A Fujitsu nyerte a VMware idei Global Partner Social Impact díját
A Fujitsu elnyerte a VMware 2021-es Global Partner Social Impact díját a VMware Partner Achievement díjprogramban. Ezzel a díjjal a VMware azokat a partnereket jutalmazza, amelyek a VMware technológiáinak felhasználásával pozitív hatást gyakorolnak a világra. A Fujitsu a Covid-válság idején a vállalatok számára nyújtott támogatásért kapta az elismerést.
A Fujitsu a nemrég lebonyolított FUJITSU Work Life Shift projekttel nevezett a programba. E projekt keretében 72 óra alatt vezette be azt a megoldást, amellyel Spanyolország Katalónia tartományának egészségügyi dolgozói távolról tudtak hozzáférni a munkájukhoz szükséges kritikus alkalmazásokhoz és adatokhoz. A CTTI számára kidolgozott megoldás a VMware Horizon segítségével felügyeli a virtuális asztali gépeket, és a VMware Cloud on AWS megoldást használja az alkalmazások védelmére és skálázására. Egy másik, mindössze három nap alatt megvalósított virtualizációs projekt keretében a Fujitsu az együttműködés lehetőségét biztosította az egészségügyi személyzet számára a gyorsan változó környezetben.
„Az idei VMware Global Partner Social Impact díjazottak nem csupán fantasztikus partnerek, hanem a globális társadalmi szerepvállalás terén is élen járnak” – hangsúlyozta Sandy Hogan, a VMware globális kereskedelmi és partneri értékesítésért felelős alelnöke. „A VMware büszkén figyelte, milyen eredményesen segítette a Fujitsu az ügyfeleket a 2020-as rendkívüli időkben. A technológiában sokan a működés »kötőszövetét« látták ebben az időszakban, és a Fujitsu eredményesen támogatta a kiszolgáltatott helyzetben lévő ügyfeleket a VMware különféle eszközeinek használatában.”
„A Fujitsu az innovációra épülő társadalmi bizalomépítésen keresztül szeretné fenntarthatóbb hellyé tenni a világot. Ennek érdekében produktív együttműködést folytatunk a VMware-hez hasonló hosszú távú stratégiai partnerekkel, és megvalósítjuk globális FUJITSU Work Life Shift jövőképünket. Úgy érezzük, hogy a díjjal a VMware ezeket az erőfeszítéseket ismeri el” – nyilatkozta Takashi Yamanishi, a Fujitsu globális ellátási láncért felelős alelnöke. „Szemléletünkkel elősegítjük a szervezetek sikeres működését a gyorsan változó világban. Projektek ezreinek tapasztalatait kamatoztatva támogatjuk a különféle iparágak szereplőit a virtualizációban rejlő lehetőségek kiaknázása terén, és lehetővé tesszük számukra, hogy ösztönözzék dolgozóik önálló, produktív munkavégzését e kihívásokkal teli évben. A továbbiakban is nagy örömmel vezetünk be megoldásokat azoknak a tehetséges, reziliens és alkalmazkodó munkatársaknak a támogatására, akikre manapság minden vállalatnak szüksége van.”
A 2021-es VMware Partner Achievement díjak regionális és globális szakmai partnereket ismernek el a következő kategóriákban: digitális átalakulás, innováció, életciklus-szolgáltatások, értékteremtés és társadalmi hatás. Ezenkívül a VMware az iparágak, az együttműködés terén és „Az Év VMware Partner” kategóriában is díjazta partnereit. A programot az IDC-vel partnerkapcsolatban bonyolította le, közösen megvizsgálva és értékelve a pályázatokat az egyes kategóriákhoz megszabott kritériumok alapján.
Kapcsolódó cikkek
- A Fujitsu technológiájával 60%-kal* több szurkoló vehet részt az élő sporteseményeken
- Az élénkülő verseny miatt gyors ütemben terjed az automatizáció és a fenntartható gyártás
- „Az Év Partnere – Globális Technológia” kategóriában kapott díjat a Fujitsu
- A Fujitsu gyorsítja az értékesítési partnerek digitalizációs projektjeit
- Fujitsu: A digitális átalakulás egyértelmű értéket teremt a pénzügyi piacon
- A gyártóipari folyamatok intergrációja nélkülözhetetlen a sikerhez
- Megnövelt teljesítményt biztosítanak a Fujitsu új szerverei
- Az internetbiztonság most az első számú prioritás
- Az új Fujitsu szerver gyorsabb adatelemzéseket és értékteremtést biztosít
- A Fujitsu a „vezetők” szegmensében a menedzselt munkahely-szolgáltatások piacán
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.