A HONOR visszanyeri piaci részesedését Kínában
A HONOR hamar visszanyerte piaci részesedését Kínában azt követően, hogy önálló vállalattá alakult. A Counterpoint havi Market Pulse adatai alapján a HONOR kínai piaci részesedése 8,4%-ra ugrott júniusban, a januári 5,1%-os értéket követően. A növekedés üteme kifejezetten erősnek tűnik, ezt alátámasztja, hogy a vállalat értékesítése májusban 38,9%-ot nőtt az előző hónaphoz képest, míg júniusban 27,5%-ot nőtt az előző hónaphoz képest.
A HONOR előző hónapokhoz viszonyított növekedése az értékesítést és a piaci részesedést tekintve (2020. szeptember és 2021. június között)
Forrás: Counterpoint Market Pulse
A HONOR kínai növekedését serkentő tényezők: end-to-end működés, stratégiai együttműködések és jelentős K+F tevékenység
Az új HONOR képes az end-to-end működésre lefedve a kutatás és fejlesztés, az ellátási lánc, a gyártás, az értékesítés, a marketing, a szolgáltatás és a pénzügyek területét. Ez kiemelt szereppel bír a HONOR erős visszatérésében Kínában. A HONOR nagyon rövid idő alatt több mint 30 partnerrel újra megalapozta stratégiai együttműködéseit, beleértve a világ vezető beszállítóit. Erőteljes K+F tevékenységének és az úttörő technológiák folyamatos fejlesztésének köszönhetően a vállalat versenyképes marad a nemzetközi piacra való visszatérés során is.
Előre tekintés: A HONOR újrarendezi a nemzetközi okostelefon-piacot
A HONOR 50 kínai bejelentésével, amely 500 millió jüan értékű rekord eladást produkált a bejelentés első percében, a vállalat megtartotta növekedési ütemét, ami 28 hét alatt 20%-os volt. Ezzel a versenytársakat megelőzve a lista elejére került az online értékesített okostelefonok terén. A HONOR 2,500-4,000 jüan (azaz 380-600 dollár) árkategóriájú okostelefonok terén a konkurencia előtt járt 17,9%-os piacrészedésével két egymást követő héten*.
A HONOR Kínában tanúsított magabiztos teljesítménye megnyitja az utat a nemzetközi piacra való visszatéréshez.
A hamarosan érkező HONOR Magic3, amit a magic hour, azaz a fényképezésben és videokészítésben legjobb időpontként számon tartott időszak inspirált, bejelentésére augusztus 12-én kerül sor. A HONOR eltökélt amellett, hogy kiaknázza az AI-ban rejlő lehetőségeket a HONOR Magic 2016-os megjelenése óta. Az új HONOR Magic3, Qualcomm Snapdragon 888 Plus platformmmal érkezik, és az 5G és az AI technológiák még tökéletesebb felhasználásán keresztül kategóriájának legjobb mobil és kamera élményét nyújtja a fogyasztóknak.
___________________
* Forrás: Sino riport. A teljes riport elolvasható az alábbi linken: https://www.counterpointresearch.com/china-smartphone-market-shakeup-with-honor-back/.
Kapcsolódó cikkek
- Információk a HONOR Magic3 sorozatról
- A HONOR bemutatta új, ikonikus megjelenésű HONOR 50 termékcsaládját
- A HONOR 4 tippje az akkumulátor élettartamának meghosszabbításáért
- Magyarországra is érkezik a HONOR 10X Lite
- Új, megfizethető okostelefon a HONOR kínálatában
- Hatalmas teljesítménnyel és kiváló kamerarendszerrel megérkezett a HONOR 9X Pro
- Összetett tesztek garantálják a HONOR okoseszközök tartósságát
- Magyarországon is elérhető a HONOR 20e okostelefon
- Újabb két HONOR okostelefon frissül Android 10-re
- A HONOR új okostelefont és további frissítéseket jelentett be kiegészítőire
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.