Billie Eilishel indult el a Telekom fiatalokat támogató Futureproof projektje

forrás: Prím Online, 2021. május 27. 16:31

A Project Futureproof kampány célja, hogy kiálljon a Z generáció mellett és a digitális optimizmus segítségével támogassa a fiatalok jövőjét. A nemzetközi kampányban a hétszeres GRAMMY díjas Billie Eilish is részt vesz.

  

  • A Project Futureproof egy olyan platform, amely támogatja és egyben inspirálja is a Z generáció tagjait jövőbeli karrierjük megtalálásában. 
  • A Deutsche Telekom által készített kutatás szerint a Z generációs fiatalok több mint 54%-a aggódik a jövőbeli lehetőségeik miatt. 
  • A Project Futureproof-ot a Telekom fiatalokkal és foglalkoztatási szakértőkkel közösen hívta életre. A hozzá tartozó applikáció személyiség-modellezés alapján segít a felhasználóknak megtalálni a számukra megfelelő karrierutat. 
  • A Futureproof alkalmazás magyar nyelven is elérhető. A magyar fiatalok sikerét a MagentaKraft és a HelloBiznisz kezdeményezések keretében segíti elő a Magyar Telekom.

 

„A jövő bizonytalannak tűnik”, kezdi gondolatát a 19 éves Billie Eilish, „de mindig inspirál, hogy mi mindenre képes a mi generációnk a sokféle kihívás ellenére is.”

 

Több, mint minden második európai Z generációs fiatal aggódik a jövőjével kapcsolatban. A pandémia utáni világban kulturális, társadalmi és gazdasági nehézségekkel is szembe kell néznie a fiatal generációnak. A Deutsche Telekom kutatása szerint az európai fiatalok 61%-a aggódik a jövőbeli munka- és karrier-lehetőségei miatt. 54% bizonytalan azzal kapcsolatban, hogy a jövőben milyen pozíciók lesznek egyáltalán, 43%-uk pedig nem biztos abban, hogy birtokában van azoknak a készségeknek, amik a sikerhez szükségesek. 

 

A Project Futureproof egy olyan támogató platform, amelynek célja a Z generációban rejlő hatalmas potenciál demonstrálása úgy, hogy közben segít nekik a megfelelő karrierút megtalálásában és saját készségeik felismerésében. A projekt létrehozásában a Z generáció képviselői és foglalkoztatási szakértők is részt vettek. 

 

 

„A Z generáció a munka világának egy olyan verziójába lép majd be, amit a COVID-19-es világjárvány és a digitális transzformáció teljesen átalakított” - meséli Ulrich Klenke, a Deutsche Telekom vezető brand menedzsere. „Mi hiszünk a közös felelősségünkben, hogy segítenünk kell utat találni számukra az előttünk álló lehetőségek és nehézségek tengerében. Szeretnénk nekik megmutatni, hogy ha van szenvedélyük, akkor van jövőjük is.“

 

A nemzetközi kampány középpontjában egy ingyenesen hozzáférhető digitális platform, a Futureproof web applikáció áll. Ez az eszköz segít a fiataloknak felismerni a képességeiket és rámutat arra, hogy érdeklődésük, tehetségük milyen hatással van a jövőbeli karrier-lehetőségeikre. Az applikáció a RIASEC (foglalkozási személyiség-tipológia) modellt használja, ami a felhasználó érdeklődési köre és személyisége alapján segít megtalálni a számára megfelelő pályát. A már létező megoldásoktól eltérően ez az applikáció, egyedülálló módon a Z generáció szemszögéből vizsgálja a munka világának legfontosabb trendjeit, ráadásul személyre szabott, gamification módszeren keresztül nyújt betekintést ebbe. 

 

A nemzetközi kampány részét képezi továbbá egy rövidfilm, ami arra bátorítja a fiatalokat, hogy disztópia helyett inkább utópiaként tekintsenek a jövőre. A film középpontjában a digitális optimizmus áll és olyan jövőbeli karrier-lehetőségeket mutat be, amiket különböző szenvedély inspirált. A történet 2021-ben indul, majd 10 évet ugrik az időben, ahol sci-fi hangulatú környezetben nézhetjük meg, hogy a szereplők szenvedélye hogyan befolyásolta az életüket és a körülöttük lévő világot. A filmben felcsendül Billie Eilish ’My Future’ című dala és ő maga is feltűnik az egyik jövőbeli jelenetben. 

