A SofaScore-ral indít közös EB-játékot a Huawei
A hamarosan kezdődő labdarúgó Európa-bajnokság ideje alatt közös nyereményjátékot hirdet a Huawei alkalmazás-áruháza, az AppGallery és a sporteredményeket valós időben összesítő SofaScore alkalmazás. A felhasználók az EB ideje alatt minden csoportból, majd az elő- és középdöntőben, végül a döntőben is kiválaszthatják kedvenc csapatukat. A meccsek eredményeiről pedig valós időben értesülhetnek az appnak köszönhetően. A játék résztvevői között 50 darab Huawei Watch 3 Pro okosórát sorsolnak ki.
A labdarúgó Európa-bajnoksággal egy időben indul a SofaScore „Pick’em” nyereményjátéka. Ehhez a felhasználóknak nem kell mást tenni, mint az EB indulása előtt az AppGalleryből letölteni a SofaScore alkalmazást, majd kiválasztani kedvenc focicsapataikat a hat csoportból. Ezután a csoportból az egyenes kieséses szakaszba továbbjutó válogatottak közül is választhatnak újabb kedvencet. Végül dönthetnek arról is, szerintük ki jut el a döntőig és lesz a győztes. A meccsek eredményeit az app valós időben, a Buzzer funkción keresztül, valamint az alkalmazásban és a SofaScore weboldalán is megjeleníti.
„Szeretnénk, ha a felhasználóink bekapcsolódnának a nyár nagy futballeseménye körüli izgalmakba, és ennek kapcsán lehetőséget adni nekik arra, hogy megnyerjék a múlt héten bemutatott, összesen 50 darab vadonatúj Huawei Watch 3 Pro okosóra egyikét” – mondta Derek Yu, a Huawei fogyasztói üzletágának skandináv és közép-kelet-európai alelnöke.
Minden egy helyen
A SofaScore a világ sporteseményeiről és bajnokságairól származó, valós idejű, részletes adatokra és elemzésekre specializálódott. Több mint 30 nyelven érhető el, több mint 20 sportágat fed le, havonta több mint 20 millió aktív felhasználóval. A SofaScore kártya az élő közvetítéseket is támogatja, melyek több platformon is megjeleníthetők, bajnokságtól, játéktól, kategóriától vagy a bajnokság tulajdonosától függően.
Akár három hétig is bírja
A Huawei új zászlóshajó okosórája, a Watch 3 a csukló divatos és okos éke: az ívelt üveglappal és 316L rozsdamentes acélvázzal szerelt eszköz vadonatúj koronával érkezik, amely érzékeli a különböző mértékű nyomást és érintésre haptikus visszajelzést ad, így az óra egyszerre kényelmes és könnyen kezelhető. A HarmonyOS-nek köszönhetően a Watch 3 készülékek zökkenőmentesen kapcsolhatók össze a Huawei okostelefonokkal. Az órákon mostantól a felhasználó már hívásokat indíthat és fogadhat, illetve zenét vagy podcastot is hallgathat. A Watch 3 Pro okos üzemmódban akár öt napig, ultrahosszú üzemmódban pedig 21 napig bírja egy feltöltéssel.
A Watch 3 órák profi fitnesz- és egészségfunkcióival akár százféle edzésmódot támogatnak. Legújabb funkcióként már a testhőmérsékletet és a vér glükózszintjét is méri. SOS funkciókkal rendelkezik és érzékeli, ha a felhasználó elesik, felkínálva a segélyhívást. Figyelmeztet továbbá a gyógyszer beszedésének idejére és a rendszeres folyadékbevitelre is.
Kapcsolódó cikkek
- Új Huawei Watch frissítések érkeztek
- A mobilcsomagok átláthatatlansága tartja vissza az elégedetlen ügyfeleket a váltástól
- Számos új eszközt és saját operációs rendszerét is bemutatta a Huawei
- Magyar fejlesztésű appok, melyek meghódították a világot
- Véroxigénszint-méréssel frissült a Huawei elegáns okosórája
- E-sport eredményekkel bővült a Huawei Intelligens Asszisztense
- Az Erste Bank George alkalmazása elérhető a Huawei AppGallery-ben
- Kutatás: A fiatalok és a nők ötöde napi 7 óránál is többet használ mobilalkalmazásokat
- Kutatás: ezek a mobilappok a legnépszerűbbek a magyarok körében
- Díjnyertes új játékokkal és nyereményekkel hangol karácsonyra a Huawei AppGallery
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.