A Fujitsu élen jár a munkavégzés átalakításában

forrás: Prím Online, 2021. november 16. 17:05

A Fujitsu a vezetők között kapott helyet a piacvezető globális technológiai kutató- és tanácsadócég, az Information Services Group (ISG) ISG Provider Lens: Jelentés a munka jövőjéről — Szolgáltatások és megoldások című 2021-es jelentésében. 

Az ISG jelentés szerint a Fujitsu Ausztráliában, Németországban, Skandináviában és az Egyesült Királyságban több területen is vezető pozícióval rendelkezik: a munkahelyi stratégiát átalakító szolgáltatások; a menedzselt digitális munkahelymegoldások – nagy ügyfelek; és a munkavállalói élményt támogató menedzselt szolgáltatások szegmensében.

 

Andy Davis, a Fujitsu Work Life Shift stratégiáért felelős globális vezetője elmondta: „A Fujitsu vezető pozícióját bizonyító ISG-jelentés nem is készülhetett volna jobbkor. A szervezetek többsége világszerte most gondolja át, mit is ért pontosan munka alatt, és hogyan tudja magához vonzani és megtartani a legtehetségesebb munkatársakat, hogy nála teremtsenek hozzáadott értéket. A technológia emberközpontú bevezetésével befogadóbb és fenntarthatóbb munkaerőt hozhatunk létre. Az ISG egyértelműen vezető partnerként határozza meg a Fujitsut azon szervezetek számára, amelyek a dolgozói és ügyfélélményre összpontosítva szeretnék átalakítani a munkahelyet.” 

 

 

Az ISG módszertana a szállítókat ügyfélarchetípusokhoz rendelve vizsgálja a szállítói képességeket

Az ISG módszertanának fontos és gyakorlatias lépése, hogy a szállítókat ügyfélarchetípusokhoz rendelve* „párosítja egymással az ügyfelek követelményeit és a szállítók ismert képességeit”. Ennek alapján az ISG megállapította, hogy a Fujitsu a munka világának két kritikus archetípusa szempontjából rendelkezik vezető pozícióval: 

•  „Munkahelyátalakító” (Workplace Transformer) – az ISG szerint a Fujitsu jól ki tudja szolgálni azokat az ügyfeleket, akik „készek végponttól végpontig terjedő folyamat részeként, nagyszabású változtatásokat végrehajtani”. Az ehhez az archetípushoz tartozó ügyfelek „egy központi átalakítási programban gondolkoznak, amely a fizikai, a digitális és a humán munkahelyet egyaránt lefedi, nem csak ezeket külön-külön, vagy egy tényezőre összpontosítva... Észszerűsíteni szeretnék az ingatlangazdálkodást, helyi szakértők segítségével globalizálni kívánják a munkahelyeket, reziliens ellátási láncok kialakítására törekszenek, és rendkívül agilis munkavégzési módszereket biztosítanak felhasználóik számára”.

•  Az „Élményközpontú” (Experience Evangelist) a másik olyan archetípus, amelynél az ISG különösen erősnek tartja a Fujitsut. Ez azoknál a szervezeteknél releváns, ahol „az alaptevékenységet a belső és külső ügyfelek viszonylatában végző” munkavállalókat állítják a középpontba. Az ilyen környezetben az új technológiákra a munka-magánélet egyensúly pozitív befolyásolása, a rugalmas munkavégzés és a hatékonyabb kommunikáció és együttműködés támogatása érdekében van szükség. Az ISG jelentés szerint az ennek az archetípusnak megfelelő szervezetek „készek újragondolni, hogyan tudják munkatársaik globálisan kiszolgálni az ügyfeleket, feladva a helyi szolgáltatásnyújtási modellt”. 

 

Az ISG jelentésében azok a szolgáltatók tekinthetők vezetőknek, akik bizonyítottan vonzó portfólióval rendelkeznek, és kiemelkedően versenyképesek. Az áhított vezető pozíció megszerzéséhez a szolgáltatóknak erős stratégiával és jövőképpel alátámasztott, esettanulmányokkal bizonyított kompetenciákkal kell rendelkezniük az innováció, az irányítás, a stabilitás, az ökoszisztéma és az üzleti modell terén.

 

__________________

* Az ISG archetípus-jelentései összességében vizsgálják az outsourcing érettségét, azonosítva a vásárlási viselkedés változásait a keresleti oldalon, és megfeleltetve őket a kínálati oldal fejlődő képességeinek. A szolgáltatóvállalatok globális képességein alapuló ISG Provider Lens archetípus-jelentés összefoglalja a szolgáltatók egymáshoz viszonyított képességeit, és azt, milyen mértékben tudják kielégíteni a nagyvállalati vásárlók gyakori kategóriáinak (archetípusainak) igényeit. Mindegyik archetípushoz egyedi üzleti és technológiai szükségletek és kihívások tartoznak.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Széchenyi István Egyetem közreműködésével magyar műhold vizsgálja az aszályos területeket

Hiánypótló kutatás zajlik a győri Széchenyi István Egyetem részvételével, amelynek keretében egy műhold ad rendszeresen távérzékelt adatokat Magyarország területéről. A konzorciumban megvalósuló európai uniós projekt során az intézmény Albert Kázmér Mosonmagyaróvári Kara az űrből érkező információkat elemzi és kontrollálja az aszályos időszakok hatásainak enyhítése érdekében. 

2024. november 2. 15:26

Számos MI-t használó alkalmazással ismerkedhettek meg a résztvevők a Mobile Broadband Forum kiállításon

Már több mint három millió mesterséges intelligenciára képes alkalmazás készült világszerte, túlszárnyalva a hagyományos alkalmazások számát – derült ki a 2024-es Isztambulban megrendezett Global Mobile Broadband Forum (MBBF) során. 

2024. november 2. 11:54

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59