 

A Futureproof applikációt magyar nyelven is elérik a felhasználók, emellett a lokális kampány a Magyar Telekom fiataloknak szóló platformjához, a MagentaKrafthoz is csatlakozik.  A MagentaKraft azért jött létre, hogy teret adjon a fiataloknak, hogy megmutathassák mi van bennük, támogassa őket ötleteik megvalósításában. A folyamatosan zajló programok és kihívások mellett a Project Futureproof kapcsán a fiatal Krafterek most lehetőséget kaptak egy globális kampány kommunikációjában való szereplésre is. A kapcsolódás nem véletlen, hiszen Ők azok, akik igazán jól demonstrálják azt, hogyan lehet szenvedélyből hivatást építeni. 

 

A Futureproof rövidfilm magyar felirattal:   

 

A MagentaKrafton kívül, a Hello Biznisz a vállalkozások iránt érdeklődő fiataloknak segíthet. A Hello Bizniszen tanácsokat, történeteket és iránymutatást találnak. 

 

“Nagy lelkesedéssel csatlakoztunk mi is ehhez a nemzetközi kezdeményezéshez, hiszen régóta arra törekszünk, hogy megmutassuk és felhívjuk a figyelmet a fiatal generációban rejlő potenciálra.” - mondta Szabó Béla, a Magyar Telekom márka és kereskedelmi kommunikációs igazgatója. “A MagentaKraftot is ezért hoztuk létre és örömmel tölt el minket, hogy a fiatalokat támogató megoldásaink, most a Futureproof applikációval is bővültek.”

 

A magyar nyelvű applikáció elérése: https://futurefeed.telekom.com/hu-HU 

 

Az említett kutatás forrása

A kutatást 2021 áprilisában a Kantar Munich végezte a Deutsche Telekom megbízásából. A felmérésben 4000, 16 és 26 év közötti fiatalt kérdeztek Németországból, az Egyesült Államokból, Lengyelországból és Magyarországról. A teljes riportot mellékeltük.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Új fejezet a Galaxy AI fejlesztéseinek történetében

A Samsung új szintre emeli a mobilélményeket a Galaxy eszközök mesterséges intelligenciával támogatott személyre szabhatóságával. Az adatvédelemre épülő One UI 7 szoftverfrissítés és az új Now Bar funkció a hatékonyság mellett könnyebben kezelhető mindennapokat is ígér. Az AI-alapú újítások pedig úgy segíthetnek a felhasználóknak, hogy közben megőrzik a személyes adataik biztonságát.

2024. december 18. 11:43

Tekintélyes terjedelemmel debütált a jubileumi kiadvány: bemutatták a 30. Logisztikai Évkönyvet

December 16-án az UniZone BGE Hallgatói Centrumban debütált a Magyar Logisztikai Egyesület (MLE) jubileumi Logisztikai Évkönyve, amely a hazai logisztikai szektor egyik legmagasabb szintű tudományos szakmai kiadványa. Az MTA által DOI-számmal is ellátott idei kötetben, ez évben több mint 400 oldal terjedelemben, összesen 27 tanulmány kapott helyet.

2024. december 18. 09:59

Jelentős beruházással pörgeti fel az adatközponti megoldások gyártását a Schneider Electric

Az eddigi 7 ezerről 12 ezer négyzetméterre növelte előregyártott adatközponti rendszereket készítő barcelonai üzeme méretét a Schneider Electric. Az Omdia elemzése szerint az előregyártott moduláris adatközpont-rendszerek globális forgalma 2027-ben elérheti a 8,6 milliárd dollárt. 

2024. december 17. 17:01

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Új platform köti össze a vállalkozókat és partnereiket

2024. december 16. 13:25

CES 2025 előzetes: Elon Musk Amerikája, avagy a világ Musk-ja

2024. december 9. 16:46

Újabb részvételi rekordot döntött az e-Hód

2024. december 9. 11:32

Először készült felmérés a magyarországi retail media helyzetéről

2024. december 6. 18:14