Útnak indult a Yunex Traffic márka
A korábbi Siemens Intelligens Közlekedési Rendszerek (ITS) új márkanevet vezet be Yunex Traffic néven, és július 1-jétől a Siemens Mobility új vállalataként működik. A vállalat egy gyors ütemben fejlődő piacon pozícionálja magát, ahol stratégiailag kihasználhatja piacvezető pozícióját az utak és városok számára kínált innovatív, intelligens és átfogó mobilitási megoldások terén. Világszinten Markus Schlitt vezérigazgató és Jan Villwock pénzügyi igazgató vezetésével a Yunex Traffic világos üzleti fókusszal és vállalkozói szabadsággal működik, saját növekedési stratégiáját követheti, stratégiai partnerségeket építhet, alakíthatja az iparág digitalizációját és aktívan előmozdíthatja a piaci konszolidációt.
„A Yunex Traffic indulása jelentős mérföldkövet jelent a Siemens Mobility útján. A mai gyorsan változó világban a vállalatoknak mindig képesnek és hajlandónak kell lenniük arra, hogy gyorsan és hatékonyan alkalmazkodjanak az új trendekhez, az ügyfelek preferenciáihoz és a változó piaci versenyfeltételekhez, és mi itt pontosan ezt tesszük. Úgy véljük, hogy a Yunex Traffic Markus és Jan szakértő vezetése alatt mostantól jobb helyzetben lesz ahhoz, hogy stratégiailag új lehetőségeket keressen, aktívan alakítsa a piacot, és biztosítsa azokat a beruházásokat, amelyek lehetővé teszik az üzletág növekedését" - mondta Michael Peter, a Siemens Mobility globális vezérigazgatója.
A több mint 600 millió eurós éves árbevétellel és az elmúlt években a megrendelések éves átlagos növekedési ütemének 8%-os növekedésével rendelkező egészséges vállalkozásként, a Yunex Traffic továbbra is vezető szerepet tölt be az adaptív forgalomvezérlés és irányítás, az út- és alagút-automatizálás, valamint a V2X és az úthasználati díjak (útdíjfizetés) intelligens megoldásai terén. A portfólió stratégiájának középpontjában az automatizálás és a digitalizáció áll, kihasználva a felhőalapú számítástechnika, az 5G és a mesterséges intelligencia nyújtotta lehetőségeket.
„A gyors népességnövekedés világszerte megterheli a nagyvárosok közlekedési rendszereit és úthálózatát, a forgalmi dugók, késedelmek és a légszennyezés növekvő szintjei pedig az életminőség romlásához vezetnek. A digitalizációval és a diszruptív technológiák alkalmazásával a Yunex Traffic aktívan alakítja a „mi következik a közlekedésben?" mozgalmat, lehetővé téve a városi és mobilitási üzemeltetők számára a forgalomirányítás intelligens optimalizálását és integrálását az egész világon. Ez nemcsak a mobilitás nagyobb fokú elérhetőségét és megbízhatóságát eredményezi, hanem a csökkentett károsanyag-kibocsátás hozzájárul a tisztább és élhetőbb városokhoz" - mondta Markus Schlitt, a Yunex Traffic globális vezérigazgatója.
A Yunex Traffic világszerte több mint 40 országban tevékenykedik, intelligens mobilitási megoldásait jelenleg a világ nagyvárosaiban használják, többek között Dubaiban, Londonban, Berlinben, Bogotában és Miamiban. A Yunex Traffic az egyetlen olyan beszállító, amely Európa, az Egyesült Királyság, Ázsia és Amerika összes főbb regionális szabványát képes kínálni.
Kapcsolódó cikkek
- A Siemens Mobility 3,4 milliárd dollár értékben szerződött egy amerikai vasúttársasággal
- Csúcson a Bridgestone magyarországi üzeme
- A hamburgi Digital S-Bahn elnyerte a Német Mobilitási Díjat
- A Siemens Mobility korszerűsíti Hollandia legnagyobb rendezőpályaudvarát
- A Sony közreműködik a római okos város kísérleti projektben
- Az ABB partnerségre lép a FIA Girls on Track programmal
- Nem félnek, de betartják az óvintézkedéseket a hazai autósok
- Vezetőváltás a hazai Siemensnél
- A Bridgestone kapta a 2021-es ‘‘Év gyártója” címet nyári gumiabroncs kategóriában
- Frissítette épületfelügyeleti szoftverét a Siemens
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.