Nemzetközi design elismerés az egyedi magyar fejlesztésnek
Alig több, mint egy hónapja mutatkozott be a 878 márka a világ első, magyar tervezésű, gyártású és fejlesztésű intelligens vitorlásruhájával, máris besöpörte a Red Dot Termékdizájn 2021 díjat, az egyik legnívósabb nemzetközi dizájn- és formatervezési elismerést. A rangos díjjal a termék kiváló minőségét, az innovációt, az egyedülálló megjelenését és funkcionalitását méltányolták. A vitorlásruhák vezető tervezője, egyben a vállalat partnertulajdonosa Majer Lilla, a tervező csapatot pedig Nagy Marcell, Mákl Roland és Tóbiás Richárd erősíti.
A 878 prémium vitorlásruházatban a technológia, a digitális megoldások és az anyaginnováció találkozik az egyedi dizájnnal, melyek összességében a hobbi-és versenysportolók teljesítményének növeléséhez járulnak hozzá. A Red Dot díj elnyerésével az okos vitorlásruha bizonyította, hogy a nemzetközi piacon nemcsak megállja a helyét, hanem ki is tűnik a mezőnyből.
A 878 vitorlásruháinak további egyedisége, hogy egy Nobel-díjas anyagból, grafénból készülnek, a vállalat saját, székesfehérvári gyárában, melyek amellett, hogy sokkal könnyebbek egy áltagos vitorlásruhánál, tökéletesen vízállóak, a 3D-s testszkennelésnek köszönhetően pedig teljes mértékeben testreszabhatóak. A termék-és anyaginnovációnak, valamint az intelligens, ruhába épített digitális megoldásoknak köszönhetően a vitorlásruhák még jelentősebben hozzájárulnak a sport maximális élvezhetőségéhez és a teljesítmény fokozásához.
A több, mint 65 éves múltú pályázatra a világ számos országából érkeztek nevezések, melyből egy ötven tagú szakmai zsűri választotta ki a legjobbakat. A nyertes pályázatok - így a 878 vitorlásruhája is - amellett, hogy bekerülnek a Red Dot Design 2021/2022-es évkönyvébe, a németországi Essenben található Red Dot Design Museumban is bemutatkozhatnak a „Design on the Stage” kiállításon.
„Nagyon örülök ennek a megtisztelő elismerésnek, különösképp, hogy termékünkkel még csak alig pár hete léptünk a piacra. A most megkapott díjra remek visszajelzésként is tekintünk, miszerint termékeink amellett, hogy hiánypótlóak, valódi dizájn- és termékfejlesztési értékeket is képviselnek a globális piacon” – mondta el Papp István, a 878 alapító ügyvezető igazgatója.
A vállalat további erénye, hogy kiemelten törekednek a fenntarthatóságra. A ruhák elkészítéséhez kizárólag vegyszermentes és környezetbarát anyagokat használnak fel és fejlesztenek, valamint minimalizálják a vízhasználatot, emellett a nyereség egy részét a víz és az óceán tisztítására irányuló kezdeményezésekre fordítják a későbbiekben. Teljesen digitalizált és számítógéppel vezérelt gyártási kapacitásainak köszönhetően hulladékmentes vállalatként működnek, a termékeket pedig környezetkímélő módon juttatják el a vásárlókhoz.
Kapcsolódó cikkek
- Milyen technológiai innovációk színesíthetik a diákéletet?
- Bemutatkozik a világ első okos vitorlásruhája
- Lépéselőnyben az egyetemi innovációs műhelyek
- Gigaberuházás keretében érkezik a robotizáció a hazai villamossági piacra
- Koronavírus-járvány: virtuális valóságban tervezik a csomagolóanyagokat
- Magyar technológiai vállalkozókat jelöltek az EIT 2020. évi innovációs díjára
- Jó ügyeket szolgáló, innovatív technológiák fejlesztését támogatja a HONOR
- A Red Bull a kreatív álmoknak is szárnyakat ad
- „Mindent is” automatizálnának az SAP legújabb, házon belül indított startupjai
- Gondolkodó protézistől a beton újrahasznosításáig
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.