Kirowski: több mint négyszeres bevétel 2000-ben
A vállalat szolgáltatási portfoliója az alapítás óta eltelt öt évben tudatos és folyamatos fejlesztésen ment keresztül. Ennek eredményeként a Kirowski saját, nagyvállalati megbízói körén belül változatlanul magas színvonalon felel meg a mind sokrétűbb igényeknek és egyaránt elismert pozíciót birtokol az internetes szolgáltatások (interaktív marketing, elektronikus ügyfélkapcsolat-menedzsment, online médiaoptimalizálás), illetve az üzleti folyamatok webes integrációjának (stratégiai tanácsadás, e-business) területein. A fő hangsúlyt az elmúlt időszakban a folyamatszervezés, a termékfejlesztés, a belső tudásmenedzsment és képzési rendszer, illetve a saját fejlesztésű e-business modulok és a legnagyobb szoftvercégek alkalmazásainak (például IBM Websphere) implementációja kapta.
A növekedéshez szükséges pénzügyi hátteret a hosszú távú megbízások és a projektek megbízható, magas szintű teljesítése teremtette meg. Ez lehetővé tette, hogy a Kirowski tanácsadói, ügyfélkapcsolati, projektmenedzseri, tervezői, fejlesztői és kreatív szakembergárdája mind professzionális szempontból, mind létszám tekintetében dinamikusan fejlődjön. A jelenleg 60 főt foglalkoztató vállalathoz számos nemzetközi cég magyarországi vállalatának felsővezetéséből érkeztek és érkeznek szakemberek, tovább fokozva a Kirowski nemzetközi versenyképességét.
A tervek között szerepel a hazai és multinacionális ügyfélkör bővítése, valamint a regionális megbízások nyugat-európai szintű teljesítéséhez szükséges bázis megteremtése. A vállalat célja, hogy a magyarországi üzleti-marketing-technológiai szakemberállomány legjava egy vezető iparágban, értéket képviselő márkanév égisze alatt nyújtson nemzetközi színvonalú szolgáltatásokat azon vállalatok számára, amelyek lehetőséget látnak az internettechnológiában saját tevékenységük fejlesztésén keresztül versenyképességük növelésére.
Legjelentősebb ügyfelek:
BAT, Coca-Cola, Conoco, LOréal, Matáv, Matávnet, Renault, Westel, Zwack Unicum
Legjelentősebb partnerek:
Accenture (iStart Center), DoubleClick, IBM, Publicis
Kapcsolódó cikkek
- Avaya: újra 1 millió fölötti IP vonal
- Az Intel válasza az EU-vádakra
- 758 millió dollár veszteség az STMicroelectronics-nál
- EU-kartellvizsgálat: Kenőpénzekkel is vesztegett az Intel?
- A Corel módosítja nemzetközi stratégiáját
- Jó második negyedévet zárt a Check Point
- Symantec: szilárd bevétel és nyereség
- Majdnem duplázott az Apple
- Deák Gábor a Megatrend Zrt. új vezérigazgatója
- Beérik az átalakítás Tele2-nél