Te is hős vagy! címmel indít kampányt a Central Médiacsoport
Nagyszabású kampányt indít a Central Médiacsoport! A kiadó gondozásában megjelenő Nők Lapja, Marie Claire, Meglepetés, Nosalty és nlc. szerkesztőségei a „Te is hős vagy!” kampány keretében olyan – sokszor a nagyvilág számára láthatatlan – embereket, csoportokat, történeteket helyeznek fókuszba, akik kitartóan, az élet tiszteletével nap mint nap küzdenek a válsághelyzet okozta kihívásokkal.
A Central Médiacsoport küldetése a hiteles, megbízható és független tájékoztatás. A vállalat és márkái alapvető értéknek tekintik az emberekhez, a minket körülvevő világhoz és annak minden jelenségéhez való nyitott hozzáállást. Missziójuk, hogy a felületeiken megjelenő tartalmakkal új perspektívából is megmutassák a világ sokszínűségét, mindezt egyensúlyba hozva a tradíciók tiszteletével.
A kiadó a fentiek mentén hívja életre a Te is hős vagy! nevet viselő, tízhetes kampányát, amelynek keretében a Nők Lapja, a Marie Claire, a Meglepetés, a Nosalty, valamint az nlc. cikkekben, videókban, képriportokban és podcastokban dolgozza fel a történeteket, amelyeket egy közös gyűjtőoldalon, a teishosvagy.hu-n is publikálnak. A nagyszabású kampány a Nők Lapja 22. heti lapszámával startol. Címlapja a pedagógusok előtt tiszteleg, miközben a koronavírus alatti digitális oktatásban résztvevő gyerekekre és szüleikre is reflektál. Természetesen az olvasóknak is lehetőségük lesz történetük elmesélésére, a Nők Lapja Ki a te hősöd? pályázatán várják a beszámolókat.
A Marie Claire a segítők segítőit helyezi górcső alá, riportsorozattal készül a frontvonalban harcolókat támogatókról a print, illetve online felületein. A Nosalty videósorozatában megmutatja, hogyan élnek túl és kezdenek újra a hazai éttermek a koronavírus után, míg a Meglepetés magazinban a hétköznapi emberek Covid-történeteié lesz a főszerep. A civil szervezeteknek az nlc. segítségével lesz lehetőségük a bemutatkozásra, a tapasztalataik megosztására, mindezt cikkek és videós anyagok segítségével.
„Kampányunkat ugyan a koronavírus okozta válsághelyzet hívta életre, mely jelenleg életünk szerves része, érezzük a hatását, de ezen túlmutatóan küldetésünknek és feladatunknak érezzük, hogy megmutassunk olyan embereket, történeteket, akik és amik a nagyvilág számára láthatatlanok lennének. Most talán jut egy kis idő megpihenni, visszatekinteni és számot vetni az elmúlt időszakról. A kampány által biztosított figyelmet szeretnénk évről évre megadni, és azon dolgozunk, hogy legyen ez az az időszaka minden évnek, amikor mindenki körülnéz a környezetében, és felismeri, hogy kinek fontos megköszönni a munkáját, idejét, figyelmét. Szeretnénk, ha más is csatlakozna ehhez a kezdeményezéshez, azon leszünk, hogy hosszú távon újabb és újabb márkákat – médiapartnereket és hirdetőket –, híres embereket, influencereket tudjunk bevonni a kampányba, csupa olyan piaci és közéleti szereplőt, akinek véleményformáló ereje van” – fejtette ki Rozczkó Zuszsa a Central Médiacsoport PR menedzsere.
Kapcsolódó cikkek
- Saját történetük megosztására bíztatja felhasználóit a Huawei
- Egy magyar kampány két díjat is nyert Cannes-ban
- Tesztelt magad az AXE kúlságmérőjével!
- Értékelte a kreatív szakma a Libri és a Bookline kampányait
- Figyelemfelhívó Huawei kampány
- A világon kétféle ember létezik – Vagy mégsem?
- Kimagasló sikert ért el a Cewe chatbot kampánya!
- Újabb kampány a bántalmazás ellen és a tudatosabb internethasználatért
- Internet Hotline: 2011 óta több mint négyezer online bejelentés nyomán intézkedtek
- Elindult a Telenor vállalkozóknak szóló kampánya
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.
Az LG 2025-ös QNED evo termékcsaládja jelentős technológiai fejlődésen ment át
Az LG Electronics (LG) bemutatja a megújult, 2025-ös QNED evo termékcsaládját egy újonnan szabadalmaztatott, széles színskálát biztosító technológiával. A készülékek valódi 4K felbontású képet és akár 144 Hz*-es képfrissítési rátát tesznek lehetővé vezeték nélküli kapcsolódással, ultraalacsony késleltetéssel. Emellett a széria tagjai továbbfejlesztett mesterséges intelligencia alapú kép- és hangfeldolgozást, és személyre szabhatóságot biztosítanak a webOS 25-ön keresztül.