A Fujitsu gyorsítja az értékesítési partnerek digitalizációs projektjeit
A Fujitsu 3 millió eurót fektet SELECT Partner Programjába, hogy segítse értékesítési partnereit a digitalizáció komplexitásában eligazodni kívánó ügyfelek jobb kiszolgálásában. A programfejlesztések között szerepelnek új felhasználóbarát eszközök, továbbfejlesztett engedmények, és szélesebb körű hozzáférés biztosítása a partnereknek a Fujitsu fontos transzformációs képességeihez.
A Covid19-világjárvány nyomán zajló üzleti változások számos digitalizációs trendet felgyorsítottak. Ez izgalmas új lehetőségeket nyitott meg az ügyfélszerzésben az IT-csatorna számára. Az együttműködés előnyeit egyre jobban felismerő üzleti vezetők megbízható partnerek bevonásával igyekeznek IT-infrastruktúráikat átalakítani és lépest tartani az üzleti követelményekkel.
A Fujitsu értékesítési csatornában végrehajtott befektetései a partnertámogatás négy területre összpontosítanak
A SELECT Partner Program legfrissebb fejlesztéseinek köszönhetően a Fujitsu partnerei jobban tudják támogatni ügyfeleik változó igényeit. A folyamatok is egyszerűsödnek a Fujitsuval együttműködő partnerek számára.
A Fujitsu négy stratégiai területre összpontosítva oldja meg a partnerek legégetőbb ügyfélproblémáit. Az üzleti eredményeket középpontba állító négy alappillér:
1. Az adatvezérelt átalakulást támogató megoldások (Data Driven Transformation) segítségével még a legkomplexebb szervezetek is képesek tárolni, elérni és bevételszerzésre felhasználni a különféle forrásból származó adatokat;
2. A Fujitsu hibridfelhő-megoldásai (Hybrid Cloud) gondoskodnak róla, hogy a megfelelő feladatokat a megfelelő felhőhöz rendeljék, növelve ezzel a felhőműködés hatékonyságát és lendületét;
3. A Fujitsu munkahely-átalakítási portfóliója (Workplace Transformation) az elérhető legmagasabb szintre emeli az „új normális” szerinti munkavégzés hatékonyságát;
4. Az SAP-környezetekhez szánt infrastruktúrák (Infrastructures for SAP Environments) az intelligens vállalat követelményeinek megfelelően alakítják át az adatközpont működését.
Fernanda Catarino, a Fujitsu értékesítési partnerekért, szakmai szövetségekért és ökoszisztémákért felelős vezetője elmondta: „Egyetlen iparág és ember sem úszta meg változások nélkül a világjárványt. A kiterjedt, állandó változásoknak volt egy pozitív hozadéka partnereink számára: a vállalatok gyorsítottak a digitális átalakulás tempóján, hogy biztosan rendelkezzenek a kiszámíthatatlan jövő kezeléséhez szükséges agilitással. Mi pedig további összegeket fordítunk SELECT programunk fejlesztésére, hogy partnereink kiaknázhassák ezt a lehetőséget, és minden eddiginél egyszerűbben és produktívabban tudjanak együttműködni velünk. A 2021-es SELECT Partner Program hozzáférhetőbbé teszi megoldásportfólióinkat, és gondoskodik róla, hogy partnereink rendelkezzenek az átalakuláshoz szükséges készségekkel – a mélyrehatóbb műszaki szakértelemtől a konzultatív értékesítési képességekig. Akár önállóan, akár a partnerökoszisztéma részeként, együttműködés keretében végzik értékesítési tevékenységüket, felkészítjük őket a sikerre.”
A SELECT portfólió frissítésével a Fujitsu Akadémián keresztül elérhető oktatási tartalmak köre is kibővül, például az ügyfelek tágabb értelemben vett üzleti kihívásainak megoldására felkészítő kurzusokkal. A Fujitsu portfóliójának egyes szakterületein kiemelkedő SELECT partnerek* a Fujitsu bajnokaivá (Fujitsu Champions) válhatnak. Az e kategóriába tartozó partnerek (például ISV-k és tanácsadó cégek) magasabb szintű készségekkel, tapasztalatokkal és kínálattal rendelkeznek a fő technológiai területeken. A bajnokok katalizátorként ösztönzik az értékteremtést a Fujitsu partner-ökoszisztémájában.
A Fujitsu a SELECT Partner Program engedményrendszerét is átalakította a SELECT Expert és Circle partnerek számára. A főbb technológiai területekre (pl. az integrált rendszereket és SAP-t hasznosító digitalizációs projektek) szakosodott partnerek például további engedményeket kapnak fejlődésük gyorsítására.
A Fujitsu a partnerprogram infrastruktúrájába is befektet, hogy észszerűsítse az erőforrásokhoz és az előnyökhöz való hozzáférést. A fejlesztések között szerepelnek az együttműködő üzleti tervezést és keresletgenerálást támogató eszközök. A partnerek számára további előnyt kínál a partner-irányítópult (Partner Dashboard), amely átláthatóvá és kiszámíthatóvá tesz minden Fujitsuval folytatott interakciót. Az irányítópulton a partnerek egyszerűen ellenőrizhetik a főbb mérőszámokat, például a különböző bevételszerzési folyamatok aktuális állását.
A Fujitsu partnerei továbbra is élhetnek a kiterjedt partner-ökoszisztéma kínálta előnyökkel, és igénybe vehetik annak támogatását az ügyfelek kiszolgálásakor. Az egyre bonyolultabb ügyféligények miatt több szállító különféle termékeit és szolgáltatásait magukban foglaló technológiai megoldásokra – emiatt pedig az egyes területek szakértőinek együttműködésére – van szükség. A Fujitsu azzal segít partnereinek kihasználni ezt a lehetőséget, hogy olyan ökoszisztémába integrálja őket, amelyen belül minden feltétel adott az új piaci lehetőségek realizálásához és az üzleti értékteremtéshez szükséges, eredményes együttműködéshez.
_________________
* A viszonteladótól a rendszerintegrátoron és az ISV-n keresztül a tanácsadóig, bármilyen partnerek lehetnek.
Kapcsolódó cikkek
- A digitalizáció hozza helyzetbe a hazai vállalkozásokat
- Kivel és hogyan kötünk biztosítást a jövőben?
- Teljes erőbedobással fordul a KKV-k felé az SAP Magyarországon
- A digitális bajnokok a személyes pénzügyek kezelésére fókuszálnak
- Új korszak előtt a bankszektor: eljött a felhő alapú platformok ideje
- Tíz négyzetméterenként egy hiba? Van rá megoldás!
- Vállalati digitalizáció: egy függőség, ami erősíti a szervezetet
- A BIM lehet a magyar építőiparban új korszakot nyitó varázsige
- Envision Forum: minden iparágban értéket teremt a digitalizáció!
- Ezek a trendek határozzák meg a logisztika jövőjét
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.