Tovább bővíti on-demand együttműködését az AMC és a Direct One
Négy országot (Magyarország, Csehország, Szlovákia és Románia) átfogó nemzetközi megállapodásnak köszönhetően tovább erősíti stratégiai partnerségét az AMC Networks International és a Direct One. A szolgáltató előfizetői mostantól a TV társaság még több csatornájának műsorát élvezhetik a lineáris adásfolyam mellett on-demand formában is. A Direct One kínálatában az ünnepi időszaktól kezdődően a nézők már nem csak az AMC, a JimJam és a Minimax, hanem a Spektrum és a TV Paprika válogatott tartalmaihoz is bármikor hozzáférhetnek.
A két társaság együttműködésében újabb mérföldkőnek számító megállapodás rendkívül színessé teszi a közelgő ünnepi szezont, hiszen a AMC Networks International portfóliójának szinte valamennyi zsánere – film, gyermek-, doku- és gasztro-műfajok – elérhetővé válik a Direct One on-demand könyvtárában. Így a szolgáltató TV csomagjában megtalálható lineáris csatornák előfizetői olyan ikonikus AMC saját gyártású sorozatokat izgulhatnak végig, mint a Fear the Walking Dead 7. évada, vagy a Killing Eve – amelyben két megszállott nő harcát láthatják a nézők, akiket a többszörösen elismert Sarah Oh és Jodie Comer testesít meg.
Saját gyártású produkcióból a Spektrumon és a TV Paprikán sem lesz hiány a Direct One alkalmazásban. Decemberben debütál on-demand formában a Tiltott Zónák, amelyben Thuróczy Szabolcs olyan titkos helyekre kalauzolja el a nézőket, ahova csak nagyon keveseknek van belépése.
A TV Paprika Adventi kalendáriuma az ajándékozásban segít: a műsorban ajándékba adható finomságok készülnek, amelyek bárki által könnyedén elkészíthető kreatív csomagolást is kapnak. A nézők a műsort nem csak a képernyőn, hanem a Direct Now alkalmazáson keresztül is követhetik, valamint az egyes epizódokat teljes terjedelmükben megtalálják az alkalmazás könyvtárában is. A Direct One előfizetők számára a TV Paprika Adventi kalendáriumának speciális online verziója is elérhető, így az egy-másfél perces webizódokat megtekintve azok is bekapcsolódhatnak a karácsonyi visszaszámlálásba, akik egyébként nem tudnák a képernyőn napi szinten nyomon követni a műsort.
Mindezen on-demand tartalmak mellett a TV Paprika soha nem látott mennyiségű, 40 órányi premierrel készül a képernyőn is. Biztosan találkozni fognak a nézők a csatornán Jamie Oliverrel, Mary Berryvel, és Nigella Lawsonnal is.
A kisebbek sem maradnak ki az ünnepi készülődésből: a Minimax és a JimJam egyaránt világszerte népszerű sorozatokat kínál az ünnepi szezonra is – képernyőn és on-demand formában egyaránt. A Direct One applikációban új részekkel érkezik a My Little Pony, a Bagoly brigád, a Talking Tom és barátai, valamint a Sam, a tűzoltó.
Kapcsolódó cikkek
- Magyar tudást az agrotechnikába
- Stratégiai együttműködés a Bosch és az Óbudai Egyetem között
- Év végéig a kisebb programcsomag árán nézhetők a Direct One nagyobb csomagjának csatornái
- A Sport TV podcastjai a Betone Networknél
- A Saab és Magyarország emeltszintű együttműködést tervez
- Direct One kutatás: naponta 1-3 órát töltünk a képernyő előtt
- Saját csatornával jelentkezik a Direct One
- Együttműködési megállapodást kötött a PMI Budapest, Magyar Tagozat és az Óbudai Egyetem
- A Direct One-nal nyáron nyereményeső vár
- Az 5G kutatásában működik együtt a Magyar Telekom Csoport és a győri Széchenyi István Egyetem
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.