Siemens infrastruktúrán tölti kibocsátásmentes elektromos buszait Ausztrália
A Custom Denning, Ausztrália egyik vezető buszgyártója, a Siemens elektromos busztöltő állomásait és digitális pályaudvar-felügyeleti megoldását választotta hazai tervezésű és gyártású Element e-buszaihoz.
Huszonegy százalékos részesedéssel a teherautók és az autóbuszok adják az ausztrál közlekedés gázkibocsátásának második legnagyobb szeletét. Az állami kormányzatok ezért Ausztrália-szerte az alacsony kibocsátású közlekedésre történő átállást szorgalmazzák. Új-Dél-Wales célja például, hogy 2030-ra 8300 buszt számláló, teljes flottáját kibocsátásmentessé teszi.
A Siemens Sicharge UC rendszere 50-től 600 kilowattig a teljes teljesítménytartományt lefedi, és akár 1000 volt feszültségen is működtethető, ami optimális rugalmasságot biztosít az elektromos buszpályaudvarok kialakításához.
„Tekintettel arra, hogy a töltő infrastruktúrák technológiája gyorsan változhat, a helyi gyártóknak érdemes olyan élenjáró szállítóval dolgozniuk, mint a Siemens” – mondta Scott Dunn, a Custom Denning ügyvezető igazgatója.
A Siemens okos depófelügyeleti megoldása a töltés intelligens ütemezését is lehetővé teszi. A közlekedési vállalatok így az éjszakai, alacsonyabb tarifákból származó előnyöket kiaknázva biztosíthatják, hogy a reggeli üzemkezdésre minden elektromos autóbuszuk elérje a megcélzott töltöttségi szintet.
Kapcsolódó cikkek
- A Siemens kapcsolja össze digitálisan az Expo 2020 épületeit
- A világ legokosabb kampuszát hozzák létre
- Önvezető villamos a kocsiszínben
- Magyar újítók ötleteit is várja innovációs versenyén a Siemens
- E-közlekedéssel erősítenek a svájci nagyvárosok
- Útnak indult a Yunex Traffic márka
- A Siemens Mobility 3,4 milliárd dollár értékben szerződött egy amerikai vasúttársasággal
- A Siemens Mobility korszerűsíti Hollandia legnagyobb rendezőpályaudvarát
- Vezetőváltás a hazai Siemensnél
- Frissítette épületfelügyeleti szoftverét a Siemens
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.