A tettek mezejére, közös cselekvésre hív az E.ON új kampánya
Vége az ígéretek korának, eljött a tettek ideje! A klímaváltozás életünk része, de vannak folyamatok, amiket még megállíthatunk: együtt, összefogással. Ezekkel az üzenetekkel buzdít cselekvésre az E.ON új márkakampánya és a hozzá kapcsolódó Föld bajnokai fenntarthatósági kihívás. A novembertől 2022 februárjáig futó kampány célja, hogy felhívja az emberek figyelmét arra, hogy gyermekeink jövőjét, bolygónkat egy módon lehet megvédeni: közösen, összefogással. A fenntarthatóság iránt évek óta elkötelezett energiavállalat a kampányban a zöld energiára és az innovációkra épülő új megoldásokat is bemutatja.
„Évek óta hangsúlyozzuk a közösség jövőalakító erejét, melynek mi is felelős része vagyunk. Hiszünk abban, hogy a jövő kulcsa az összefogás. Ügyfeleink, munkatársaink, partnereink és mindenki, aki ehhez csatlakozik pozitív energiát, lendületet és erőt ad a kitűzött fenntarthatósági célok eléréséhez. Az egész világ figyelme erre összpontosul napjainkban, ennek fontosságáról nyilatkoznak a világ neves tudósai, véleményformálói. Új kampányunkban is erre szeretnénk felhívni a figyelmet: ha összefogunk, bármire képesek lehetünk” – mondta Károlyi Zsuzsanna, az E.ON Hungária Csoport márka és marketing vezetője.
A kampány 3 pillérre épül: egy 30 másodperces nemzetközi TV szpotra, 15 másodperces magyar TV szpotra, valamint a Föld bajnokai fenntarthatósági kihívások meghirdetésére. A fenntarthatósági szempontok a kampány kivitelezésében kiemelt szerepet játszottak. Az E.ON a nemzetközi szpot ausztriai forgatási helyszínét úgy választotta ki, hogy a szereplőknek a lehető legkevesebbet kelljen utazniuk. Ezenkívül a forgatás alatt keletkezett szén-dioxid kibocsátást is nyomon követték és kiváltották egy újrafásítási projektet támogatva a nicaraguai Rio Kamában, így maga a reklám is karbonsemlegesen készült. A nemzetközi videóban olyan elkötelezett emberek szerepelnek, akiknek szenvedélyük a klímaváltozás elleni harc: legyen szó akár az E.ON vezetőiről és fenntartható szolgáltatásaiért felelős munkatársairól, vagy olyan kisvállalkozások alapítójáról, amelyek segítenek a felhasználók energiafogyasztásának csökkentésében, vagy akár a kisközösségi műanyaghulladék-gyűjtés aktivistáiról (Lilly’s Plastic Pickup). A reklámot Reinhold Messner, a legendás olasz hegymászó, környezetvédő narrálja.
„Közelebb szeretnénk hozni a magyar emberekhez a fenntarthatóság témáját, ezért Ürge-Vorsatz Diána klímakutató és Szele Sára, egy fiatal, lelkes környezetvédő, az E.ON és a TEDxDanubia pályázatának résztvevője emelik ki a kampányunk magyar videójában, hogy csak mindannyiunk összefogásával, közösen tehetünk a klímaváltozás ellen” – tette hozzá Kovács Alexandra, az E.ON Hungária Csoport marketingkommunikációs szakterület-vezetője.
A kampány harmadik pillérével, a Föld bajnokai kihívássorozattal az energiavállalat azt szeretné megmutatni ügyfeleinek, hogy az egyén szintjén is számtalan lehetőség van fenntartható döntéseket hozni. A könnyen teljesítő kihívásokat hat témakörben hirdetik meg az eon.hu/egyutt oldalon és a márka Instagram felületén. A kihívásokat teljesítők között növényiital-készítő gépeket és két elektromos robogót sorsolnak ki.
A november elejétől február elejéig futó kampányban a videók a főbb tévécsatornákon kívül a legnagyobb elérésű online portálokon és a közösségi médiában lesznek láthatók. A Föld bajnokai kihívásra PR- és citylight-kampány, illetve Budapesten a Szent Gellért téren és a Széna téren zöld növényekkel telepített látványos buszmegálló hívja fel a figyelmet. A megállók különlegessége, hogy az ott elhelyezett speciális eszköz a növények rezgését zenévé alakítja, így a buszra várakozást a zenei aláfestés és a zöld környezet teszi kellemesebbé.
Az E.ON fenntartható szolgáltatásaival, megoldásaival és energiahálózatának folyamatos, innovatív fejlesztésével azon dolgozik, hogy zöldebbé tegye az otthonok, vállalatok és városok, települések mindennapjait. Az energiavállalat fő célja, hogy 2030-ig felére csökkentse károsanyag-kibocsátását, 2050-re pedig karbonsemlegessé tegye működését.
Kapcsolódó cikkek
- Magyar cégek is csatlakoznak az ENSZ Race to Zero kampányához
- A klímavédelmi programok végrehajtásának felgyorsítását sürgeti a Schneider Electric
- Okos és zöld megoldásokkal épül Székesfehérvár új városrésze
- Már a klímaváltozás okozta többletköltségekre is köthetünk biztosítást
- Már a klímakockázatok elkerülésére készülnek a cégek
- Konténerekbe zárják a napenergiát
- Fejlesztette áramhálózatát az E.ON Pécsen
- Kampány és pályázat indul a veszélyeztetett madarakért
- A Telekom digitalizációs kampányait díjazta a legrangosabb nemzetközi PR-verseny
- 750 millió forintból fejleszti Zalaegerszeg áram- és gázhálózatát az E.ON
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.