Nemzetközi szakmai elismerés a Telekom székháznak
Az A 'Design Award and Competition a világ egyik legjelentősebb szakmai elismerése, mely a design és az építészeti szakma kiemelkedő alkotásait díjazza. A HD Group a Telekom székházban kialakított vizuális normarendszer megalkotásával pályázott és nyert a Graphics, Illustration and Visual Communication kategóriában.
A Magyar Telekom Könyves Kálmán körúti, 105.000 m2 nagyságú székháza számos tekintetben a legek épülete, mely több rangos építészeti és ingatlanfejlesztési díjat nyert az elmúlt években. Az elismerések körét bővíti az A’Design Award and Competition díja, mely a vállalat normarendszerének vizuális és kreatív megjelenítését díjazta. A brief értelmében az ingatlan belső, közösségi tereire vonatkozó szabályrendszer vizuális és szöveges megjelenítése volt a feladat, melyre a HD Group kreatív csapata kiemelkedően ötletes megoldást hozott. A projekt felelősei egy nagyon egyszerűen átlátható, mégis játékos megközelítéssel tervezék meg a képi világot, mely azonnali érzelmi reakciót teremt a nézőben.
„Célunk volt, hogy szembe állítsuk az épület monumentalitását, modernségét egy humoros és emberi jelrendszerrel. Hiszen, annak ellenére, hogy egy szabályrendszert kellett vizuálisan megjelenítenünk, fontos szempont volt, hogy mindezt befogadhatóan és szerethetően tegyük. A normarendszer illusztrációinak létrehozása során a hangsúly az irodai helyzetek humorán volt, a szabályokat oly módon szerettük volna átadni, hogy az emberek mosolyogva fogadják azokat. Mindeközben az is inspirált bennünket, hogy a digitális vállalat mindennapjaira analóg módon reflektáljunk.” – emelte ki Tarkovács András kreatív igazgató, a projekt ötletgazdája és vezetője.
A díj kapcsán Azurák Zsolt, a Magyar Telekom beszerzési és ingatlanfejlesztési igazgatója hozzátette: „Nagyon örülünk a nemzetközi szakmai elismerésnek, mely a kollégák visszajelzései mellett megerősíti, hogy valóban szerethető közeget teremtettünk és bízunk abban, hogy hamarosan újra elhivatott és tettrekész közösség tölti meg inspirációval és élettel nagyszerű tereinket.”
Kapcsolódó cikkek
- Az 5G kutatásában működik együtt a Magyar Telekom Csoport és a győri Széchenyi István Egyetem
- Indul a Telekom 24 órás gyakornoki kiválasztása
- Döntések születtek a Magyar Telekom Éves Rendes Közgyűlésén
- Minden eddiginél több optikai elérést épített tavaly a Telekom
- Osztalékjavaslatot tett a Magyar Telekom
- A Magyar Telekom 2020. negyedik negyedéves eredményei
- Továbbra is élen a Magyar Telekom fenntarthatósági gyakorlata
- Sikeresen licitált frekvenciasávokra a Telekom
- Online gyermekvédelmi kampányt indít a Magyar Telekom
- Egyedülálló összefogás a Magyar Telekomnál
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.