Új kihívást talált a TV2 és a Book24 korábbi vezérigazgatója
Simon Zsolt, a TV2 Csoport volt társtulajdonosa, International Head of Marketplace pozícióban folytatja karrierjét a Webshippy-nél.
Az ismert szakember 25 évet töltött el a reklám-, és médiaiparban, a kilencvenes években részese volt a hazai médiaügynökségi piac formálódásának. Megalapította, majd tíz évig vezette Magyarország legnagyobb multinacionális médiaügynökségét.
A Magyar Kommunikációs Ügynökségek Szövetségének elnökeként nagyban hozzájárult a reklám és marketing szakma hazai fejlődéséhez. Dolgozott a nemzetközi Vöröskeresztnél médiaigazgatóként és vezérigazgatóként irányította a Book24 online webáruház átszervezését.
Szakmai sikerekben gazdag pályafutásának következő lépéseként, 2022 év elején csatlakozott a Webshippy csapatához és immár a régió legmodernebb e-kereskedelmi szolgáltatójánál vállal kiemelt szerepet a Webshippy Marketplace további terjeszkedésében.
„Hatalmas kihívásnak tartom, hogy a Webshippy piacvezető e-logisztikai fejlesztései és szolgáltatásai révén a Webshippy Marketplace hazai és nemzetközi bővülését irányíthatom és koordinálhatom. Ahogy a 90-es évek középen jelen voltam a reklám- és médiaipar kialakulásánál, most nagyon örülök, hogy az e-kereskedelem fejlődésében vállalhatok szerepet” – mondta Simon Zsolt.
Hatalmas lehetőség: piactér alapú kereskedelem webáruházaknak
„Az e-kereskedelmi piac komoly változáson megy keresztül. Globális trend, hogy egyre több webáruház kereskedik virtuális készletekkel, termékeiket online nagykereskedésekből szerzik be, a házhozszállítást e-logisztikai központokra bízzák. A piactér alapú kereskedelem hatalmas lehetőség webáruházaknak kínálatuk bővítésére és új, határokon átívelő online nagykereskedelmi csatorna gyártóknak, disztribútoroknak” – tette hozzá a szakember.
Szélesebb választék, világszínvonalú kiszolgálás
A Webshippy Marketplace egy digitális nagykereskedelmi piactér, ami a Webshippy által biztosított világklasszis fulfillment szolgáltatással a háta mögött lehetővé teszi, hogy a gyártók és beszállítók akár több tízezer webshophoz tudják eljuttatni a termékeiket. Ezzel a webshopok több ezer, tízezer, de akár több százezer minőségi, top márkás termékhez juthatnak hozzá nagyker áron, amit a Webshippy, akár már aznapi kiszállítással eljuttat az ügyfeleikhez.
A webshopnak csak pár kattintás és már tudja is értékesíteni a beszállítók és gyártók termékeit, anélkül, hogy készletet vásárolna. Így az értéklánc minden résztvevője növelni tudja bevételeit és a vásárlók szélesebb palettából választhatnak egy világszínvonalú kiszolgálás mellett.
Kapcsolódó cikkek
- Az e-kereskedelem piacának nyitott kérdéseire és kihívásaira válaszol a DHL Supply Chain
- Nő az online vásárlás iránti bizalom
- 2022 is az e-kereskedelem éve lesz
- Jön Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi konferenciája
- Támogatói szerepkörbe került az e-kereskedelem egyik fő képviselője
- Az online gyógyszerforgalmazás mellett szállt síkra az Ecommerce Hungary
- Grandiózus karácsonya lesz az e-kereskedelemnek
- Pályázat a magyar e-kereskedelem helyzetét felmérő kutatás lefolytatására
- Újra itt van a Black Friday
- Elkészült a 2021-es Nagy Webáruház Felmérés
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Engedd szabadjára a kreativitásod és találd meg az egyensúlyt a TCL emberközpontú technológiájával
Idén ősszel a TCL tovább dolgozik azon, hogy a művészet, a technológia és a kiegyensúlyozottabb életmód ötvözésével inspirálja a nagyszerűséget. Ez az év remek alkalom arra, hogy megismerjük, miképpen alakítja át a technológia a mindennapos olvasást és írást. A TCL NXTPAPER kijelzőtechnológia papírszerű és tükröződésmentes, melyet úgy terveztek, hogy enyhítse a szemfáradtságot és segítse az egészség fenntartását. Akár kültéren olvasol a napon, akár órákig dolgozol a négy fal között, a NXTPAPER kijelző minimalizálja a kékfény kibocsájtását, ezáltal természetes és kényelmes élményt biztosít bárhol és bármikor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.
Már több mint 600 iskola használja az egyik leginnovatívabb magyar matekoktatási platformot
A 2024/2025-ös tanévtől a mateking teljesen ingyenessé tette a tanórai használatot az általános és középiskolákban dolgozó matematikatanárok számára. Eddig a hazai iskolák közel hetede csatlakozott, és csaknem 6000 tanár kapott már hozzáférést az oktató platformhoz, amely a hagyományos tantermi tanítást kiegészítve nyújt izgalmas, innovatív oktatási megoldásokat.
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.
Az AI segítségével teszi hatékonyabbá az energetikai rendszerek felügyeletét a Ganz
Új, mesterséges intelligencia alapú szakértői megoldást fejlesztett ki a Ganz Transzformátor- és Villamos Forgógépgyártó Kft. A Ganz Intelligent Solutions Expert System a villamosenergia-ipari eszközök, különösen teljesítmény transzformátorok, motorok és generátorok állapotfelméréséhez, diagnosztikájához és karbantartás ütemezéséhez nyújt digitális megoldást.