Oracle - Minden egyes felhőben elköltött dollár után akár 33 cent visszatérítés
Az Oracle bejelentette az Oracle Support Rewards programot, amelynek keretében az Oracle felhős infrastruktúra szolgáltatását – Oracle Cloud Infrastructure (OCI) – választó ügyfelek jelentősen mérsékelhetik vagy akár nullára csökkenthetik helyben használt Oracle technológiai licenceik support költségét.
Ezzel a programmal minden Oracle technológiai licenc-támogatási ügyfél legalább 25 cent értékű jutalmat kap minden egyes dollárnyi megvásárolt és felhasznált felhőkredit után (OCI Universal Credits). A korlátlan Oracle licencszerződéssel (ULA) rendelkező ügyfelek még többet takaríthatnak meg - 33 százalékos jutalomban részesülnek felhős költéseik után.
"Az OCI az Oracle leggyorsabban növekvő üzletága, mert olyan egyedülálló, második generációs felhőinfrastruktúra-platformot építettünk, amely képes a legbonyolultabb, kritikus fontosságú munkaterhelések gyorsabb, megbízhatóbb és biztonságosabb futtatására, mint a helyben telepített rendszereink" - mondta Larry Ellison, az Oracle igazgatótanácsának elnöke és technológiai igazgatója. "Szeretnénk lehetővé tenni, hogy minél több ügyfelünk kihasználhassa a második generációs felhőinfrastruktúra előnyeit. Az Oracle Support Rewards egyszerű módot kínál az ügyfeleknek arra, hogy csökkentsék a szoftvertámogatási kiadásaikat, miközben felgyorsítják a felhő bevezetését."
Az informatikai vezetőktől és IT részlegektől folyamatos innovációt várnak el a szervezetek, gyakran új költségvetés nélkül. Az Oracle Support Rewards program nagyobb értéket teremt az Oracle meglévő technológiai ügyfelei számára, így az Oracle Cloud Infrastructure bevezetése még költséghatékonyabbá válik. A törzsutasprogramok mérföldjeihez hasonlóan a terméktámogatásra fordítható kedvezmények minden hónapban automatikusan jóváíródnak az OCI kezelőfelületén és bármikor felhasználhatók.
Az Oracle Support Rewards egy új eleme azoknak az Oracle programoknak amelyek az ügyfelek digitális átalakulásának felgyorsítását célozzák, úm.: Oracle Universal Credits, Oracle Bring Your Own License, Oracle Customer to Cloud és a nemrégiben indított Oracle Cloud Lift. Az Oracle Cloud Lift az Oracle Support Rewards programmal és az OCI amúgy is versenyképes árazásával párosulva egyszerűvé és költséghatékonnyá teszi az ügyfelek számára, hogy több munkaterhelést migráljanak a felhőbe.
Oracle Cloud infrastruktúra
Az Oracle felhőalapú számítástechnika megközelítése azon az elképzelésen alapul, hogy a felhőt úgy kell kialakítani, hogy az minden alkalmazást támogasson, ahelyett, hogy az alkalmazásokat úgy alakítanák át, hogy azok működjenek a felhőben. Az Oracle felhőinfrastruktúrája megkönnyíti a kritikus vállalati alkalmazások OCI-ra való áttelepítését és a telepített licenceknél jobb futtatását, és számos szolgáltatást kínál a fejlesztőknek felhő-natív alkalmazások létrehozásához és futtatásához. Az OCI autonóm szolgáltatásokkal egyszerűsíti az adatok menedzsmentjét és a biztonságot, mint például az egyedülálló Oracle autonóm adatbázis beépített biztonsági funkciókkal. Az OCI kínálja a legteljesebb támogatást a hibrid felhőstratégiákhoz, beleértve a VMware-környezeteket, és akár a felhőnek az ügyfelek saját adatközpontjába vagy a peremre történő áthelyezését is. Az ügyfelek az Oracle nyilvános felhőben, saját adatközpontjukban vagy a kettő között bárhol használhatják az OCI-szolgáltatásokat, így még több vállalat számára nyílnak meg a felhő előnyei. Emellett olyan technológiákat is kínál, amelyek egyszerűsítik az integrációt és az adatmozgatást a több felhőben működő szervezetek között. Emellett az OCI a legjobb teljesítményt kínálja jelentősen alacsonyabb költségek mellett.
Kapcsolódó cikkek
- A Dell Technologies fejlesztése a hálózatok modernizálásáért
- Jól teljesített az Oracle
- A biztonság legyen egyszerű, intelligens és mindenhol elérhető
- „Az Év Partnere – Globális Technológia” kategóriában kapott díjat a Fujitsu
- Új, szolgáltatásként igénybe vehető portfólió a Delltől
- Az Oracle ARM processzor alapú felhőszolgáltatást kínál nagyon kedvező áron
- Új együttműködéssel gyorsítják a COVID-19 variánsainak azonosítási folyamatát
- A Premier League az Oracle felhőinfrastruktúráját választotta
- A BME Oracle felhőszolgáltatásokkal gyorsítja fel kutatásait
- Új korszak előtt a bankszektor: eljött a felhő alapú platformok ideje
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.