Új ügyvezetővel vág neki 2022-nek az IAB Hungary
Januártól Papliczky Pál veszi át Kenessey Adrientől a magyar IAB operatív vezetői feladatait. A váltás azért vált szükségessé, mert Kenessey Adrien a Telex.hu csapatában folytatja a pályafutását.
Kenessey Adrien távozása kapcsán Sopov István, az IAB Hungary elnöke elmondta: „Adrien nagyon ügyesen támogatta az IAB Hungary működésének minden területét, a munkacsoportok támogatását és a tagság bővülését szeretném külön is kiemelni. Remek rendezvényeket tartottunk a segítségével, amelyeken remélem továbbra is aktívan vesz majd részt, immár az új munkakörében. Sok sikert kívánunk neki és köszönjük az ügyvezetése alatt elért eredményeket!”
Papliczky Pál, aki januártól tölti be az IAB Hungary ügyvezetői pozícióját, 30 éves tapasztalattal rendelkezik a média és a hirdetések területén. Többek között volt a Figyelő, a HVG a Metro hírújság és a Népszabadság hirdetési vezetője, a Ringier Kiadó napilap üzletágának igazgatója, az Epamedia kereskedelmi vezetője, a 168 Órát kiadó Telegráf Kft. és a Digitális Közönségmérési Tanács ügyvezetője, a Mediaworks regionális értékesítési igazgatója, és ezen kívül projektmenedzserként, tanácsadóként is tevékenykedett.
Kapcsolódó cikkek
- Az egy perc figyelem adja meg a podcast súlyát
- IAB-útmutató a kontextuális hirdetésről
- Elkészült az első hazai podcast médiakutatás
- Az IAB 2021-ben is keresi a legjobb szakdolgozatot a digitális marketingről
- Taroltak a Corvinus diákjai az IAB Hungary szakdolgozat-pályázatán
- Tisztújítás az IAB Hungary elnökségében
- Az IAB újra díjazza a legjobb szakdolgozatot
- Online adatvédelmi trendek
- Audió munkacsoportot indított az IAB Hungary
- Tisztújítás az IAB Hungary elnökségében