Sikeres közép-európai cipőkereskedő használja az Oracle Cloudot
A lengyel alapítású eobuwie.pl Közép- és Kelet-Európa egyik vezető cipő-, táska- és kiegészítő kereskedője, Magyarországon ecipo.hu márkanéven ismert. Ahogy a vállalat új piacokra terjeszkedik, úgy válik egyre összetettebbé árukészlete és választéka. A tervezési folyamatok racionalizálása és automatizálása, valamint a változó vásárlói igények kielégítése érdekében az eobuwie.pl nemrégiben az Oracle Retail felhő-alapú kereskedelmi megoldását választotta. Mostantól a vállalat különböző termékkategóriákért felelős részlegei egy integráltabb és intelligensebb tervezési folyamat végrehajtására lesznek képesek minden termékcsalád és a növekvő választék tekintetében a márkaportfólióban.
"Az Oracle-be történő befektetésünk lehetővé teszi számunkra, hogy jobban igazodjunk a vásárlói igényekhez egy friss, vásárlóink számára bárhol elérhető választékkal." - mondta Szymon Dąbrowski, az eobuwie.pl S.A. kereskedelmi igazgatója.
"Az új felhőszolgáltatással sikeresebben tervezhetünk egyszerre több csatornán, piacon és ügyfélszegmensben, elősegítve ezzel üzleti növekedésünket. A tervezők az Oracle Retail Merchandise Financial Planning segítségével proaktívan irányíthatják a beszerzési folyamatot" - mondta Wiktor Miernik-Zdanowicz, az eobuwie.pl S.A. kereskedelmi műveletekért felelős vezetője. "Célunk, hogy kevesebb időt töltsünk az adatok manuális összevetésével, és több időt fordítsunk az adatok elemzésére és a profitlehetőségek azonosítására."
Az eobuwie.pl az Oracle Cloud infrastruktúrán futó Oracle Retail Merchandise Financial Planning Cloud Service-t az egyedülálló, divatáru- és cipőkereskedelmet támogató funkciói és a piacon már bizonyított eredményei miatt választotta. A bevezetés az Oracle PartnerNetwork (OPN) tagja, a Pronos támogatásával valósult meg, amely kiváló helyi piacismerettel, termék- és nyelvismerettel rendelkezik. Az eobuwie.pl és a Pronos a lean szállítási megközelítést alkalmazva mindössze 13 hét alatt sikeresen megvalósította az új felhőszolgáltatás bevezetését.
"Szofverszolgáltatási megoldásunk az eobuwie.pl-hez hasonló kiskereskedelmi cégeket hozzásegíti a kereskedelmi tervezés legújabb innovációihoz." - mondta Mike Webster, az Oracle Retail vezető alelnöke és vezérigazgatója. "Az Oracle Cloudba való befektetéssel az eobuwie.pl az alaptevékenységére koncentrálhat, miközben lehetősége nyílik kihasználni a gépi tanulás és a mesterséges intelligencia beépített erejét kereskedelmi folyamatainak tervezése és kivitelezése közben."
Kapcsolódó cikkek
- A vásárlások tizede már online történik
- Az Oracle megelőzi a Google-t a Gartner 2021-es Solution Scorecard-jában
- A munkavállalók magányosak, elszigeteltek és úgy érzik, elvesztették az irányítást
- Az ügyfélszolgálati technológia fejlesztése a kkv-kat is versenyhelyzetbe hozhatja
- Elérhető az iparág leggyorsabb, Oracle adatbázis futtatására szolgáló rendszerének új verziója
- Elérhető az Oracle programozási nyelvének legújabb verziója
- Az Oracle ingyenes Oracle Cloud Infrastructure képzést és vizsgalehetőséget kínál
- Az Oracle vállalta, hogy 2025-re világszerte megújuló energiára vált
- Oracle - Minden egyes felhőben elköltött dollár után akár 33 cent visszatérítés
- Jól teljesített az Oracle
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.