Virtuális látogatás az ABB Distribution Solutions brnói gyárában
A virtuális gyárlátogatás betekintést enged a világ legnagyobb, IEC szabvány szerinti középfeszültségű mérőváltóit és szenzorait előállító gyárába, és azokba a gyártócsarnokokba, ahol a középfeszültségű lég- és gázszigetelt, valamint kisfeszültségű kapcsolóberendezések készülnek.
A COVID-19 világjárvány két évvel a kitörése után is kihat valamennyiünk életére. Behatárolja utazási lehetőségeinket és a gyárlátogatásokat is megnehezíti, ezért az ABB virtuális gyárlátogatási lehetőséget teremtett ügyfelei, partnerei, beszállítói és más érdeklődők számára a Distribution Solutions divíziójának brnói gyártóüzemében.
A brnói gyárat 1887-ben alapították, és 1993-ban vált az ABB részévé. Jelenleg a gyár 162.000 m2-es területen közel 2.000 főt foglalkoztat. Az itt előállított termékeket a világ legigényesebb projektjeiben használják fel, így megtalálhatók a Burdzs Kalifa toronyban, a Facebook luleai (Svédország) adatközpontjában, a Dubaji Nemzetközi Repülőtéren, a londoni földalattiban és a világ számos más, ikonikus helyszínén.
A látogató egyetlen kattintással nyomon követheti a lég- és gázszigetelt középfeszültségű kapcsolóberendezések – pl. az UniGear Digital –, valamint a kisfeszültségű kapcsolóberendezések, ezen belül a valaha gyártott legbiztonságosabb kisfeszültségű kapcsolóberendezés, a NeoGear előállításának teljes folyamatát. Felfedezheti a kompakt eHouse alállomásokat, a digitális megoldásközpontot, megtekintheti a szerviztevékenységnek helyet adó munkaterületet, illetve megtekintheti a világszínvonalú műszaki laboratóriumot.
Az ABB csehországi gyára egyike annak a számos ABB-telephelynek szerte a világon, ahol olyan integrált eHouse és „skid“ szerelt villamos megoldások fejlesztésére és szállítására szakosodtak, amelyek az előzetesen elvégzett tervezés és tesztek révén segítik hozzá az ügyfeleket a projektek minél gyorsabb megvalósításához, hiszen így a telepítés időtartama minimálisra csökken, a helyszíni munkákkal kapcsolatos kockázatok elenyészőek, és a munkavégzés is biztonságosabb.
Brnóban a vállalat a műszaki tervezés, a projektirányítás, a gyártás és a minőségbiztosítás teljes spektrumát átfogó csapattal rendelkezik, mely a helyszíni munkát végző állománnyal együtt támogatja a berendezések végső helyén végzett kivitelezést, telepítést és üzembe helyezést.
A gyárlátogatás része a digitális megoldásközpont megtekintése is. Ez az a hely, ahol a rendszerarchitektúra-tervezésben, az energetikai tanulmányokban és a tanácsadásban rejlő szinergiákon és lehetőségeken dolgoznak. Továbbá szabványos megoldásokat fejlesztenek ki globális megrendelők részére, és itt születnek azok az egyedi megoldások is, amelyekre a sajátos követelményeket támasztó ügyfeleknek van szüksége. Mindez arra szolgál, hogy a vállalat egyre bővítse villamosítási megoldásainak átfogó digitális tartalmát.
Az alábbi linken keresztül fedezheti fel a brnói gyárat: ABB Brno (virtualvisit.cz)
Kapcsolódó cikkek
- Az ABB és a HASCO előmozdítja az intelligens gyártást a kínai autóiparban
- ABB okosotthon vezérlés egy különleges passzívházban
- Az új ABB OmniCore robotvezérlők gyorsabb és energiahatékonyabb gyártást kínálnak
- A gépjárműgyártásnak igazodnia kell a gyorsan változó és sokszínű hajtáslánc-mixhez
- Már a Mikulás is elektromos hajtású járművel közlekedik!
- Gyors és felhasználóbarát töltés az ABB megoldásával
- Környezetbarát és hatékony üzemeltetés ABB KNX-technológiával
- Az ABB és a Zume felgyorsítja az egyszer használatos műanyagokról történő átállást
- A Deutsche Bahn az ABB vontatási technológiáját választotta
- Az ABB bejelentette a Formula-E-t érintő éghajlatvédelmi kezdeményezéseit
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.