Egy platform számos feladathoz
A képalkotó szenzorokat jellemzően egyedi, meghatározott feladatokra tervezik. Az új, nagy pontosságú SmartRunner Explorer 3-D termékcsalád ezzel szemben a legkülönfélébb területeken használható megoldás.
A technológia viszonylag sokkal nagyobb mennyiségű adat rögzítését teszi lehetővé, és új lehetőségeket nyit meg az alkalmazás számára. A termék két változata – a Stereo Vision és a Time of Flight (ToF) – ugyanazon a platformon alapul, azonos házzal, szabványos felhasználói szoftverrel és adatkimenettel. Az integrációs költségek jelentősen csökkennek.
A Time-of-flight technológia minden más eljárást legyőzve képes felismerni a raklap alapját
A Stereo Vision változat két nagy felbontású kamerával rendelkezik, amelyek precíz 3D pontfelhőképet készítenek. Ezzel a meghatározott objektumok ellenőrizhetők vagy számolhatók meg, illetve amorf tömegek térfogata detektálható. A szenzor ToF változata VGA felbontású (640 x 480 px) kamerával és magas, 30 Hz-es mérési frekvenciával rendelkezik. Különösen alkalmas nagyobb mérési tartományú alkalmazásokhoz, ahol rövid reakcióidőre van szükség. Ezek az adatok olyan alkalmazásokban használhatók fel, mint például a vezető nélküli közlekedési rendszerek felügyelete.
Sztereó képalkotás a frissen töltött palackokkal teli italosrekeszek ellenőrzésekor
A Pepperl+Fuchs vállalatról
A világszerte 5 900 alkalmazottat foglalkoztató Pepperl+Fuchs 2020-ben 650 millió euró árbevételt könyvelhetett el. A cégcsoport az ipari szenzortechnika és robbanásvédelem egyik vezető vállalata. A németországi Mannheimben található központban található a vállalat műszaki kompetenciájának a lelke, ahol mérnökök és szakemberek a legújabb technológiákat és termékeket kutatják és fejlesztik. Az eredetileg 1945-ben kis családi vállalkozásként alapított Pepperl+Fuchs napjainkban már minden kontinensen több mint 40 leányvállalattal rendelkezik. Globális jelenlétünk a legmagasabb műszaki színvonal, valamint a költséghatékony gyártási lehetőségek elérését teszi lehetővé. A Pepperl+Fuchs az automatizálási technológia globális szereplőinek partnerévé fejlődött és a legátfogóbb „kipróbált és tesztelt” alkatrészek portfólióját kínálja a gyártás- és a folyamat-automatizálás igényeihez.
Kapcsolódó cikkek
- Robbanásbiztos megoldások az intelligens gyártáshoz
- A Deutsche Bahn az ABB vontatási technológiáját választotta
- Kapcsoló egy fenntarthatóbb jövőhöz
- Ismerje meg a hibrid automatizálást
- Európa második legnagyobb akkumulátorgyártója kíván lenni Magyarország
- Az ABB innovatív technológiája fenntarthatóbbá teszi a divatipart
- E-forradalom a hulladékgyűjtésben és a logisztikában
- Magyar újítók ötleteit is várja innovációs versenyén a Siemens
- Fenntarthatósági terve 30%-os energiamegtakarítást hoz az ABB gyárnak
- A Siemens Mobility 3,4 milliárd dollár értékben szerződött egy amerikai vasúttársasággal
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.
Az adózás területén is új korszakot hoz a mesterséges intelligencia
Jelentősen átalakíthatja az adó- és pénzügyi osztályok működését a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) — derül ki az EY 1600 pénzügyi igazgató és adószakértő megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Az új technológia fokozza a hatékonyságot a válaszadók többsége szerint, de nem számítanak arra, hogy elveszi az állásokat a szakemberektől.
A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.