A Fujitsu gyorsítja az értékesítési partnerek digitalizációs projektjeit

forrás: Prím Online, 2021. május 19. 17:37

A Fujitsu 3 millió eurót fektet SELECT Partner Programjába, hogy segítse értékesítési partnereit a digitalizáció komplexitásában eligazodni kívánó ügyfelek jobb kiszolgálásában. A programfejlesztések között szerepelnek új felhasználóbarát eszközök, továbbfejlesztett engedmények, és szélesebb körű hozzáférés biztosítása a partnereknek a Fujitsu fontos transzformációs képességeihez. 

A Covid19-világjárvány nyomán zajló üzleti változások számos digitalizációs trendet felgyorsítottak. Ez izgalmas új lehetőségeket nyitott meg az ügyfélszerzésben az IT-csatorna számára. Az együttműködés előnyeit egyre jobban felismerő üzleti vezetők megbízható partnerek bevonásával igyekeznek IT-infrastruktúráikat átalakítani és lépest tartani az üzleti követelményekkel. 

 

A Fujitsu értékesítési csatornában végrehajtott befektetései a partnertámogatás négy területre  összpontosítanak

A SELECT Partner Program legfrissebb fejlesztéseinek köszönhetően a Fujitsu partnerei jobban tudják támogatni ügyfeleik változó igényeit. A folyamatok is egyszerűsödnek a Fujitsuval együttműködő partnerek számára. 

 

A Fujitsu négy stratégiai területre összpontosítva oldja meg a partnerek legégetőbb ügyfélproblémáit. Az üzleti eredményeket középpontba állító négy alappillér:

1.  Az adatvezérelt átalakulást támogató megoldások (Data Driven Transformation) segítségével még a legkomplexebb szervezetek is képesek tárolni, elérni és bevételszerzésre felhasználni a különféle forrásból származó adatokat;

2.  A Fujitsu hibridfelhő-megoldásai (Hybrid Cloud) gondoskodnak róla, hogy a megfelelő feladatokat a megfelelő felhőhöz rendeljék, növelve ezzel a felhőműködés hatékonyságát és lendületét;

3.  A Fujitsu munkahely-átalakítási portfóliója (Workplace Transformation) az elérhető legmagasabb szintre emeli az „új normális” szerinti munkavégzés hatékonyságát;

4.  Az SAP-környezetekhez szánt infrastruktúrák (Infrastructures for SAP Environments) az intelligens vállalat követelményeinek megfelelően alakítják át az adatközpont működését. 

 

 

 

Fernanda Catarino, a Fujitsu értékesítési partnerekért, szakmai szövetségekért és ökoszisztémákért felelős vezetője elmondta: „Egyetlen iparág és ember sem úszta meg változások nélkül a világjárványt. A kiterjedt, állandó változásoknak volt egy pozitív hozadéka partnereink számára: a vállalatok gyorsítottak a digitális átalakulás tempóján, hogy biztosan rendelkezzenek a kiszámíthatatlan jövő kezeléséhez szükséges agilitással. Mi pedig további összegeket fordítunk SELECT programunk fejlesztésére, hogy partnereink kiaknázhassák ezt a lehetőséget, és minden eddiginél egyszerűbben és produktívabban tudjanak együttműködni velünk. A 2021-es SELECT Partner Program hozzáférhetőbbé teszi megoldásportfólióinkat, és gondoskodik róla, hogy partnereink rendelkezzenek az átalakuláshoz szükséges készségekkel – a mélyrehatóbb műszaki szakértelemtől a konzultatív értékesítési képességekig. Akár önállóan, akár a partnerökoszisztéma részeként, együttműködés keretében végzik értékesítési tevékenységüket, felkészítjük őket a sikerre.”

 

A SELECT portfólió frissítésével a Fujitsu Akadémián keresztül elérhető oktatási tartalmak köre is kibővül, például az ügyfelek tágabb értelemben vett üzleti kihívásainak megoldására felkészítő kurzusokkal. A Fujitsu portfóliójának egyes szakterületein kiemelkedő SELECT partnerek* a Fujitsu bajnokaivá (Fujitsu Champions) válhatnak. Az e kategóriába tartozó partnerek (például ISV-k és tanácsadó cégek) magasabb szintű készségekkel, tapasztalatokkal és kínálattal rendelkeznek a fő technológiai területeken. A bajnokok katalizátorként ösztönzik az értékteremtést a Fujitsu partner-ökoszisztémájában.

 

A Fujitsu a SELECT Partner Program engedményrendszerét is átalakította a SELECT Expert és Circle partnerek számára. A főbb technológiai területekre (pl. az integrált rendszereket és SAP-t hasznosító digitalizációs projektek) szakosodott partnerek például további engedményeket kapnak fejlődésük gyorsítására. 

 

A Fujitsu a partnerprogram infrastruktúrájába is befektet, hogy észszerűsítse az erőforrásokhoz és az előnyökhöz való hozzáférést. A fejlesztések között szerepelnek az együttműködő üzleti tervezést és keresletgenerálást támogató eszközök. A partnerek számára további előnyt kínál a partner-irányítópult (Partner Dashboard), amely átláthatóvá és kiszámíthatóvá tesz minden Fujitsuval folytatott interakciót. Az irányítópulton a partnerek egyszerűen ellenőrizhetik a főbb mérőszámokat, például a különböző bevételszerzési folyamatok aktuális állását. 

 

A Fujitsu partnerei továbbra is élhetnek a kiterjedt partner-ökoszisztéma kínálta előnyökkel, és igénybe vehetik annak támogatását az ügyfelek kiszolgálásakor. Az egyre bonyolultabb ügyféligények miatt több szállító különféle termékeit és szolgáltatásait magukban foglaló technológiai megoldásokra – emiatt pedig az egyes területek szakértőinek együttműködésére – van szükség. A Fujitsu azzal segít partnereinek kihasználni ezt a lehetőséget, hogy olyan ökoszisztémába integrálja őket, amelyen belül minden feltétel adott az új piaci lehetőségek realizálásához és az üzleti értékteremtéshez szükséges, eredményes együttműködéshez. 

 

_________________

* A viszonteladótól a rendszerintegrátoron és az ISV-n keresztül a tanácsadóig, bármilyen partnerek lehetnek.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01