A viszonteladók életét segíti a Circle platform
A biztonságos, mesterséges intelligencia és felhőalapú otthoni és üzleti megoldások szállítója, a Zyxel Networks bemutatta a Circle-t, a partnerek számára fejlesztett új licenc és előfizetés-kezelő platformját, amely egy helyen vonja össze az eszközök kezelését, a számlavezetést és az e-kereskedelmet, zökkenőmentes felhasználói élményt nyújtva.
Végre minden egy helyen
Mivel az MSP vállalkozásoknak és viszonteladóknak folyamatosan észben kell tartaniuk a különféle helyszínekre telepített különféle megoldásokat, az új, központosított platform jelentős könnyítést hoz az előfizetések és a megújítások menedzselésére. A Circle egy központosított platform, amelynek kézenfekvő jelentési irányítópultja kiváló szolgálatot tesz a partnerek számára. „Egy pillanat alatt” megtekinthetjük az eszköz-, licenc- és számlázási információkat, valamint egyéb kulcsfontosságú információkat, ami rendkívül értékessé teszi a fiókok hatékony kezelésében. A felhasználók importálhatják, regisztrálhatják vagy szinkronizálhatják készülékeiket a meglévő MyZyxel-fiókokból, csoportosíthatják az ügyfelek eszközeit, és világos áttekintést kaphatnak a különböző helyszíneken lévő előfizetésekről és megújításokról, mindezt egyetlen helyen, a jobb láthatóság és a gyors döntéshozatal érdekében.
Egy megoldás, ami időt és pénzt spórol
A Circle új irányítópultot is kínál a felhasználóknak a licenc kezelési folyamat egyszerűsítése érdekében. Így a partnerek mindent egy helyen kezelhetnek, ezáltal időt takarítanak meg, a platformnak köszönhetően pedig a kapcsolatok építésére összpontosíthatnak, és jobb szolgáltatásokat kínálhatnak ügyfeleiknek, kevesebb erőfeszítéssel.
Problémamentes megújítás és rugalmas fizetési lehetőségek
A partnerek mostantól tömegesen is képesek „automatikusan aktiválni” a szolgáltatásokat, ahelyett, hogy egyesével kézzel kellene az eszközöket aktiválni. Egyszerre több eszközt is kiválaszthatnak az online megújításhoz és aktiváláshoz, összehangolhatják a csoportos fordulónapokat, valamint gyorsan azonosíthatják a megújításra szoruló szolgáltatásokat és az egyes modellek elérhető licenc konstrukcióit. A fizetési lehetőségek is rugalmasabbá váltak, mivel a felhasználók most már közvetlenül a Circle-en keresztül fizethetnek online a meglévő partnerszintű árazásuknak megfelelően. Alternatív megoldásként természetesen a jelenlegi megállapodásuk szerint, offline is fizethetnek.
"Tagadhatatlan, hogy a pandémia felgyorsította a digitalizációt és az innovációba való befektetést, a Gartner felmérése szerint az igazgatóságok csaknem 70% -a növelte digitális üzleti kezdeményezéseit a járvány következtében" – mondta Treso Tamás, a Zyxel magyarországi vezetője. Hozzátette: „A Circle-t azért hoztuk létre, hogy támogassuk partnereinket a technológiai beruházásaik növekedésének kezelésében, és az előnyök kiaknázásában. Teljesen digitalizált megközelítésünk lehetővé teszi a partnerek számára, hogy hatékonyabban és kevesebb idő alatt kezeljék a licenceket és az előfizetéseket. Ez egyszerűsíti a felhasználói utakat, jobb élményt nyújt és összehozza a partnereket, ezért lett a neve Circle. "
A Circle jelenleg elérhető a Zyxel biztonsági eszközeinél és szolgáltatásainál, és további szolgáltatásokkal egészül ki a jövőben.
Kapcsolódó cikkek
- Fontos új frissítés érkezett a kibertámadások ellen
- Szövetségre lépett a Zyxel és a streaming megoldásokat szállító WyreStorm
- Jön a Microsoft Viva, a forradalmian új munkahelyi élményplatform
- Megújult dizájnnal erősítenek a Zyxel hozzáférési pontjai
- Az USG FLEX tűzfalcsalád két új „igazolása” bővíti a cégek kibervédelmi lehetőségeit
- Megérkezett az új szupergyors otthoni router
- Így lehet hatékonyabb az online AV rendszered
- A Zyxel többsávos LTE eszköze a lakás minden pontjára eljuttatja a WiFi csatlakozást
- Itt az eddigi legátfogóbb kisvállalati WiFi csomag
- Itt az új, háromféle üzemmódú switch a Zyxeltől
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.