Hétszeres Business Superbrands díjas az ABB
Az ABB hazai leányvállalata, az ABB Kft. hetedik alkalommal nyerte el a tekintélyes Business Superbrands díjat.
Idén tizennegyedik alkalommal ítélte oda a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága a Business Superbrands díjakat. A bizottság az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják a cégek sikerességét és hitelességét.
A bizottság döntése alapján az idei év volt a hetedik, hogy az ABB-t érdemesnek találták a Business Superbrands elismerésre.
A Bisnode adatbázisa alapján, továbbá a jelentős hazai szakmai szervezetek és szövetségek ajánlásainak figyelembevételével létrejövő mintegy 4000 márkát tartalmazó lista pénzügyi és szakmai szűrést követően kerül a bizottság elé. Ebbe a listába éppúgy beletartoznak a legnagyobb nyereségű hazai cégek, mint – az egyes szektorok iparkamarái, egyesületei, szakmai szervezetei által javasolt – olyan kisebb vállalkozások, amelyek az üzleti élet kiválóságainak számítanak, valamint kiemelkedő a hazai kommunikációs és márkaépítési gyakorlatuk.
Az elismerés odaítéléséről többlépcsős folyamat végén - szakmai előszűrést, majd a fogyasztók körében végzett online kutatást követően - a több mint 40 tagú független szakemberekből álló bizottság dönt minden évben.
A Superbrands programot a Brand Council független szervezet hozta létre 1995-ben Nagy-Britanniában, majd 2000-ben az alapítók elindították a B2B márkákra összpontosító Business Superbrands programot. Magyarországon 2004 óta van jelen a nemzetközi program, melynek vitathatatlan sikerét jelzi, hogy 2021-ben tizenhetedik alkalommal a legkiválóbb fogyasztói márkák, tizennegyedik alkalommal a legkiválóbb üzleti márkák részesülnek díjazásban.
Kapcsolódó cikkek
- Idén az ABB Kft. vezetője kapta “Az év külföldi vállalatvezetője” díjat
- Ilyen volt az ABB első negyedéve
- Az ABB-t ismét a világ egyik leginnovatívabb vállalatának választották
- Stabil eredmények jellemezték az ABB utolsó negyedévét
- Az ABB harmadik negyedéves eredményei
- Az ABB elektromos járműtöltőket gyártó üzemet létesít a globális igények kiszolgálására
- ABB - 2020. második negyedévi eredmények
- Az ABB eladta az Energetikai Hálózatok üzletágát a Hitachinak
- Az ABB 2020. első negyedéves eredményei
- Az ABB növeli az ügyfél-műveletekhez szükséges távkapcsolatainak sebességét
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Új vezetőt kap az EIT InnoEnergy
Mikołaj Budzanowski lett az EIT InnoEnergy Közép-Európa új vezérigazgatója. A 2025 januárjában hatályba lépő stratégiai kinevezés célja, hogy a fenntartható energetikai fejlesztések mellett elkötelezett szervezet növelje a szerepét a tiszta technológiák közép-európai elterjesztésében és felgyorsítsa az energetikai átmenetet ebben a régióban.