Csúcskategóriás termékek készülnek a HONOR új ipari parkjában
A HONOR bemutatta új ipari parkját, amely egyben a márka első, saját finanszírozásból létrehozott gyára. A park az új termékek minőségellenőrzésével kapcsolatos tanúsítványok kiadását, csúcskategóriás termékek gyártását és új dizájntervek megalkotását végzi, emellett inkubátorként is funkcionál, elősegítve a mesterséges intelligenciát alkalmazó technológiák gyártását a vállalatnál. Iparágvezető innovációinak, minőségellenőrzési funkcióinak és a nemzetközi ellátási láncnak köszönhetően a HONOR biztos abban, hogy az új üzem hatékonyan támogatja majd prémium termékeit és a kiváló felhasználói élményt.
„Prémium technológiai termékek gyártójaként elengedhetetlen számunkra a megbízhatóságra és minőségre való folyamatos odafigyelés. Ennek hangsúlyos szerepe lesz abban, hogy vezető nemzetközi technológiai márkává váljunk” – mondta el George Zhao, a HONOR Device Co. vezérigazgatója. „Büszkén számolunk be új gyártóüzemünk átadásáról, amely hozzájárul ahhoz, hogy prémium kategóriás, magas minőségű termékeinket minél szélesebb kör számára tegyük elérhetővé.”
A minőségellenőrzés teljes folyamatát lefedő tevékenység automatizációval és intelligens megoldásokkal
Az automatizáció csökkenti az emberi munkavégzés során tapasztalható eltéréseket és hibákat, így egységes minőséget biztosít. A HONOR ipari parkja piacvezető, nagy pontosságú, automatizált gyártási technológiát alkalmaz, beleértve egy automatizált összeszerelő gépet, ami a 89°-os szuper ívelt kijelzőt helyezi a HONOR okostelefonokba, és akár 75 mikronos (körülbelül egy hajszál átmérője) összeszerelési pontosságot biztosít. Az automatizált akkumulátor összeszerelő berendezés nagy pontosságú optikai érzékelésre képes, ami akár 40 mikron méretű idegen anyagokat is képes érzékelni, és valós időben követi a nyomást. Így a gyártott akkumulátorok biztonságosak, az emberi hibából fakadó veszély pedig csökken. A gyártósor 75%-a automatizációval egészül ki, ezek 40%-át a HONOR saját K+F csapata fejlesztette. A HONOR automatizált gyártósorát így 28,5 másodpercenként elhagyhatja egy okostelefon (ciklusidő).
A minőségellenőrzés a gyártástól a tesztelésig biztosított, köszönhetően a gyártósor teljes körű felügyeletének. A rendszer anomália esetén jelzést generál, amit gyors korrekció követ. Az iparági gyakorlat a gyártást és a burn-in tesztelést jellemzően elkülöníti (offline aging process), a HONOR azonban online aging process-t alkalmaz, ahol a gyártás és a burn-in tesztelés egy folyamatot alkot. A folyamat során a HONOR több mint 150 predikciós tesztet végez, melyekkel a minőségi hibák gyorsan felismerhetőek, ami rövidebb ciklust és tesztelési időt eredményez.
A HONOR a „manufacturing supermarket” elv alapján lean folyamatokkal támogatott, intelligens anyagellátó rendszert épített ki. A gyártósoron valós időben felmerült igényt összekapcsolják a rendelkezésre álló alkatrészek intelligens kiválasztásával. A gyártásban résztvevő kollégák az anyagválasztást gyorsan és hibamentesen támogatják, ezek pedig a vezető nélküli szállítórendszerekkel (Automated Guided Vehicles, AGV) automatikusan az állomásra kerülnek a termelési- és raktárterületen keresztül. A termékcsomagolást követően az AGV intelligens ütemezési rendszere automatikusan elszállítja a terméket.
Prémium termékek az iparági szabványokon túl
Az iparági szabványok, tanúsítványok és mobilszolgáltatói követelmények alapos tanulmányozását követően a HONOR saját minőségi szabványt alkotott, ami eleget tesz a nemzetközi követelményeknek. A vállalat több mint 600 minőségre vonatkozó szabvánnyal bír beleértve a dizájnt, a fejlesztést, az anyagot, a gyártást és a felhasználói élményt.
Az intelligens HONOR ipari parkban iparágvezető laboratóriumok kaptak helyet, amelyekben többek közt megbízhatósági, szabályozási és környezetvédelmi szempontokat vizsgálnak. Így mind az anyaggal mind pedig a termékkel kapcsolatos ellenőrzéseket képesek lefedni. A gyártás előtt minden bejövő anyagon közel 200 szigorú tesztet, a gyártást követően pedig több tucat terméktesztet végeznek.
Középpontban a folyamatos fejlesztések és a szakértelem
A magas minőség folyamatos fejlesztésekkel és munkavállalói elkötelezettséggel biztosítható. A HONOR átfogó tréninget biztosít a munkavállalók számára, vállalati kultúrája pedig kulcsterületként kezeli a folyamatos fejlesztéseket. A HONOR a működés minden területén “quality first, experience wins” stratégiát alkalmaz.
A HONOR minőségvizsgáló rendszerében a kollégák vásárlókat testesítenek meg, és az első kicsomagolással összefüggő anomáliákat keresik. Az iparágban gyakran alkalmazott véletlenszerűen kiválasztott vizsgálatok helyett a HONOR mintavételi rendszert dolgozott ki. A potenciális hibával rendelkező termékeket elkülönítik és részletes vizsgálatok alá vetik. A HONOR minőségellenőrei rendkívül szigorú szempontok alapján vizsgálják a termékeket, elkerülve, hogy hibás termékek a vásárlókhoz juthassanak.
A park a HONOR következő generációs gyártási képességeinek inkubátoraként is működik, bemutatva, hogy a vállalat képes a legmagasabb minőségű és szaktudású termékek készítésére. A HONOR ezekből kiindulva úgy véli, hozzájárulhat az iparág fejlődéséhez, valamint következetesen magas minőséget képviselő termékeket és felhasználói élményt nyújthat vásárlóinak.
Kapcsolódó cikkek
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.