Chatbottal szurkol a magyar válogatottnak a Burger King

forrás: Prím Online, 2021. június 15. 15:10

Chatbot alapú EB tippjátékot hozott létre a Burger King a labdarúgás kedvelőinek. A jól ismert gyorsétteremlánc a magyar válogatott 2021-es EB szereplésére időzítve indította útjára az online szurkolás új eszközét. A hazai piacon még innovációnak számító chatbot játékkal a Burger King az EB iránt elkötelezettek számára kívánt gesztust gyakorolni. 

A magyar labdarúgó válogatott 2021-es első EB szereplésére, a portugálok elleni mérkőzés napjára időzítve indította el chatbot alapú játékát a Burger King. A gyorsétteremlánc a magyar közönség számára még újdonságértékkel bíró chatbot játékkal buzdítja közönségét a mérkőzések követésére. A játék során napi és heti nyereményeket szerezhetnek meg a legjobban tippelők.   

 

„Nagy öröm számunkra, hogy újra együtt lehet szurkolni és követni sokak kedvenc sportágának európai legjobbjait. A Messenger platformon elérhető chatbot játékkal azoknak szerettünk volna kedveskedni, akik a mérkőzésektől való fizikai távolság ellenére is szeretnének részesei lenni az EB izgalmainak. Ugyanis a nemzetközi gyökereink ellenére is magyar cég vagyunk, aki teljes szívvel szurkol a magyar válogatottnak. A velünk együtt szurkolók pedig kedvezményesen juthatnak hozzá kedvenc ételeikhez, valamint a főnyereményen túl, jelentős számú heti nyereményre is szert tehetnek.” – mondta Csordás Zoltán, a Burger King Marketing és értékesítési igazgatója.

 

 

A Burger King számára a chatbotot az első hazai chatbot ügynökség, a Talk-A-Bot építette. A hazai vállalatnak nem ez az első sportesemény chatbotja, 2019-ben a krikett világbajnokság, 2021-ben pedig az indiai Premier League chatbotját készítették el. „Nálunk a cég minden tagja sportol, vagy játszik, emiatt dupla öröm volt, hogy a Burger King minket kért fel nagy kedvencünk, a foci EB tippjátékára.” – mondta Deliága Ákos, a Talk-A-Bot ügyvezető igazgatója. 

 

A Burger King EB tippjátékának fődíja 1 Playstation 5 ajándékcsomag, emellett heti öt szerencsés fél éves ingyenes Burger King fogyasztást is nyerhet, de headsetek, pólók és babzsákok is várják fortuna kegyeltjeit. 

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál

A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról. 

2024. november 21. 19:31

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is. 

2024. november 21. 13:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01