Hamarosan lezárul a jelentkezés a Vodafone Digitális Díjra
Néhány nap és lezárul a 15 millió forint összdíjazású Vodafone Digitális Díj pályázati időszaka. A korábbi évek sikereit követően idén harmadik alkalommal meghirdetett pályázat célja, hogy ösztönözze és elismerje azokat az innovátorokat, akik digitális megoldásukkal valamely társadalmi kihívásra kínálnak megoldást. A Vodafone Digitális Díjra egyaránt várják magánszemélyek és vállalkozások projekteit, melyek az oktatás, az egészségügy vagy a környezetvédelem területén könnyíthetik meg mindennapjainkat.
A Vodafone Digitális Díjjal a Vodafone Alapítvány célja, hogy teret adjon a társadalomban meglévő és jobbító szándékú digitális innovációknak, mindezt társadalmunk legfontosabb és legaktuálisabb kihívásaira reflektáló témakörök – így az oktatás, az egészségügy vagy a fenntarthatóság – mentén.
A Vodafone Digitális Díjra idén is három kategóriában – Digitális Oktatás, Digitális Egészségügy, Bolygónk és Fenntarthatóság – várják a magánszemélyek és vállalkozások jelentkezését. A pályamunkák előrehaladottságát tekintve idén is kész, működő vagy bevezetés álló projektekkel lehet pályázni.
A tavalyi évben közel 150 társadalmi célú digitális projekttel pályáztak a hazai innovátorok, amelyek közül összesen 10-et díjazott a szakmai zsűri. A nyertes projektek között több olyan, ma már egyre ismertebb kezdeményezés is található, mint például a telemedicina szolgáltatást kínáló applikáció, a DokiApp, amely a pácienseket és az appban elérhető orvosokat köti össze, lehetőséget kínálva egy zárt és biztonságos rendszerben történő videókonzultációra. A díjazottak közé került továbbá az olvasást forradalmasító, interaktív hangoskönyveket fejlesztő BOOKR Kids is, a Compocity okoskomposztáló eszköze pedig a dolgozói különdíjat nyerte el. A Vodafone Digitális Díj pénznyereményének köszönhetően a nyertesek projektjeiket a következő szintre emelhették: prototípusból kész termékké, szolgáltatássá alakították, továbbfejlesztették vagy még szélesebb körhöz – köztük hátrányos helyzetű csoportokhoz – juttatták el.
A nyertesek között összesen 15 millió forintot fognak kiosztani, amely kiemelkedőnek számít ma Magyarországon a vállalatok által kiírt pályázatok között. A Vodafone Alapítvány április 20-ig várja a pályamunkákat ezen a linken, ahol a pályázattal kapcsolatos további részletek, valamint a jelentkezési lap is elérhető.
Kapcsolódó cikkek
- A Gartner hetedik alkalommal nevezte meg a Vodafone-t piacvezető IoT szolgáltatóként
- Új pályázatokat indít az EIT Digital
- Normál nyitvatartással és szolgáltatásokkal, biztonsági létszámkorlátozással nyitottak a Vodafone üzletei
- Egy infokommunikációs innováció idén is 1 millió forintot ér
- 3D modellező pályázat diákoknak felkészítő oktatással a Téregértől
- Húsvéti tanácsokkal is segít az ÉletMentő applikáció chatbot funkciója
- Kreatív pályázatot hirdet iskolásoknak az Epson
- A Magyar Innovációs Nagydíj Pályázat díjazottjai
- Vodafone segítség a korlátozások alatt
- Médiatanács: 520 millió forint tévéműsorok készítésére
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rekordszámú nevezéssel zárt ’Az Év Honlapja’ 2024 pályázat!
Az idén 23. alkalommal megrendezett ’Az Év Honlapja’ pályázat nevezési szakasza lezárult: december 15-ig rekordszámú, 329 pályamű érkezett. A szakmai zsűri hamarosan megkezdi a beérkezett pályázatok értékelését, hogy 30 kategóriában kiválassza 2024 legkiemelkedőbb digitális alkotásait. A közönségdíjért folytatott küzdelem azonban még javában zajlik – a pályázók 2025. január 15-ig mozgósíthatják közösségüket, hogy megszerezzék a publikum elismerését.
Az év legjobb sportmarketing-megoldásait keresik
A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata által idén újra életre hívott Sportmarketing Gyémántdíj célja, hogy elismerje és széles körben megmutassa az egyesületek, a sportolók és a velük együttműködő márkák értékteremtő sportmarketing-megoldásait, és ezáltal hozzájáruljon a hazai sportmarketing színvonalának fejlesztéséhez. A díj elismeréseinek átadására 2025. március 5-én az ETELE Cinemában megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor, ahol a digitális marketing aktualitásain túl helyet kapnak majd a sportmarketinggel kapcsolatos előadások is.
Átadták a 2024. évi Rátz Tanár Úr Életműdíjakat
Ebben az évben is nyolc kiemelkedő teljesítményű tanárt részesített elismerésben az Ericsson Magyarország, a Graphisoft és a Richter Gedeon Nyrt. támogatásával létrehozott Alapítvány a Magyar Természettudományos Oktatásért kuratóriuma. A reáltárgyak legkiválóbb hazai tanárai december 10-én ünnepélyes keretek között vették át az egyenként 2,5 millió forintos pénzjutalommal járó Rátz Tanár Úr Életműdíjat. Az esemény helyszíne a Budapesti-Fasori Evangélikus Gimnázium volt: itt tanított Rátz László, akinek emlékére a díjat alapították.
Marketing Diamond Awards: Már csak 5 napig lehet kedvezményesen előnevezni!
A Magyar Marketing Szövetség által szervezett, idén 10 éves Marketing Diamond Awards célja változatlan: megmutatni, hogy a szakmai elismerések nem csak a nagy költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások kiváltságai!
Az ABB ismét várja az egyetemi és főiskolai képzésben részt vevő női hallgatókat mentorprogramjára
A Női Mentorprogram célja, hogy erősítse a nők részvételét és növelje a munkavállalási kedvüket műszaki területeken, és lehetőséget adjon, hogy a női hallgatók már tanulmányaik során megismerkedhessenek egy nemzetközi cég termékeivel, szolgáltatásaival, működésével.