Tervezd meg a világon az első elektromosjármű-emojit
Az Elektromos Járművek Világnapja alapítói, az ABB és a Green.TV “EVmoji”, azaz elektromosjármű-emoji megalkotására szóló pályázatot hirdet többek között a magyarországi 16 évesek, vagy annál fiatalabbak számára. A nyertes alkotást benyújtják majd az Unicode konzorciumhoz, amelynek feladata a hivatalos emojik véglegesítése és elkészítése.
Tekintve, hogy a következő néhány évben várhatóan növekedni fog az elektromos személyautók értékesítése, és az előrejelzések szerint számuk a 2020-ban regisztrált 3,1 millióról 2025-re 14 millióra emelkedik, az Elektromos Járművek Világnapja stábja azzal a felhívással fordul a fiatalokhoz számos országban, köztük Magyarországon is, hogy alkossanak az izgalmas, fenntartható mobilitási jövőt hirdető e-jármű-emojit.
Mivel hivatalos, elektromos járműveket jelképező emoji jelenleg még nincs, ezért az ABB és a Green.TV azzal a pályázati felhívással fordul az elektromos járművek vezetőinek következő generációjához, hogy tervezzék meg a pályázatot kiírók által EVmoji-nak nevezett piktogramot, azaz a világ első elektromosjármű-emoji ikont.
Frank Muehlon, az ABB E-Mobilitás divíziójának vezetője így nyilatkozott: „Az Elektromos Járművek Világnapja fontos eseménnyé vált az ABB számára, mivel továbbra is arra törekszünk, hogy a közvélemény figyelmét ráirányítsuk az e-mobilitás előnyeire, és bemutassuk, hogy milyen fontos szerepet játszik az alacsony széndioxid-kibocsátású jövő megteremtésében. Ezt a pályázatot is nagyon fontosnak tartjuk, mivel a járművezetők jövőbeni generációjának szenvedélyét, életérzését és kreativitását kívánja egy jó ügy szolgálatába állítani.”
„Az elektromosjármű-emoji pályázatnak az “Elektromos Járművek Világnapja” égisze alatt történő meghirdetése kiváló lehetőséget kínál arra, hogy a fiatalok – még mielőtt döntenének egy új autó vásárlásáról - megismerjék a villamos járműveket övező izgalmat, vibrálást és lendületet. Ezennel minden alkotókedvű fiatalt invitálunk az elektromos járművek izgalmas világába!”
Az elektromosjármű-emoji megtervezését célzó pályázaton minden ország fiataljai részt vehetnek. A pályázaton a 6 és 16 év közötti fiatalok alkotásait várjuk. Az elektromos járművet jelképező emoji rajzokat augusztus 20-ig nyilvánosan kell posztolni az alkotó saját vagy a szülő Facebook-, Instagram-, LinkedIn- vagy Twitter-oldaláról és alkalmazni ezt a hashtag-et: #EVmoji.
Az Elektromos Járművek Világnapja képviselői a Direct Message appon keresztül azon a közösségi hálózati fiókon veszik fel a kapcsolatot a győztessel, amely fiókban a nyertes az elektromosjármű-emojit posztolta. A nyertes tervet az Elektromos Járművek Világnapján (2021. szeptember 9.) jelentik be. A pályázattal kapcsolatban bővebb információk, illetve a pályázat feltételei ezen a linken ismerhetők meg: https://www.worldevday.org/emoji-terms-and-conditions
___________
Bloomberg New Energy Finance https://about.bnef.com/electric-vehicle-outlook/
Kapcsolódó cikkek
- Az ABB felvásárolja az ASTI Mobile Robotics Group-ot
- ABB: Erős teljesítmény egy fellendülő negyedévben
- Jó belépő a külföldi piacra a hazai tech cégeknek
- Az ABB megoldása elősegíti az áttérést a teljesen villamosított bányászati tevékenységekre
- Az ABB megoldása segíti egy kertészeti üzem növekedését
- Az ABB a Formula-E világbajnokság New York-i versenyén mutatja be az e-mobilitás jövőjét
- Kihirdették a 15 millió forint összdíjazású Vodafone Digitális Díj nyerteseit
- Idén is pályázhatnak műszaki fejlesztésekre a közösségi rádiók és tévék
- 2021-ben is sikert aratott az ABB női mentorprogramja
- 2036-tól átveszik az uralmat az elektromos autók
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rekordszámú nevezéssel zárt ’Az Év Honlapja’ 2024 pályázat!
Az idén 23. alkalommal megrendezett ’Az Év Honlapja’ pályázat nevezési szakasza lezárult: december 15-ig rekordszámú, 329 pályamű érkezett. A szakmai zsűri hamarosan megkezdi a beérkezett pályázatok értékelését, hogy 30 kategóriában kiválassza 2024 legkiemelkedőbb digitális alkotásait. A közönségdíjért folytatott küzdelem azonban még javában zajlik – a pályázók 2025. január 15-ig mozgósíthatják közösségüket, hogy megszerezzék a publikum elismerését.
Az év legjobb sportmarketing-megoldásait keresik
A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata által idén újra életre hívott Sportmarketing Gyémántdíj célja, hogy elismerje és széles körben megmutassa az egyesületek, a sportolók és a velük együttműködő márkák értékteremtő sportmarketing-megoldásait, és ezáltal hozzájáruljon a hazai sportmarketing színvonalának fejlesztéséhez. A díj elismeréseinek átadására 2025. március 5-én az ETELE Cinemában megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor, ahol a digitális marketing aktualitásain túl helyet kapnak majd a sportmarketinggel kapcsolatos előadások is.
Átadták a 2024. évi Rátz Tanár Úr Életműdíjakat
Ebben az évben is nyolc kiemelkedő teljesítményű tanárt részesített elismerésben az Ericsson Magyarország, a Graphisoft és a Richter Gedeon Nyrt. támogatásával létrehozott Alapítvány a Magyar Természettudományos Oktatásért kuratóriuma. A reáltárgyak legkiválóbb hazai tanárai december 10-én ünnepélyes keretek között vették át az egyenként 2,5 millió forintos pénzjutalommal járó Rátz Tanár Úr Életműdíjat. Az esemény helyszíne a Budapesti-Fasori Evangélikus Gimnázium volt: itt tanított Rátz László, akinek emlékére a díjat alapították.
Marketing Diamond Awards: Már csak 5 napig lehet kedvezményesen előnevezni!
A Magyar Marketing Szövetség által szervezett, idén 10 éves Marketing Diamond Awards célja változatlan: megmutatni, hogy a szakmai elismerések nem csak a nagy költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások kiváltságai!
Az ABB ismét várja az egyetemi és főiskolai képzésben részt vevő női hallgatókat mentorprogramjára
A Női Mentorprogram célja, hogy erősítse a nők részvételét és növelje a munkavállalási kedvüket műszaki területeken, és lehetőséget adjon, hogy a női hallgatók már tanulmányaik során megismerkedhessenek egy nemzetközi cég termékeivel, szolgáltatásaival, működésével.