Új pályázatokat indít az EIT Digital
Két új programot hirdet az EIT Digital az innovatív digitális technológia világából érkező pályázóknak. A kezdeményezés célja a deep tech vállalkozások és termékek létrehozásának támogatása (Innovation Factory), valamint digitális technológiai oktatási programok létrehozásának ösztönzése (Entrepreneurial Academy). Az EIT Digital 2022 közös néven futó két programra május 12-ig lehet jelentkezni.
Az EIT Digital 2022 elnevezésű program az EIT Digital 2020-2022 időszakra vonatkozó Stratégiai Innovációs Agendájában meghatározott öt kulcsterületre fókuszál:
1. digitális technológia
2. digitális ipar
3. digitális városok
4. digitális jóllét
5. digitális pénzügyek
Ezek azok a kulcsterületek, melyek hozzájárulhatnak egy erős digitális Európa kiépítéséhez az EIT Digital szerint. A programokra 2021. április 6. és május 12. között lehet jelentkezni, a kiválasztási folyamat 2021. júniusában ér véget. A kiválasztott és támogatott projektek megvalósítása jövő év január 1-jén indulhat.
- Az EIT Digital Innovation Factory egész Európából várja csapatok jelentkezését az üzleti élet, az oktatás és a kutatás területén tevékenykedő szervezetektől. A kiválasztott pályázók az EIT Digital egész Európát átszövő üzleti, szakmai ökoszisztémájának részévé válnak, deep tech vállalkozásuk vagy termékük piaci bevezetéséhez, továbbfejlesztéséhez pedig anyagi forrást kapnak.
- Az EIT Digital Entrepreneurial Academy kiírásban résztvevő nyertes pályázók üzleti fejlesztésre koncentráló programok és tanfolyamok megvalósításához kapnak támogatást. Az EIT Digital háromfajta képzési programban várja a pályázatokat: mesterképzés (Master School), professzionális képzés (Professional School) és nyári iskolák (Summer School).
Willem Jonker, az EIT Digital vezérigazgatója szerint „az EIT Digital ökoszisztémája különlegesen jó helyzetben van az Európai Digitális Évtized programban megfogalmazott célok támogatásához. Mindenkit arra bíztatunk, hogy csatlakozzon hozzánk, hogy együtt globális hatással bíró európai digitális megoldásokat fejlesszünk. Hozzunk létre olyan, vállalkozásorientált képzési programokat, amelyek erősítik Európa digitális képességeit és támogatják a tehetségeket. Röviden: építsük együtt az erős digitális Európát!”.
Az EIT Digital jelenleg több mint 350 partnerrel rendelkezik az üzleti élet, az ipar, a kutatás és felsőoktatás, valamint a befektetési- és a közszféra területén. A szervezet ezidáig több mint 370 startupot és scaleupot támogatott, amelyek összesen 1 milliárd eurót meghaladó befektetést szereztek. A szervezet eddig közel 3 ezer diáknak nyújtott vállalkozói képzést.
Kapcsolódó cikkek
- Egy infokommunikációs innováció idén is 1 millió forintot ér
- 3D modellező pályázat diákoknak felkészítő oktatással a Téregértől
- Kreatív pályázatot hirdet iskolásoknak az Epson
- A Magyar Innovációs Nagydíj Pályázat díjazottjai
- Médiatanács: 520 millió forint tévéműsorok készítésére
- A jelen diákjai a jövő kihívásaival szemben
- Már lehet jelentkezni a Vodafone Digitális Díjra
- Megvannak a Marketing Diamond Awards győztesei
- Közeleg a 29. Magyar Innovációs Nagydíj Pályázat beadási határideje
- Növénytermesztési eljárást automatizálnak a SZTAKI kutatói
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rekordszámú nevezéssel zárt ’Az Év Honlapja’ 2024 pályázat!
Az idén 23. alkalommal megrendezett ’Az Év Honlapja’ pályázat nevezési szakasza lezárult: december 15-ig rekordszámú, 329 pályamű érkezett. A szakmai zsűri hamarosan megkezdi a beérkezett pályázatok értékelését, hogy 30 kategóriában kiválassza 2024 legkiemelkedőbb digitális alkotásait. A közönségdíjért folytatott küzdelem azonban még javában zajlik – a pályázók 2025. január 15-ig mozgósíthatják közösségüket, hogy megszerezzék a publikum elismerését.
Az év legjobb sportmarketing-megoldásait keresik
A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata által idén újra életre hívott Sportmarketing Gyémántdíj célja, hogy elismerje és széles körben megmutassa az egyesületek, a sportolók és a velük együttműködő márkák értékteremtő sportmarketing-megoldásait, és ezáltal hozzájáruljon a hazai sportmarketing színvonalának fejlesztéséhez. A díj elismeréseinek átadására 2025. március 5-én az ETELE Cinemában megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor, ahol a digitális marketing aktualitásain túl helyet kapnak majd a sportmarketinggel kapcsolatos előadások is.
Átadták a 2024. évi Rátz Tanár Úr Életműdíjakat
Ebben az évben is nyolc kiemelkedő teljesítményű tanárt részesített elismerésben az Ericsson Magyarország, a Graphisoft és a Richter Gedeon Nyrt. támogatásával létrehozott Alapítvány a Magyar Természettudományos Oktatásért kuratóriuma. A reáltárgyak legkiválóbb hazai tanárai december 10-én ünnepélyes keretek között vették át az egyenként 2,5 millió forintos pénzjutalommal járó Rátz Tanár Úr Életműdíjat. Az esemény helyszíne a Budapesti-Fasori Evangélikus Gimnázium volt: itt tanított Rátz László, akinek emlékére a díjat alapították.
Marketing Diamond Awards: Már csak 5 napig lehet kedvezményesen előnevezni!
A Magyar Marketing Szövetség által szervezett, idén 10 éves Marketing Diamond Awards célja változatlan: megmutatni, hogy a szakmai elismerések nem csak a nagy költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások kiváltságai!
Az ABB ismét várja az egyetemi és főiskolai képzésben részt vevő női hallgatókat mentorprogramjára
A Női Mentorprogram célja, hogy erősítse a nők részvételét és növelje a munkavállalási kedvüket műszaki területeken, és lehetőséget adjon, hogy a női hallgatók már tanulmányaik során megismerkedhessenek egy nemzetközi cég termékeivel, szolgáltatásaival, működésével.