek, biztosan szem nem marad szárazon az öröm és meghatottság következményeként. A lényeg az, hogy a megrendelő pontosan megírja, mit szeretne, ha pedig a sztár vállalja a felkérést, a weboldalon keresztül zökkenőmentesen lezajlik a művelet. A körülbelül egy perces, teljesen személyre szabott videók árai különböznek, van, aki több videót készít olcsóbban, míg mások inkább csak ritkábban teljesítenek egy-egy kérést, azokat drágábban. Partnereik sora folyamatosan bővül a következő kategóriákban: zenészek, rádiósok, humoristák, tévések, sportolók, színészek, youtuberek, bloggerek, gamerek, modellek, szakácsok, bűvészek, üzletemberek, írók, DJ-k, táncművészek.
Videóban üzen többek között Csonka András, Tihanyi Tóth Csaba, Gazdag Tibor, Szerednyey Béla, Kollányi Zsuzsi, Fenyvesi Zoli, Balázs Andi, Nagy Sándor, Várkonyi András, Heincz Gábor Biga, Dér Heni illetve Sipos Péter, és a lista napról napra bővül. Az ötlet nemcsak amiatt fontos, mert örömet nyújthatunk másoknak, hanem esetenként bajba jutott művésznek is segít. Többük - a nehéz helyzet ellenére - bevételeinek egy részét felajánlotta a Ments Életet Közhasznú Alapítvány részére.
Tihanyi Tóth Csaba nagyon jó megoldásnak tartja ezt a kezdeményezést, hiszen az oldal segítségével profi módon kiválaszthatja az ajándékozó a párja, barátja vagy családtagja kedvencét, és segítségével meglepheti.
"Azért is álltam az ötlet mellé, mert így az ajándékozáson túl van lehetőség még arra is, hogy támogassam a beteg gyermekeket. A tiszteletdíjak 50%-át ugyanis a Ments Életet Közhasznú Alapítvány javára ajánlom fel. Ami sok pénz a mai világban, de így akkor nem érzem azt, hogy drágán adom az üzenetemet. A megrendelő is láthatja, ő is részese annak, hogy az adott művész támogat egy bizonyos szervezetet. Vannak jó néhányan az oldalon, akik jótékonykodnak" - kezdte a Barátok közt közkedvelt szereplője, aki szerint az a megfelelő, ha valaki ezt a videót profi körülmények között készíti el, persze elég egy telefonnal, de adja meg a módját.
"Nagy segítség, ha tudunk néhány információt az ünnepeltről, a címzettről, és ezt szép keretbe tesszük, akár zenét teszünk alá. Ha megfelelő formát adunk ennek a kis videós üzenetnek, ha kitaláljuk a koncepciót, akkor érezni, hogy személyre szabottan megrendeztük a kis bejátszást, amivel nagy örömet okozhatunk. Szerintem nagyon jó alkalom ilyen módon átadni a jókívánságokat, viszont nekünk művészeknek is egy lehetőség, főleg most ebben az élethelyzetben, hiszen sokunknak nincs vagy kevés a bevételi forrása. Egy színész vagy énekes az életének egy részét adja magából, vagy képileg vagy a hangját vagy a kettőt együtt közösen, ebből él, mint ahogy a színjátszásért és a szinkronizálásért is fizetnek. Ez egy új megoldás a jövedelmünk miatt, hiszen elmondható, hogy egy éve nincs fellépésünk, miközben az életem komoly részét ez tette ki. Nagyon örülök, hogy van egy ilyen alternatíva, amivel ráadásul még támogatni is tudom a beteg gyermekeket. A jótékonyság ugyanis fontos része az életemnek, főként a gyerekeknek segítek. Így szocializálódtam a Barátok közt által, hiszen 23 éve játszom az egyik főszerepet, és a sorozat segítségével rengeteg adományt vittünk több árvaháznak. Sok esetben az év egy napján karácsony előtt az volt a meglepetésünk, hogy megjelentünk, és vittünk nekik ajándékokat, ruhákat, játékokat, amikor minden alkalommal kicsordult a könnyünk. Arra biztatom az embereket, segítsenek, ahol tudnak!"
Fotók: sztaruzenet.hu
Kapcsolódó cikkek
- Elindult a sebeszem.hu weboldal
- Mikor lesz védett a teljes lakosság? – Az oltási terv kalkulátor megmondja
- Oktatóvideós tanulás: új magyar e-learning oldal indul
- Kulturális nagykövetek támogatják a klasszikus zene Netflixét
- Megvannak ‘Az Év honlapja’ 2020 díjazottjai!
- Új európai online piactér indult
- Teljesen megújul a Huawei közösségi oldala
- Zsinórban hatodszor az Év Honlapja a mateking.hu
- Elérkezett az év végi csapatépítők ideje
- Már a vidéki bevásárlóközpontok forgalma is követhető a weben
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.