Kirowski kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: Kirowski
Hazánk 30 legjobb netes kereskedője – ahogy a közönség látja
Lezárult az Év Internetes Kereskedője Díj közönségszavazása, melynek során pontosan 17665 szavazat döntötte el, ki a 30 legnépszerűbb internetes kereskedő ma Magyarországon. A több mint 400 jelölt sorsáról a szakmai grémium és a felelős kereskedőkből álló zsűri döntött.
A "T" márkákat a Grey Worldwide Hungary és a Kirowski reklámozhatja
A Grey Worldwide Hungary és a Kirowski nyerte a Magyar Telekom csoportszintű, online kreatív és médiaügynökségek kiválasztására kiírt tenderét - közölte a társaság az MTI-vel.
A Magyar Telekom online marketingkommunikációs tenderének eredményei
A Magyar Telekom csoportszintű, online kreatív és média ügynökségek kiválasztására kiírt tenderét a lefolytatott többlépcsős, nyílt eljárás eredményeként a Grey Worldwide Hungary és a Kirowski nyerte. A vállalatcsoport a kiválasztott ügynökségeken keresztül végzi a T-Mobile, a T-Com, a T-Online, a T-Systems és a T-Kábel márkák online hirdetési és reklámtevékenységét 2008-ban.
Az online marketingről a TV-Híradóban
Szombat este az online marketing lehetőségeinek szánt egy riportot a Magyar Televízió Híradó műsora. A riporter a téma szakértőjeként Novák Pétert, a Kirowski online igazgatóját és Vértes Jánost, az Adverticum elnökét szólaltatta meg.
kirowski : Három verseny, négy díj
Három, szinte egy időben befejeződött versenyen is a díjazottak közé került a kirowski.
A kirowski csatlakozott az Isobarhoz
A kirowski, a digitális marketing, média valamint e-business szolgáltatások hazai piacvezetője csatlakozott a világ 31 országában jelen lévő, teljes körű digitális kommunikációs szolgáltatást nyújtó, független, saját márkanév alatt működő ügynökségekből álló hálózathoz, az Isobar-hoz.
Civil támogatás az informatikai oktatásnak
Közösen adományozott öt, teljesen felszerelt HP asztali számítógépet egy szegedi általános iskolának Kovács Zoltán, a kirowski vezérigazgatója – jótékony célra fordítva ezzel a közelmúltban kapott Neumann János-díjjal járó összeget – valamint a kirowski és a HP Magyarország.
Kirowski Rt.: 70 százalékos forgalomnövekedés 2004-ben
A kirowski Rt. 2004-ben 1,24 milliárd forintos forgalmat ért el, ami az előző évhez képest 70 százalékos bővülés, öt év alatt pedig ötszörös növekedés.
Lassuló növekedés
Míg az elmúlt három évben magyar volt a nyertes, és tavaly Magyarországé volt a teljes dobogó a Deloitte & Touch közép-európai növekedési versenyében, az idén a cseh és lengyel cégek szerepeltek látványosan az úgynevezett Fast 50 CE versenyben, a legjobban szereplő magyar cég, az Icon Rt. csak 22. lett.
Golden Drum: döntős site a kirowskitól
A kirowski által készített Zwack Webshop hosszú évek az első magyar site, mely a rangos Golden Drum fesztivál tízéves története során shortlistes pozícióba jutott. A zsűri 83 website közül szavazta be az online áruházat a 21 döntős alkotás közé.
Megújul a Startlap
Október 1-jétől új főszerkesztő, a korábban fejlesztési csoportvezetőként dolgozó Vidó Viktor gondoskodik a Startlap további fejlődéséről, megújításáról.
Sikeres a megújult Axelero Klub
[smallimage 1 left] Kívül-belül megújult június elején az Axelero Klub oldal. A több szempontból is különleges új klub mintegy 30 szakember féléves munkájának eredménye.
