Útnak indult a Yunex Traffic márka
A korábbi Siemens Intelligens Közlekedési Rendszerek (ITS) új márkanevet vezet be Yunex Traffic néven, és július 1-jétől a Siemens Mobility új vállalataként működik. A vállalat egy gyors ütemben fejlődő piacon pozícionálja magát, ahol stratégiailag kihasználhatja piacvezető pozícióját az utak és városok számára kínált innovatív, intelligens és átfogó mobilitási megoldások terén. Világszinten Markus Schlitt vezérigazgató és Jan Villwock pénzügyi igazgató vezetésével a Yunex Traffic világos üzleti fókusszal és vállalkozói szabadsággal működik, saját növekedési stratégiáját követheti, stratégiai partnerségeket építhet, alakíthatja az iparág digitalizációját és aktívan előmozdíthatja a piaci konszolidációt.
„A Yunex Traffic indulása jelentős mérföldkövet jelent a Siemens Mobility útján. A mai gyorsan változó világban a vállalatoknak mindig képesnek és hajlandónak kell lenniük arra, hogy gyorsan és hatékonyan alkalmazkodjanak az új trendekhez, az ügyfelek preferenciáihoz és a változó piaci versenyfeltételekhez, és mi itt pontosan ezt tesszük. Úgy véljük, hogy a Yunex Traffic Markus és Jan szakértő vezetése alatt mostantól jobb helyzetben lesz ahhoz, hogy stratégiailag új lehetőségeket keressen, aktívan alakítsa a piacot, és biztosítsa azokat a beruházásokat, amelyek lehetővé teszik az üzletág növekedését" - mondta Michael Peter, a Siemens Mobility globális vezérigazgatója.
A több mint 600 millió eurós éves árbevétellel és az elmúlt években a megrendelések éves átlagos növekedési ütemének 8%-os növekedésével rendelkező egészséges vállalkozásként, a Yunex Traffic továbbra is vezető szerepet tölt be az adaptív forgalomvezérlés és irányítás, az út- és alagút-automatizálás, valamint a V2X és az úthasználati díjak (útdíjfizetés) intelligens megoldásai terén. A portfólió stratégiájának középpontjában az automatizálás és a digitalizáció áll, kihasználva a felhőalapú számítástechnika, az 5G és a mesterséges intelligencia nyújtotta lehetőségeket.
„A gyors népességnövekedés világszerte megterheli a nagyvárosok közlekedési rendszereit és úthálózatát, a forgalmi dugók, késedelmek és a légszennyezés növekvő szintjei pedig az életminőség romlásához vezetnek. A digitalizációval és a diszruptív technológiák alkalmazásával a Yunex Traffic aktívan alakítja a „mi következik a közlekedésben?" mozgalmat, lehetővé téve a városi és mobilitási üzemeltetők számára a forgalomirányítás intelligens optimalizálását és integrálását az egész világon. Ez nemcsak a mobilitás nagyobb fokú elérhetőségét és megbízhatóságát eredményezi, hanem a csökkentett károsanyag-kibocsátás hozzájárul a tisztább és élhetőbb városokhoz" - mondta Markus Schlitt, a Yunex Traffic globális vezérigazgatója.
A Yunex Traffic világszerte több mint 40 országban tevékenykedik, intelligens mobilitási megoldásait jelenleg a világ nagyvárosaiban használják, többek között Dubaiban, Londonban, Berlinben, Bogotában és Miamiban. A Yunex Traffic az egyetlen olyan beszállító, amely Európa, az Egyesült Királyság, Ázsia és Amerika összes főbb regionális szabványát képes kínálni.
Kapcsolódó cikkek
- A Siemens Mobility 3,4 milliárd dollár értékben szerződött egy amerikai vasúttársasággal
- Csúcson a Bridgestone magyarországi üzeme
- A hamburgi Digital S-Bahn elnyerte a Német Mobilitási Díjat
- A Siemens Mobility korszerűsíti Hollandia legnagyobb rendezőpályaudvarát
- A Sony közreműködik a római okos város kísérleti projektben
- Az ABB partnerségre lép a FIA Girls on Track programmal
- Nem félnek, de betartják az óvintézkedéseket a hazai autósok
- Vezetőváltás a hazai Siemensnél
- A Bridgestone kapta a 2021-es ‘‘Év gyártója” címet nyári gumiabroncs kategóriában
- Frissítette épületfelügyeleti szoftverét a Siemens
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rangos szabadalmi díjat nyert az LG innovatív megoldása
Valószínűleg minden autóvezető találkozott már azzal a szituációval, amikor egy komplex csomópontban, bonyolult kereszteződésnél, ismeretlen útvonalon a megszokottnál nagyobb kihívást jelent a tájékozódás, a továbbhaladáshoz szükséges távolságok vagy az irányok azonosítása. Az LG Electronics (LG) által kifejlesztett kiterjesztettvalóság-technológia (AR) éppen erre kínál megoldást, mégpedig úgy, hogy az autóba épített kijelzőn egyértelmű, az irányokat mutató, könnyen értelmezhető utasításokat, illetve különböző vezetési forgatókönyveket jelenít meg 3D-s grafikák generálásával.
A KPMG a Corvinus stratégiai partnere lett
Stratégia megállapodást kötött Magyarország első számú üzleti, gazdaság- és társadalomtudományi egyeteme, a Budapesti Corvinus Egyetem és a KPMG, hazánk egyik vezető könyvvizsgáló, adó- és üzleti tanácsadó cége. Az egyetem és a tanácsadó cég közötti együttműködés három alappilléren nyugszik; ezek az oktatás, a kölcsönös tudásátadás, valamint a tehetséggondozás-, tehetségek utánpótlása.
A Xiaomi bemutatta az alapvető kulcstechnológiákon alapuló fenntartható fejlődési stratégiáját
Az ENSZ Éghajlatváltozási Keretegyezményében résztvevő államok konferenciáján (COP29), mint az év legjelentősebb klímacsúcsán a Xiaomi Corporation (továbbiakban „Xiaomi” vagy a „Csoport”) – a fogyasztói elektronikai termékek és okoseszközök globális, vezető gyártója, amely az Internet of Things („IoT”) platform által összekapcsolt okostelefonokra és okoshardverekre épül – bemutatta a fenntartható fejlődést célzó stratégiáját, amely alapvető kulcstechnológiáin alapul. A vállalat emellett ismertette legújabb szén-dioxid-menedzsmenttel kapcsolatos fejlesztéseit a „Human x Car x Home” okos ökoszisztémájában, ami egy újabb stratégiai lépés a Xiaomi számára a klímakormányzás területén.
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Az eMAG több mint 1 millió, “Az év legjobb ára nálunk” jelvényt viselő ajánlattal készül november 15-ére
Az eMAG Black Friday, a cég legtöbb ajánlatot kínáló napja 2024. november 15-én a kora reggeli órákban veszi kezdetét. Erre a napra az eMAG több mint 1,3 millió ajánlatot készített elő, amelyek közül több mint 1 millió az „Az év legjobb ára nálunk” jelvényt viseli majd. Így 2024-ben tíz ajánlatból majdnem nyolcnál az eMAG-on az „Az év legjobb ára nálunk” felirattal lesz feltüntetve. Ezek az ajánlatok több ezer Marketplace partner ajánlatait is tartalmazzák.