Közép-Európa leggyorsabban növekvő technológiai vállalatai közt a Kirowski
A Kirowski Rt. 25. helyezést ért el a Deloitte Touche Tohmatsu legdinamikusabban fejlődő európai technológiai vállalatokat rangsoroló 2002-es Technology Fast 500 felmérésén. A hazai infokommunikációs szektor meghatározó vállalata az utóbbi három évben tapasztalt 1354%-os bevételnövekedésnek köszönhetően a régió legjobbjaként került ki a versenyből.
Rangos európai multimédiás díj a kirowskinak
EUROPRIX Quality Seal 2002 kitüntetésben részesült a kirowski Renault Luxusszalon című CD-ROM-ja a legjobb európai multimédiás munkákat értékelő EUROPRIX pályázaton.
Magyar cégek vezetik a "Fast 50 Technológiai Cégek Közép-Európában" rangsorát
A globális technológiai szektor előző évi rossz teljesítménye ellenére a közép-európai technológiai cégek további növekedést mutattak, közülük is különösen azok növekedtek jelentősen, amelyek alaptevékenységük bővítésére koncentráltak, nem pedig új termékek és szolgáltatások bevezetésére.
Megszólító szép üzenet
Hazánkban a DM még csak 8 százaléknyi szeletet hasított ki a teljes, 110-140 milliárd forint nagyságú reklámtortából. Ez az arány Nyugat-Európában 30, az Egyesült Államokban pedig már 50 százalék felett jár. Összeállításunkban Hivatal Péter, a Direkt Marketing Szövetség elnöke és Pogány András, a Kirowski általános vezérigazgató-helyettese segítségével járjuk körbe a direkt marketing magyarországi helyzetét meghatározó tényezőket, és elemezzük a következő években várható trendeket.
Befejeződött a HVG Online komplex megújítása
A HVG a kirowskira bízta online tartalomszolgáltatásának technológiai, infrastrukturális és arculati megújítását. A több hónapos együttműködés eredményeként új generációs portálmegoldás született.
Első és második díjat nyert a Kreatív Reklámversenyen a Kirowski
A Kirowski nyerte a Kreatív marketingkommunikációs szaklap idén először megrendezett reklámfesztiváljának első és második díját a Fogyasztói Internet kategóriában.
Öt magyar cég a Fast 500 európai technológiai rangsorán
Öt magyar technológiai vállalat (Telnet Hungary Kft., a Kirowski Kft., az econet.hu Informatikai Rt., a Marketlink Kft. és az R&R Software Rt.) versenyzett, hogy a Deloitte Touche Tohmatsu első, éves európai Fast 500 elnevezésű rangsorán minél előkelőbb helyen végezzen.
Új digitális reklámeszközök a kirowski műhelyéből
A magyarországi weben újdonságnak számító megoldásokat vet be az adidas, a Hewlett Packard és a Raiffeisen Bank őszi-téli reklámkampányaiban. A harmadik generációs kurzorszponzorációt, a multimédiás videobannert és a kreatív szegmentáción alapuló targetinget egyaránt az adott kampány speciális céljaihoz fejlesztette a kirowski.
Cikkgyűjtő
További híreink
Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
Meghosszabbítja a jelentkezési határidőt ’Az Év Honlapja’ pályázat, amely évről évre megmutatja a hazai digitális világ legjobbjait! A pályázat új nevezési határideje: 2024. december 15. éjfél! Még van lehetőség a vállalatok és kreatív ügynökségek számára, illetve mindazoknak, akik friss projektjeiket és egész éves munkájuk termését meg szeretnék mutatni a közönségnek és a zsűrinek.
Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!
’Az Év Honlapja’ verseny izgalmas lehetőséget kínál mindazok számára, akik az elmúlt időszakban új honlapokat, applikációkat, digitális- és technológiai megoldásokat hoztak létre!
Az idei pályázat 2024. november 15-ig várja a nevezéseket. Itt az idő, hogy a TE projekted is a digitális világ reflektorfényébe kerüljön!